Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
birdahakine boluya gelirsen bolu mt ye yaz seni karsılayalım ufak sana ufak bi gölcük yada abant turu yaptırım biraz oksijen aldırım öyle yollayalım istanbula su an motorum yok ama cok kısa bi süre içinde olcak..bu teklifim sadece senin için değil bütün mt ailesi içindir..ankara istanbul arasında oldugumuz için birçok arkadasımız burdan geçiyor ama hiç haber veren yok..

teşekkür ederim arkadaşım bu gelişimde bolunun içinde fazla kalamadım ama geniş bi zamanda geçecek olursam haber veririm selamlar...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bugün takometreyi kontrol edeyim dedim de bi baktım yağ değişiminden itibaren 3000 km ; motoru aldıktan beri de 4000 km yol yapmışım. motoru 30.4.2009 tarihinde aldığımı düşünürsek, toplam 15 gün boyuncada hastalığım nedeniyle marşa basmadığımı hesaba katarsak epey yol yapmışım yahu :)
gerçi epey uzun yol da yaptım .
çorum-samsun-çorum
çorum-ankara-konya-ankara
ankara-istanbul-ankara

bakalım kısmetse yaz ilerledikçe nerelere gidicez 600f le.
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
slm arkadaşlar,

cbr600 f4i için xenon alıcam ama H serileri varya bunlardan hangisi bizim motorlara uygun. bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi.

tşk ederim.

B@$@R
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Arkadaşlar.Maddi sıkıntılarım nedeniyle canım kadar sevdiğim 600f'imi bugün itibarı ile satmış bulunmaktayım.Üzüntüm büyük.İnşallah ileride daha iyi bir motosiklet alabilirim.
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
Bildiğim kadar Orjinal ampul 12V 55W çıkıyor :cat:

muzaffer bilgi için sağol kardeşim ama bana H serisi olarak yardımcı olabilirseniz sevinirim.12V 55W diye yazarsam H1 -H7 - H11 die farklı yazıo bizim motorlara tam olarak uyan hangisi yardımcı olursanız sevinirim.

B@$@R
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
tşk edeirm yardımcı olduğun için.

B@$@R

Orjinali H4 ampul :cat:

Muzaffer bizim ampuller H7 diye biliyorum, bir yanlışın olmasın sakın?

Ben Philips Diamond Vision halojen ampulleri alırken H7 aldım çünkü ve taktım kullanıyorum. Ondan emin gibiyim yani H7 olduğuna. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:07 AM ----------

Arkadaşlar.Maddi sıkıntılarım nedeniyle canım kadar sevdiğim 600f'imi bugün itibarı ile satmış bulunmaktayım.Üzüntüm büyük.İnşallah ileride daha iyi bir motosiklet alabilirim.

Hayırlısı olsun dostum, boşver sağlığın yerinde olsun çalışıp kazanır daha iyilerini alırsın inşallah.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Muzaffer bizim ampuller H7 diye biliyorum, bir yanlışın olmasın sakın?

Ben Philips Diamond Vision halojen ampulleri alırken H7 aldım çünkü ve taktım kullanıyorum. Ondan emin gibiyim yani H7 olduğuna. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:07 AM ----------



Hayırlısı olsun dostum, boşver sağlığın yerinde olsun çalışıp kazanır daha iyilerini alırsın inşallah.

Ben H4 diye biliyorum...En güzeli elektrikciye göstermek olacak herhalde.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
bizimkiler h7 ampül kullanıyor çift tırnaklı 3 tırnaklı olanlar h4
bu arada arkadaşlar benim egzantirikten egzantrik sesler geliyor 5000 devirden sonra
bir kaç kişi otomatik gergiyi sıktırın gecer ses dedi ama otomatik gergi nasıl sıkılır adı üstünde otomatik değil mi bu ?
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
bizimkiler h7 ampül kullanıyor çift tırnaklı 3 tırnaklı olanlar h4
bu arada arkadaşlar benim egzantirikten egzantrik sesler geliyor 5000 devirden sonra
bir kaç kişi otomatik gergiyi sıktırın gecer ses dedi ama otomatik gergi nasıl sıkılır adı üstünde otomatik değil mi bu ?

600f lerin hepsinin kronik sorunudur bu 5000 ile 6000 devir arası egzantirik zincirinden ses gelir bilgin olsun...
daha üst devirlerde keser...
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
çok çaltırtı çuldurtu yapıyor birde rampa çıkarken bazen de düz yolda sabit gazda giderken motor biraz yavaşlıyor gibi oluyor sonra hafif gaz veriyorum çok hafif motor gazı yemiyor gibi oluyor sonra birden zıplayıveriyor sordum soruşturdum egzantrik biraz boşluk yapmış dediler otomatik gergiyi sıktıracakmışım ama o nasıl sıkılıyor bilen veya yaptıan varmı aranızda
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
çok çaltırtı çuldurtu yapıyor birde rampa çıkarken bazen de düz yolda sabit gazda giderken motor biraz yavaşlıyor gibi oluyor sonra hafif gaz veriyorum çok hafif motor gazı yemiyor gibi oluyor sonra birden zıplayıveriyor sordum soruşturdum egzantrik biraz boşluk yapmış dediler otomatik gergiyi sıktıracakmışım ama o nasıl sıkılıyor bilen veya yaptıan varmı aranızda

o zamn seninkinde bayağı boşluk var servise gitmen gerekiyor,
kendin yapabileleceğini sanmıyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst