- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
arkadaşlar ön cam hakkında bilgi verebilir misiniz ? rüzgar koruması en fazla olan hangi markadır ve yaklaşık maliyeti nedir acaba ? bi de yağ değiştirmeyi düşünüyorum onun için de tavsiyelerinizi rica edicem.
arkadaşlar ön cam hakkında bilgi verebilir misiniz ? rüzgar koruması en fazla olan hangi markadır ve yaklaşık maliyeti nedir acaba ? bi de yağ değiştirmeyi düşünüyorum onun için de tavsiyelerinizi rica edicem.
artçı olacak kişinin sıkı tutunması gerek ama yinede mukavemeti zayıf gibi duruyor...Yinede güzel günlerde kullanmanızı dilerim...
benim çantalar öyle dreamdarkınki gibi markalı zengin işi değil yapma ya ilgilenmedi kimse hor gördünüz beniale: bi gün çok çalışıp ben de kappa alıcam işte:queen::queen:
evet sonunda benide polis durdurduve egsoz dan dolayı 128 tl ceza birde o yetmez gibi
motorumu bağladılar orjinal egsozu takmadan tekrar bırakmıcaklarmışve beş gün zaman verdiler.
egzos için geçmiş olsun
bu arad sizin çantalarla ilgileneceği yok bari dünkü samsun yolculuğumdan (gezi denmez çnkü gittim bi dondurma yedim çay içtim şehirde turladım ve geri geldim) bi kare paylaşayım. atakum sahili. deniz havası almak için 400 km yol yaptım ama deydi hem de 19 Mayısta tabi.
bu arada pirelli diablo supercorsalarım geldi bugün takıyo ustam motora. bakalım pist lastikleriyle nasıl olacak yol tutuşumuz.
arkadaşlar ön cam hakkında bilgi verebilir misiniz ? rüzgar koruması en fazla olan hangi markadır ve yaklaşık maliyeti nedir acaba ? bi de yağ değiştirmeyi düşünüyorum onun için de tavsiyelerinizi rica edicem.
Dostum çok geçmiş olsun yaa, nasıl iş anlamadım, İstanbul'da egsozdan motor bağlayacak olsalar piyasada SS kalmaz.
Bende şans yok yaama olsun orjinal egsozu takacam inşallah radar hariç bana başka ceza kesemicekler artık
![]()
bu arada egsoz istiyen varmı?
http://www.sahibinden.com/honda_cbr_600f_yoshimura-63WQQaXQQ14302491WQQpXQQdisplayitem
senin komşun polismi :silent: :mrgreen:
dostum benim camın markası puing diye birşey olması lazım bana göre güzel ama daha yüksek olanları var diye biliyorum yağ konusunda castrol 10-40 15-40 ve 10-50 kullandım 10-50 hoşuma gitmedi vites gecişlerinde hafiften ses yaptı su an 10-40 iyi ama 15-40 sanki daha iyi gibi geldi mesela su 1.vitese takarken tak sesi sanki biraz daha azaldı gibi 2000 de değiştiriyorum yağı ve herseferinde yağ filtresinide değiştiriyorum k&n yağ filtresi tavsiye ederim benim kendim yapıyorum bakımlarını k%n yağ filtresini normal anahtarla sökebildiğin için fazla uğraştırmıyor
bilgiler için teşekkürler. ama aklıma takıldı tam sentetik ya da yarı sentetik olsa bile yağ değişimi için 2000 km az bi period değil mi ?
dostum benim camın markası puing diye birşey olması lazım bana göre güzel ama daha yüksek olanları var diye biliyorum yağ konusunda castrol 10-40 15-40 ve 10-50 kullandım 10-50 hoşuma gitmedi vites gecişlerinde hafiften ses yaptı su an 10-40 iyi ama 15-40 sanki daha iyi gibi geldi mesela su 1.vitese takarken tak sesi sanki biraz daha azaldı gibi 2000 de değiştiriyorum yağı ve herseferinde yağ filtresinide değiştiriyorum k&n yağ filtresi tavsiye ederim benim kendim yapıyorum bakımlarını k%n yağ filtresini normal anahtarla sökebildiğin için fazla uğraştırmıyor
Ben Puig kullanıyorum, bir de Zero Gravity var; piyasada en çok bulunan ve satılanlar bunlar. Tabi başka markalar da mevcut. Fiyatları hemen hemen aynı; Puig 10-20 TL daha pahalı en fazla. Bu camlar Double-bubble olarak geçer ve ergonomileri hemen hemen aynı olup, rüzgar koruma faktörü olarak pek farklı olduklarını sanmıyorum.
Ben de bayağı bir araştırmıştım cam alırken ve sonunda tercihimi Puig'ten yana kullandım. Neden dersen: hem rengini daha çok beğendim, hem Zero'ya göre biraz daha kalın, hem de köşelere koruma lastiği takılıyor. Tabiiki tercih meselesi. Fiyat olarak da 170-180 TL civarı birşey olması lazım.
Cam konusunda açtığım başlık da aşağıda:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/42692-puig-mi-yoksa-zero-gravity-mi.html
Yağ konusuna gelince,
Ben genel olarak 2 tane yağ kullandım bu zamana kadar; kışın REPSOL Moto Sintetico 4T (10W-40) ve yazın CASTROL POWER 1 RACING 4T (10W-50). İkisi de yüksek performanslı 4 zamanlı motosikletler için üretilen tam sentetik motor yağları.
İkisinden de memnunum, bu zamana kadar herhangi bir problem yaşamadım.
bilgiler için teşekkürler. ama aklıma takıldı tam sentetik ya da yarı sentetik olsa bile yağ değişimi için 2000 km az bi period değil mi ?
bilgiler için teşekkürler. ama aklıma takıldı tam sentetik ya da yarı sentetik olsa bile yağ değişimi için 2000 km az bi period değil mi ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 PM ----------
konuyu okudum sağol puig iyi bi seçim gibi gözüküyo. benim camdaki amacım 140-150 km/h süratte motara kapanmadan gidebilmek, umarım cam bunu sağlar.
yağ konusunda yaz için en iyisi 10-50 kullanmak olacak sanırım, niyetim güneye inmek 40 derece sıcaklıkta azıcık kalın yağ kullanmak iyi olur herhalde.
arkadaşlar elimde k&n yağ filtresi ve lazer iridyum buji var isteyen olursa yardımcı olmaya çalışırım.
evet arkadaşlar bu gün 10-50 castrol le yağ değişimini yaptık.
ayrıca diablo supercorsalar da takıldı, fazla deneyemedim yağmurlar yüzünden ama dar ve düşük hızlı dönüşlerde ve slalomda çok hoşuma gitti lastikler. yarın sabah kısmetse uzun yola çıkıyorum orda deneriz iyice.bu da lastiğin kesiti. yakışıklı da haa
![]()
evet arkadaşlar bu gün 10-50 castrol le yağ değişimini yaptık.
ayrıca diablo supercorsalar da takıldı, fazla deneyemedim yağmurlar yüzünden ama dar ve düşük hızlı dönüşlerde ve slalomda çok hoşuma gitti lastikler. yarın sabah kısmetse uzun yola çıkıyorum orda deneriz iyice.bu da lastiğin kesiti. yakışıklı da haa![]()
Yeni lastik taktığında motor viraja kendisi yatıyor değil mi
Bambaşka bir keyiftir sıfır lastik takmak. Yalnız lastik rodajına dikkat et, çok zorlama bitene kadar.
Uzun yolda çok keyif verir şimdi. Güvenle her viraja yatabilmek, motosiklet kullanmanın tadını sonuna kadar yaşamasına olanak veriyor insanın..
Hayırlı olsun..
Ooooo hadi hayırlı olsun, güle güle eskit.![]()
dostum bu lastiğin markası nedir?
pist lastiği gibi geldi bana öyle mi?
Pirelli Diablo SuperCorsa... Sc3 mü aldın?
Uzun yola çıkacaksınız..Yağmura yakalanmasanız iyi olur :cherry: