Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Evet takozlar gayet güzel olmuş gerçekten de, güle güle kullan.
Bir de fikir vereyim, içlerini de (beyaz kalan delikler) sprey boyayla filan siyaha boyayabilirsen daha şık olabilir bence; diye geldi aklıma. :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Takozlar böyle daha iyi olmuş, ancak lastiklerin çıkmasını tavsiye etmem. Bence yenisini al kafan rahat olur.
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne kadar güzel olurdu ama ben gelemiyecem :bounce: mesafe baya uzak ondan :mrgreen:

muzaffer beraber gideriz be abicim....uzak olsun keyifli olur...ha ne dersin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 AM ----------

gerçekten güzel olmuş korumalar.....bende yaptırmayı düşünüyorum...koruma bile yok benim motorda .....böyle bi şey yaptırayım bari....
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
muzaffer beraber gideriz be abicim....uzak olsun keyifli olur...ha ne dersin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 AM ----------

gerçekten güzel olmuş korumalar.....bende yaptırmayı düşünüyorum...koruma bile yok benim motorda .....böyle bi şey yaptırayım bari....

tabiki gideriz ama işim buna müsait değil, biliyorsun çalışmam lazım :mrgreen:

Bencede koruma takozu taktır :cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
Acil...
Arkadaşlar gecen ay 600f almıştım yeni servise götürdüm ve bazı sorunlar çıktı
-Amartisörü çevreleyen demirler tamir görmüş
-radyatör tamir görmüş
-ön jantta az bişe egrilik var

şuan için bana bunların bi zararı yok servisteki ustada masraf yapma dedi ama bide sizin fikirlerinizi almak istiyorum

motor 2006 model 8000km de 11000 liraya aldım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:31 PM ----------

motor aksamında ve şase de bişe yok
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
xxx_21 kendin diyorsun, bir zararı yok diye, eğer tamiri iyi yapılmışsa böyle binebilirsin, motoru iade etme şansın var ise iade et ama yok ise bu şekilde bin, ilerde satarsın :bounce:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Acil...
Arkadaşlar gecen ay 600f almıştım yeni servise götürdüm ve bazı sorunlar çıktı
-Amartisörü çevreleyen demirler tamir görmüş
-radyatör tamir görmüş
-ön jantta az bişe egrilik var

şuan için bana bunların bi zararı yok servisteki ustada masraf yapma dedi ama bide sizin fikirlerinizi almak istiyorum

motor 2006 model 8000km de 11000 liraya aldım.


Radyatör işlevini görüyorsa problem değil.
Amortisörü çevreleyen demirlerin ne olduğunu pek anlayamadım açıkcası:silent:
Beni tek düşündüren şey, janttaki eğriliğin yüksek süratlerde sorun yaratıp yaratmayacağı.
Gerçi servis acil değişmesi gerekiyor demediyse şu an için problem yaratacağını sanmıyorum. Ama ilk fırsatta değiştirmeni tavsiye ederim ileriye dönük olarak.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
Radyatör işlevini görüyorsa problem değil.
Amortisörü çevreleyen demirlerin ne olduğunu pek anlayamadım açıkcası:silent:
Beni tek düşündüren şey, janttaki eğriliğin yüksek süratlerde sorun yaratıp yaratmayacağı.
Gerçi servis acil değişmesi gerekiyor demediyse şu an için problem yaratacağını sanmıyorum. Ama ilk fırsatta değiştirmeni tavsiye ederim ileriye dönük olarak.

Gidondan aşagıya ön tekere inen demirler yani ön amartisör yayının içinde oldugu demirler
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Acil...
Arkadaşlar gecen ay 600f almıştım yeni servise götürdüm ve bazı sorunlar çıktı
-Amartisörü çevreleyen demirler tamir görmüş
-radyatör tamir görmüş
-ön jantta az bişe egrilik var

şuan için bana bunların bi zararı yok servisteki ustada masraf yapma dedi ama bide sizin fikirlerinizi almak istiyorum

motor 2006 model 8000km de 11000 liraya aldım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:31 PM ----------

motor aksamında ve şase de bişe yok

şasede bir sorun yoksa, eğer çiğeride sağlamsa korkma. zamanla yavaş , yavaş halledersin. Benim motounda ufak eksikleri vardı hepsi halloldu çok şükür bir balans ayarı yapılacak 210 km kafa sallıyor ;) :cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Radyatör işlevini görüyorsa problem değil.
Amortisörü çevreleyen demirlerin ne olduğunu pek anlayamadım açıkcası:silent:
Beni tek düşündüren şey, janttaki eğriliğin yüksek süratlerde sorun yaratıp yaratmayacağı.
Gerçi servis acil değişmesi gerekiyor demediyse şu an için problem yaratacağını sanmıyorum. Ama ilk fırsatta değiştirmeni tavsiye ederim ileriye dönük olarak.

Bir keresinde otobanda yüksek süratle giderken çukura düşdüm ve iki jantım eğildi, allahtan bi şey olmadı :cat: her iki jantı doğrulturdum ve boyatım, şuan herhangi bir titreme ve sorun çıkarmıyor :cat: xxx_21 jantı doğrulturabilirsin veya balans kurşunu ile giderilebiliyorlarsa yaptırabilirsin :bounce: bence herhangi bir sorun çıkarmaz...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
Evet arkadaşlar motoru geri iade etmek üzere giderken başka bi galeride motoru sordum 11000 verdi galeri sanırım pek bi sorunum yok.

jantıda aldıgım kişi halletcek zamanla ufak tefek eksikliklerinide halletcez artık hepinize çok teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
takozları beğendiğinize sevindim arkadaşlar :)

xxx_21; anladığım kadarıyla ön maşanda ve ön jantında eğrilme olmuş ve düzeltilmiş, bu da motorunun önden bi darbe aldığının göstergesi.
ama bu tek başına motoru değiştirme sebebin olmamalı. eğer düzgün şekilde elden geçirilmişse sıkıntı yaratmaz. jantını değiştiremezsen bile balansını kontrol ettirirsin lastiğin de hava kaybetmiyor ise sorun yaratmaz.


bu arada akşam saatlerinde ben de yan soft çanta işine girdim. biterse yarın akşama fotoğrafları eklerim. f600 nasıl bi touring olacak bakalım :) e ne yapalım başka türlü 10 günlük güney turu yapılamaz dimi ? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst