- Katılım
- 29 Ağu 2007
- Mesajlar
- 3,602
koruma takozları harika olmuş...
Ne kadar güzel olurdu ama ben gelemiyecem :bounce: mesafe baya uzak ondan :mrgreen:
muzaffer beraber gideriz be abicim....uzak olsun keyifli olur...ha ne dersin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 AM ----------
gerçekten güzel olmuş korumalar.....bende yaptırmayı düşünüyorum...koruma bile yok benim motorda .....böyle bi şey yaptırayım bari....
tabiki gideriz ama işim buna müsait değil, biliyorsun çalışmam lazım :mrgreen:
Bencede koruma takozu taktır :cat:
iki saatlik yol hafta sonu gideriz be abicim...:queen:
xxx_21 kendin diyorsun, bir zararı yok diye, eğer tamiri iyi yapılmışsa böyle binebilirsin, motoru iade etme şansın var ise iade et ama yok ise bu şekilde bin, ilerde satarsın :bounce:
Acil...
Arkadaşlar gecen ay 600f almıştım yeni servise götürdüm ve bazı sorunlar çıktı
-Amartisörü çevreleyen demirler tamir görmüş
-radyatör tamir görmüş
-ön jantta az bişe egrilik var
şuan için bana bunların bi zararı yok servisteki ustada masraf yapma dedi ama bide sizin fikirlerinizi almak istiyorum
motor 2006 model 8000km de 11000 liraya aldım.
Radyatör işlevini görüyorsa problem değil.
Amortisörü çevreleyen demirlerin ne olduğunu pek anlayamadım açıkcası:silent:
Beni tek düşündüren şey, janttaki eğriliğin yüksek süratlerde sorun yaratıp yaratmayacağı.
Gerçi servis acil değişmesi gerekiyor demediyse şu an için problem yaratacağını sanmıyorum. Ama ilk fırsatta değiştirmeni tavsiye ederim ileriye dönük olarak.
Acil...
Arkadaşlar gecen ay 600f almıştım yeni servise götürdüm ve bazı sorunlar çıktı
-Amartisörü çevreleyen demirler tamir görmüş
-radyatör tamir görmüş
-ön jantta az bişe egrilik var
şuan için bana bunların bi zararı yok servisteki ustada masraf yapma dedi ama bide sizin fikirlerinizi almak istiyorum
motor 2006 model 8000km de 11000 liraya aldım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:31 PM ----------
motor aksamında ve şase de bişe yok
Radyatör işlevini görüyorsa problem değil.
Amortisörü çevreleyen demirlerin ne olduğunu pek anlayamadım açıkcası:silent:
Beni tek düşündüren şey, janttaki eğriliğin yüksek süratlerde sorun yaratıp yaratmayacağı.
Gerçi servis acil değişmesi gerekiyor demediyse şu an için problem yaratacağını sanmıyorum. Ama ilk fırsatta değiştirmeni tavsiye ederim ileriye dönük olarak.
peki sen motoru alırken kaza yapmış olduğunu biliyor muydun???