- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
birdahakine boluya gelirsen bolu mt ye yaz seni karsılayalım ufak sana ufak bi gölcük yada abant turu yaptırım biraz oksijen aldırım öyle yollayalım istanbula su an motorum yok ama cok kısa bi süre içinde olcak..bu teklifim sadece senin için değil bütün mt ailesi içindir..ankara istanbul arasında oldugumuz için birçok arkadasımız burdan geçiyor ama hiç haber veren yok..
teşekkür ederim arkadaşım bu gelişimde bolunun içinde fazla kalamadım ama geniş bi zamanda geçecek olursam haber veririm selamlar...