Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında ben bu undertail olayını yakıştırıyorum. İlla kesilecekse böyle birşey yapılmalı.
yakıştırıyosun :cyclopsan ama başkasınınkinde di mi
Aslında ben bu undertail olayını yakıştırıyorum. İlla kesilecekse böyle birşey yapılmalı.
Niye, bizimkine yakışmaz mı karıcım?![]()
iyi dileklere teşekkürler arkadaşlar. dün yağmur sonrası olmasına rağmen kısa bi sürüş yaptım, özellikle kolay yönlendirilebilirliği çok hoşuma gitti. elbette ki 4 silindirin özellikle düşük devirlerdeki sesi harika.
öte yandan benim plakalık kesikti ama tabi ki sinyallerin bağlı olduğu kısım duruyor.zaten orda da seleyi açan anahtar yuvası var yani orayı iptal etme şansı yok gibi ya da çok zor. e o olunca da plakalık iptali yapılmış gibi durmuyo onsa bi çözüm üretmek lazım. fotoğraflarda görünen aparatlar uygunsa alırım bence güzel olmuş küçük sinyalle iyi gider.
bu arada bi kaç acil ve basit soru:
1- lastik basınçları ne olsun
2- ilk kez bu segmentte motorum oldu o yüzden fikrim yok 95-97 oktan ?
3- yine ilk kez grenajlı kullanıyorum. temizlik için ne tavsiye edersiniz ne yapayım? malum her zaman cici görünmesi lazım bunların
4- makinenin üstündeki akü hoşaf çıktı ayrıca 7.5 amperlikti. akü alıcam kaç amper-kaç volt olsun? ben de kullanma kılavuzu falan yok bilemedim? bi de düşük amper kullanmanın bi zararı var mıdır tesisata beyine ?
şimdiden teşekkürler. bu arada dün akşam motoru bırakıp şehir değiştirdim haftasonu için. inşallah pazartesi fotoğraf işini hallederim. açıkçası ben de kendimi görmek istiyorum 3 yıllık hayalim olan motorla birlikte![]()
95 iyidir. 97 alınca motor daha bir deli oluyorben geçen gün bir depo benzine bir çay bardağı saf nitro koydum
akıllara zarar oldu hırçın bir beygir gibi altımda kişniyor.
sebi 600 f kesmiyor heralde bi hayabusa lazım sana:cherry:
beni kesmiyor diyebilirim.
forumdan yanlış hatırlamıyosam yakın zamanda hyo ya da kawa 250cc vardı sende dostum. şimdi binliğe terfi ediceksin galiba. gerçi herkesin süreci farklı oluyor ama ben 500 cc 50 hp güç skalasında 15bin km kalmayı tercih ettim ve hatta yine de tereddüt ederek aldım 600f'i. test amaçlı olarak arkadaşlarımın hayabusa,blackbird, r6, r1 gibi motorlarını da kullandım ve şimdi ki düşüncem ileride 1000 cc ve üstüne geçmek için en az 20 bin yapmam gerektiğini düşünüyorum bu motorla.
gerçi şu anki fikrim 110 hp güç fazlasıyla yeter bana o ayrı konu![]()
Ben aldığımda üzerinde 1 tane vardı, diğeri yoktu.
Olanın birebir aynısını gidip sanayide tornacıya yaptırdım.![]()
...
seda; solition nerde satılır Ankara'dayım hafta sonu gidip alayım.
forumdan yanlış hatırlamıyosam yakın zamanda hyo ya da kawa 250cc vardı sende dostum. şimdi binliğe terfi ediceksin galiba. gerçi herkesin süreci farklı oluyor ama ben 500 cc 50 hp güç skalasında 15bin km kalmayı tercih ettim ve hatta yine de tereddüt ederek aldım 600f'i. test amaçlı olarak arkadaşlarımın hayabusa,blackbird, r6, r1 gibi motorlarını da kullandım ve şimdi ki düşüncem ileride 1000 cc ve üstüne geçmek için en az 20 bin yapmam gerektiğini düşünüyorum bu motorla.
gerçi şu anki fikrim 110 hp güç fazlasıyla yeter bana o ayrı konu![]()
hasanpinar 2008 haziran ayında S&T GT250 almış, açtığı başlıklara baktım şimdi. 600F'i ne zaman aldığını göremedim ama GT250'yi alalı daha 1 sene olmadan 600F'i de bitirip 1000'liğe geçiyor gördüğüm kadarıyla. Bu hızla 6 ay sonra Hayabusa aldım diye başlık açarsa şaşırmayacağım ben:mrgreen:
chopperrider, benim de şahsi fikrim hacim yükseltmeyi uzun aralıklara yaymak. Ufak cc'de ne kadar tecrübe kazanılsa kardır. Herkesin kendi tercihi, saygı duymak lazım.![]()
