Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
dreamdark

Tavsiyeler icin tesekkur ederim. Yuz yuze konuştugum arkadaslarım da senin fikirlerindeler aşagı yukarı. Kanımca ben ayın 25 inde falan bir 600f sahibibi olacagım...

Hayırlısı inşallah, buradan resimleri paylaşırsın artık. :cat:

ya şöyle birşey gördüm bizim makinalara takılıyormuş gibi
85646681.jpg


Ben de ilk defa gördüm böyle birşey, kullanışlı görünüyor ama; motoru touring'e dönüştürme aparatı resmen.:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gidon yukseltme aparati degil mi bu?
kullaniliyor etrafta yayginca.. 600 f e de takilir bence:)

bende sisibar dusundum ama ekonomiklikle baglantisini cozemedim ondan soft caselerden birine lpg takicagini dusunuyorum su anda:p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ooo dark süpersiniz,aynısını hanımla ben de istiyoruz.Bekar ve çok tehlikeliyken bi kaç sefer yarım ege turu yaptım.Depoyu doldurup tek başına özgürlüğe gaz açmak tarifsiz bi duygu. Ege turu süper ama aynı zamanda da çok meşakatli.Hiç uzun yol yaptın mı ya da egenin çatlaklı,yarıklı,erimiş asfaltlı,yıpranmış,mıcırlı,gurbetçi magandalar ve tatilcilerle dolu,hayvanlı,bol kamyonlu,tozlu,bol radarlı yollarında kullandın mı? özellikle yazın dandik asfaltın üzerine zift döküp üzerine bi kat mıcır döker ve silindirle düzlemezler motorcular düşsün die,karşıdan bi kamyon geçti mi arkasından da mermi gibi mıcırlar gelir vs. vs :p haziran çok sıcak olmaz ama yolculuklarını sabah erken saatlerde yap bence.

Tavsiyelerin için teşekkür ederim.:) Daha önce arabayla defalarca o bahsettiğin yolları yaptım ama, motorla ilk olacak. Hepsini göze aldık bakalım, inşallah kazasız belasız gidip geleceğiz. :) Ben de sabah erken çıkmayı düşünüyorum yola zaten; hem yollar da tenha olur.:cat:

yann çantayı merak ettim vallahi. yaz tatili için benim de ihtiyacım var ben de spor motosikletler için olan saof side baglerden alacağım ama onları monte etmek için çanta demirine gerek yok diye biliyorum.
diğer değişiklik için de ipucu versen diyorum onu da merak ettim. sisibar mı yaptırıyosun yoksa motora artçı konforu için :p

Çok belli etmişim di mi:mrgreen: Fotoğraflarla birlikte söyleyecektim, dayanamadım:p

gidon yukseltme aparati degil mi bu?
kullaniliyor etrafta yayginca.. 600 f e de takilir bence:)

bende sisibar dusundum ama ekonomiklikle baglantisini cozemedim ondan soft caselerden birine lpg takicagini dusunuyorum su anda:p

Bu gidon yükseltme aparatıyla fazer gibi birşey olur heralde bizim 600F'ler.

Soft caselerden birine LPG de fena fikir değilmiş aslında:p

Ekonomiyle bağlantısı şöyle Özgür'cüm: :)

Artçı konforu için arkaya topcase takmayı düşündüm önce ama, sadece aparatı 200 TL civarı, bir de çantası en az 300 TL desek, toplam da 500 TL gibi bir rakam tutuyor. Ben de, zaten yan çanta alacağım dedim, arkaya da en azından Yeşim'in uzun yolda yaslanıp dik durarak rahat seyahat edebileceği bir düzenek yaptırmak için kolları sıvadım.

Sonuç olarak, EVET TÜRKİYE'NİN İLK VE TEK SİSSY BARLI 600F'İNE SAHİBİM ŞU ANDA:queen:

Motora takılı şekilde ve 1 haftaya yakındır kullanıyoruz; sapasağlam ve hiçbir sorun yaşamadık. Yeşim de gayet memnun halinden. :) Bir tek macun ve boya işi kaldı, onu da yarın öbür gün halledip fotoğrafları koyacağım bakalım.:bounce: Detayları da o zaman anlatırım.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Tavsiyelerin için teşekkür ederim.:) Daha önce arabayla defalarca o bahsettiğin yolları yaptım ama, motorla ilk olacak. Hepsini göze aldık bakalım, inşallah kazasız belasız gidip geleceğiz. :) Ben de sabah erken çıkmayı düşünüyorum yola zaten; hem yollar da tenha olur.:cat:



Çok belli etmişim di mi:mrgreen: Fotoğraflarla birlikte söyleyecektim, dayanamadım:p



Bu gidon yükseltme aparatıyla fazer gibi birşey olur heralde bizim 600F'ler.

Soft caselerden birine LPG de fena fikir değilmiş aslında:p

Ekonomiyle bağlantısı şöyle Özgür'cüm: :)

Artçı konforu için arkaya topcase takmayı düşündüm önce ama, sadece aparatı 200 TL civarı, bir de çantası en az 300 TL desek, toplam da 500 TL gibi bir rakam tutuyor. Ben de, zaten yan çanta alacağım dedim, arkaya da en azından Yeşim'in uzun yolda yaslanıp dik durarak rahat seyahat edebileceği bir düzenek yaptırmak için kolları sıvadım.

Sonuç olarak, EVET TÜRKİYE'NİN İLK VE TEK SİSSY BARLI 600F'İNE SAHİBİM ŞU ANDA:queen:

Motora takılı şekilde ve 1 haftaya yakındır kullanıyoruz; sapasağlam ve hiçbir sorun yaşamadık. Yeşim de gayet memnun halinden. :) Bir tek macun ve boya işi kaldı, onu da yarın öbür gün halledip fotoğrafları koyacağım bakalım.:bounce: Detayları da o zaman anlatırım.:cat:


hadi bakalım hayırlısı olsun merakla bekliyorum çantaları da fotoğraflayabilirsen sevinirim.
ben de benim motorun beyaz renkli koruma takozlarına bi karbon görünüm verdirdim, sağolsun ustam epey uğraşıp güzel bi iş çıkardı. yarın fotoğraf çekeyim de koyayım.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arka parça boyada şu anda, herhalde yarın alırım. :)

Bu arada,
Geçen hafta bir depo benzinle tam 250 km yol yaptım arkadaşlar.:cherry: 251 olduğunda rezervin son ışığı da söneli bir 5 km fln olmuştu sanırım.

Tabii bu yolun %90'ı arkamda eşimle, şehirlerarası yolda ve 120-130 km'nin pek üzerine çıkmadan.

Demekki neymiş, sakin kullanımda ekonomi yapılabiliyormuş.:cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arka parça boyada şu anda, herhalde yarın alırım. :)

Bu arada,
Geçen hafta bir depo benzinle tam 250 km yol yaptım arkadaşlar.:cherry: 251 olduğunda rezervin son ışığı da söneli bir 5 km fln olmuştu sanırım.

Tabii bu yolun %90'ı arkamda eşimle, şehirlerarası yolda ve 120-130 km'nin pek üzerine çıkmadan.

Demekki neymiş, sakin kullanımda ekonomi yapılabiliyormuş.:cat:

Allah sabır versin :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:39 PM ----------

ya şu reserve olayını tam anlatabilirmsin.benb çizgiler çıkar çıkmaz dolduruyorum depoyu.

Senin yaptığın en güzeli :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ya şu reserve olayını tam anlatabilirmsin.benb çizgiler çıkar çıkmaz dolduruyorum depoyu.


Ben, çizgiler çıkıp da en son (en alt) seviyedeki çubuk da sönerek, hepsi birden yanıp sönmeye başladıktan sonra, bir 5 km fln daha gidiyorum benzin alana kadar. Ama tabi bu artık en son seviye, o kadar kasıp da depodaki benzini süzdürmeye gerek yok. Limit bu yani.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 PM ----------

Allah sabır versin :queen:


Aminnnn:p
Arkada sisy bar da var ya, choppercı gibi hissediyorum kendimi bazen:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Ben, çizgiler çıkıp da en son (en alt) seviyedeki çubuk da sönerek, hepsi birden yanıp sönmeye başladıktan sonra, bir 5 km fln daha gidiyorum benzin alana kadar. Ama tabi bu artık en son seviye, o kadar kasıp da depodaki benzini süzdürmeye gerek yok. Limit bu yani.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 PM ----------




Aminnnn:p
Arkada sisy bar da var ya, choppercı gibi hissediyorum kendimi bazen:p

teşekkür ettim sağol.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Pazar günü çalışıyorum ben, o yüzden gelemiyoruz maalesef.
Ama yakın zamanda 600F'ciler olarak bir buluşma ayarlayıp tanışalım hep beraber bence de.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
evet benim motorun koruma takozları beyaz renkteydi ve hiç iyi durmuyodu sağolsun Nevzat usta acil bi karbon folyo müdahalesi ile durumu düzeltti:)







bu arada ön lastik almaya karar verdim ne alsam he yapsam, pist çıkması mı alsam yoksa sıfır mı kararsız kaldım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst