- Katılım
- 9 Tem 2009
- Mesajlar
- 34
evet ser) insallah egzantrik değişmez motor 26000 de
slm benımde 5-6 bın devırlerde egzantrıkten ses gelıo özellıkle 6.viteste.serviste bu sesın normal oldugunu motorun orjınal egzantrık gergı yayı bıraz yumusak o yuzden bu sesı yaptıgı hıc bır sakıncası olmadıgını soyledı.buyuk bı bakıma gırınce bu gergiyi yenı cıkan ve daha dayanıklı bı gergıyle degıstırcek.gıbı bı konusma gectı ustayla usata da bozarak öğrenenlerden değil.
sen yinede bı servısıne gotur için rahat olsun..