Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar ön cam hakkında bilgi verebilir misiniz ? rüzgar koruması en fazla olan hangi markadır ve yaklaşık maliyeti nedir acaba ? bi de yağ değiştirmeyi düşünüyorum onun için de tavsiyelerinizi rica edicem.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
arkadaşlar ön cam hakkında bilgi verebilir misiniz ? rüzgar koruması en fazla olan hangi markadır ve yaklaşık maliyeti nedir acaba ? bi de yağ değiştirmeyi düşünüyorum onun için de tavsiyelerinizi rica edicem.

dostum benim camın markası puing diye birşey olması lazım bana göre güzel ama daha yüksek olanları var diye biliyorum yağ konusunda castrol 10-40 15-40 ve 10-50 kullandım 10-50 hoşuma gitmedi vites gecişlerinde hafiften ses yaptı su an 10-40 iyi ama 15-40 sanki daha iyi gibi geldi mesela su 1.vitese takarken tak sesi sanki biraz daha azaldı gibi 2000 de değiştiriyorum yağı ve herseferinde yağ filtresinide değiştiriyorum k&n yağ filtresi tavsiye ederim benim kendim yapıyorum bakımlarını k%n yağ filtresini normal anahtarla sökebildiğin için fazla uğraştırmıyor
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Olumlu olumsuz tüm yorumlar için teşekkür ederim arkadaşlar. :) Maksat işlevsellikti; onu da elde ettik neyseki.:cat:

artçı olacak kişinin sıkı tutunması gerek ama yinede mukavemeti zayıf gibi duruyor...Yinede güzel günlerde kullanmanızı dilerim...

Aslında en sağlam malzeme ve kaynak kullanarak yapıldı ama, biz yine de sınırları zorlamayacağız tabiiki, sakin kullanım en ideali.:cat:

benim çantalar öyle dreamdarkınki gibi markalı zengin işi değil yapma ya ilgilenmedi kimse hor gördünüz beni:pale: bi gün çok çalışıp ben de kappa alıcam işte:queen::queen:

Aman ne zengin işi, günlerce araştırıp bulabildiğimin en ucuzunu aldım:mrgreen: Topcase'e param yetmedi 600F'e sisy bar yaptım, böyle zenginlik olmaz olsun:p Çok şükür tabi halimize:)

evet sonunda benide polis durdurdu :) ve egsoz dan dolayı 128 tl ceza birde o yetmez gibi
motorumu bağladılar orjinal egsozu takmadan tekrar bırakmıcaklarmış :( ve beş gün zaman verdiler.

Dostum çok geçmiş olsun yaa, nasıl iş anlamadım, İstanbul'da egsozdan motor bağlayacak olsalar piyasada SS kalmaz.:silent:

egzos için geçmiş olsun :(
bu arad sizin çantalarla ilgileneceği yok bari dünkü samsun yolculuğumdan (gezi denmez çnkü gittim bi dondurma yedim çay içtim şehirde turladım ve geri geldim) bi kare paylaşayım. atakum sahili. deniz havası almak için 400 km yol yaptım ama deydi hem de 19 Mayısta tabi.

bu arada pirelli diablo supercorsalarım geldi bugün takıyo ustam motora. bakalım pist lastikleriyle nasıl olacak yol tutuşumuz.

Ohh güzel gezmişsin, tekerine sağlık.:cat: Nasıl uzun yolda yoruldun mu çok, ne kadarda bir molalar verdin, en çok nerelerin ağrıdı?
Yeni lastiklerin de hayırlı olsun, motorun karakterini çok etkiliyor gerçekten; takılınca farkedeceksin.:)
Bu arada, senin çantalara da hasta oldum.:queen::p

arkadaşlar ön cam hakkında bilgi verebilir misiniz ? rüzgar koruması en fazla olan hangi markadır ve yaklaşık maliyeti nedir acaba ? bi de yağ değiştirmeyi düşünüyorum onun için de tavsiyelerinizi rica edicem.

Ben Puig kullanıyorum, bir de Zero Gravity var; piyasada en çok bulunan ve satılanlar bunlar. Tabi başka markalar da mevcut. Fiyatları hemen hemen aynı; Puig 10-20 TL daha pahalı en fazla. Bu camlar Double-bubble olarak geçer ve ergonomileri hemen hemen aynı olup, rüzgar koruma faktörü olarak pek farklı olduklarını sanmıyorum.
Ben de bayağı bir araştırmıştım cam alırken ve sonunda tercihimi Puig'ten yana kullandım. Neden dersen: hem rengini daha çok beğendim, hem Zero'ya göre biraz daha kalın, hem de köşelere koruma lastiği takılıyor. Tabiiki tercih meselesi. Fiyat olarak da 170-180 TL civarı birşey olması lazım.

Cam konusunda açtığım başlık da aşağıda:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/42692-puig-mi-yoksa-zero-gravity-mi.html


Yağ konusuna gelince,

Ben genel olarak 2 tane yağ kullandım bu zamana kadar; kışın REPSOL Moto Sintetico 4T (10W-40) ve yazın CASTROL POWER 1 RACING 4T (10W-50). İkisi de yüksek performanslı 4 zamanlı motosikletler için üretilen tam sentetik motor yağları.
İkisinden de memnunum, bu zamana kadar herhangi bir problem yaşamadım.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
senin komşun polismi :silent: :mrgreen:

yok abi allah göstertmesin. polis tanıdığım çok ama nedense böyle durumlarda beni hiç tanımıyorlar. Dün cezayı yazanda mağzadan alış veriş yapan müşterimdi ama yinede yazdı cezayı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:45 AM ----------

ama vardır bundada bir hayır. Bende zaten orj. egsoz takim diyordum buda bahanem oldu :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
dostum benim camın markası puing diye birşey olması lazım bana göre güzel ama daha yüksek olanları var diye biliyorum yağ konusunda castrol 10-40 15-40 ve 10-50 kullandım 10-50 hoşuma gitmedi vites gecişlerinde hafiften ses yaptı su an 10-40 iyi ama 15-40 sanki daha iyi gibi geldi mesela su 1.vitese takarken tak sesi sanki biraz daha azaldı gibi 2000 de değiştiriyorum yağı ve herseferinde yağ filtresinide değiştiriyorum k&n yağ filtresi tavsiye ederim benim kendim yapıyorum bakımlarını k%n yağ filtresini normal anahtarla sökebildiğin için fazla uğraştırmıyor

bilgiler için teşekkürler. ama aklıma takıldı tam sentetik ya da yarı sentetik olsa bile yağ değişimi için 2000 km az bi period değil mi ?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bilgiler için teşekkürler. ama aklıma takıldı tam sentetik ya da yarı sentetik olsa bile yağ değişimi için 2000 km az bi period değil mi ?

Ben yağımı 4000-5000 km arası değiştiriyorum, shell in tam sentetik yağını kullanıyorum ve bugüne kadar herhangi bir sorun yaşamadım :cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
dostum benim camın markası puing diye birşey olması lazım bana göre güzel ama daha yüksek olanları var diye biliyorum yağ konusunda castrol 10-40 15-40 ve 10-50 kullandım 10-50 hoşuma gitmedi vites gecişlerinde hafiften ses yaptı su an 10-40 iyi ama 15-40 sanki daha iyi gibi geldi mesela su 1.vitese takarken tak sesi sanki biraz daha azaldı gibi 2000 de değiştiriyorum yağı ve herseferinde yağ filtresinide değiştiriyorum k&n yağ filtresi tavsiye ederim benim kendim yapıyorum bakımlarını k%n yağ filtresini normal anahtarla sökebildiğin için fazla uğraştırmıyor

bilgiler için teşekkürler. ama aklıma takıldı tam sentetik ya da yarı sentetik olsa bile yağ değişimi için 2000 km az bi period değil mi ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 PM ----------


Ben Puig kullanıyorum, bir de Zero Gravity var; piyasada en çok bulunan ve satılanlar bunlar. Tabi başka markalar da mevcut. Fiyatları hemen hemen aynı; Puig 10-20 TL daha pahalı en fazla. Bu camlar Double-bubble olarak geçer ve ergonomileri hemen hemen aynı olup, rüzgar koruma faktörü olarak pek farklı olduklarını sanmıyorum.
Ben de bayağı bir araştırmıştım cam alırken ve sonunda tercihimi Puig'ten yana kullandım. Neden dersen: hem rengini daha çok beğendim, hem Zero'ya göre biraz daha kalın, hem de köşelere koruma lastiği takılıyor. Tabiiki tercih meselesi. Fiyat olarak da 170-180 TL civarı birşey olması lazım.

Cam konusunda açtığım başlık da aşağıda:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/42692-puig-mi-yoksa-zero-gravity-mi.html


Yağ konusuna gelince,

Ben genel olarak 2 tane yağ kullandım bu zamana kadar; kışın REPSOL Moto Sintetico 4T (10W-40) ve yazın CASTROL POWER 1 RACING 4T (10W-50). İkisi de yüksek performanslı 4 zamanlı motosikletler için üretilen tam sentetik motor yağları.
İkisinden de memnunum, bu zamana kadar herhangi bir problem yaşamadım.


konuyu okudum sağol puig iyi bi seçim gibi gözüküyo. benim camdaki amacım 140-150 km/h süratte motara kapanmadan gidebilmek, umarım cam bunu sağlar.
yağ konusunda yaz için en iyisi 10-50 kullanmak olacak sanırım, niyetim güneye inmek 40 derece sıcaklıkta azıcık kalın yağ kullanmak iyi olur herhalde.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
bilgiler için teşekkürler. ama aklıma takıldı tam sentetik ya da yarı sentetik olsa bile yağ değişimi için 2000 km az bi period değil mi ?

çok araştırma yaptım çoğu ss kullanıcısı 2000 km de değiştiriyor diye biliyorum zaten 1 yılda anca 5000 km yapıyorum :)))
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
arkadaşlar elimde k&n yağ filtresi ve lazer iridyum buji var isteyen olursa yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
bilgiler için teşekkürler. ama aklıma takıldı tam sentetik ya da yarı sentetik olsa bile yağ değişimi için 2000 km az bi period değil mi ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 PM ----------



konuyu okudum sağol puig iyi bi seçim gibi gözüküyo. benim camdaki amacım 140-150 km/h süratte motara kapanmadan gidebilmek, umarım cam bunu sağlar.
yağ konusunda yaz için en iyisi 10-50 kullanmak olacak sanırım, niyetim güneye inmek 40 derece sıcaklıkta azıcık kalın yağ kullanmak iyi olur herhalde.

Yağ değişimi için 2000 km biraz erken bence de. Servis kitapçığında bu periyodlar 6000km idi yanlış hatırlamıyorsam; ama ben 3000-4000km'de bir değiştiriyorum genelde.

Cam konusunda zaten orjinal haricindeki tek alternatifin double bubble; sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum. 10-50 yağ bence de yaz için doğru seçim.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
evet arkadaşlar bu gün 10-50 castrol le yağ değişimini yaptık.
ayrıca diablo supercorsalar da takıldı, fazla deneyemedim yağmurlar yüzünden ama dar ve düşük hızlı dönüşlerde ve slalomda çok hoşuma gitti lastikler. yarın sabah kısmetse uzun yola çıkıyorum orda deneriz iyice.bu da lastiğin kesiti. yakışıklı da haa :)

 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
evet arkadaşlar bu gün 10-50 castrol le yağ değişimini yaptık.
ayrıca diablo supercorsalar da takıldı, fazla deneyemedim yağmurlar yüzünden ama dar ve düşük hızlı dönüşlerde ve slalomda çok hoşuma gitti lastikler. yarın sabah kısmetse uzun yola çıkıyorum orda deneriz iyice.bu da lastiğin kesiti. yakışıklı da haa :)



Ooooo hadi hayırlı olsun, güle güle eskit.:)
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Yeni lastik taktığında motor viraja kendisi yatıyor değil mi :)
Bambaşka bir keyiftir sıfır lastik takmak. Yalnız lastik rodajına dikkat et, çok zorlama bitene kadar.

Uzun yolda çok keyif verir şimdi. Güvenle her viraja yatabilmek, motosiklet kullanmanın tadını sonuna kadar yaşamasına olanak veriyor insanın..

Hayırlı olsun..
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
evet arkadaşlar bu gün 10-50 castrol le yağ değişimini yaptık.
ayrıca diablo supercorsalar da takıldı, fazla deneyemedim yağmurlar yüzünden ama dar ve düşük hızlı dönüşlerde ve slalomda çok hoşuma gitti lastikler. yarın sabah kısmetse uzun yola çıkıyorum orda deneriz iyice.bu da lastiğin kesiti. yakışıklı da haa :)


dostum bu lastiğin markası nedir?
pist lastiği gibi geldi bana öyle mi?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Pirelli Diablo SuperCorsa... Sc3 mü aldın?
Uzun yola çıkacaksınız..Yağmura yakalanmasanız iyi olur :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Yeni lastik taktığında motor viraja kendisi yatıyor değil mi :)
Bambaşka bir keyiftir sıfır lastik takmak. Yalnız lastik rodajına dikkat et, çok zorlama bitene kadar.

Uzun yolda çok keyif verir şimdi. Güvenle her viraja yatabilmek, motosiklet kullanmanın tadını sonuna kadar yaşamasına olanak veriyor insanın..

Hayırlı olsun..

teşekkür ederim Seda ama rodaj sıkıntım yok çünkü lastikleri pist çıkması:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:43 AM ----------

Ooooo hadi hayırlı olsun, güle güle eskit.:)

sağol dostum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:44 AM ----------

dostum bu lastiğin markası nedir?
pist lastiği gibi geldi bana öyle mi?

pirelli diablo supercorsa. evet zaten lastikler de pistçıkması.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:45 AM ----------

Pirelli Diablo SuperCorsa... Sc3 mü aldın?
Uzun yola çıkacaksınız..Yağmura yakalanmasanız iyi olur :cherry:

sc3 mü bilmiyorum açıkçası:mrgreen:
bu arada hakikaten ıslak da pek güven verici durmuyolar ama kuruda bi o kadar iyiler.artık yolda yağmura yakalanırsak hızı 75 e çeker ilk benzinliğe kadar sabrederiz:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst