Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Niye, bizimkine yakışmaz mı karıcım?:)

Ben yakıştıramıyorum 600 f in kendine özgü bir karizması var hep söylerim pek üzerinde oynanması taraftarı değilim, ama rr olsun diğer ss ler olsun yakışıyo o ayrı. Bir de yağmurlu havalarda benim açımdan biraz nahoş olur sonra kıyafetleri sen temizlersin kocacıım :mrgreen:
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
iyi dileklere teşekkürler arkadaşlar. dün yağmur sonrası olmasına rağmen kısa bi sürüş yaptım, özellikle kolay yönlendirilebilirliği çok hoşuma gitti. elbette ki 4 silindirin özellikle düşük devirlerdeki sesi harika.
öte yandan benim plakalık kesikti ama tabi ki sinyallerin bağlı olduğu kısım duruyor.zaten orda da seleyi açan anahtar yuvası var yani orayı iptal etme şansı yok gibi ya da çok zor. e o olunca da plakalık iptali yapılmış gibi durmuyo onsa bi çözüm üretmek lazım. fotoğraflarda görünen aparatlar uygunsa alırım bence güzel olmuş küçük sinyalle iyi gider.
bu arada bi kaç acil ve basit soru:

1- lastik basınçları ne olsun
2- ilk kez bu segmentte motorum oldu o yüzden fikrim yok 95-97 oktan ?
3- yine ilk kez grenajlı kullanıyorum. temizlik için ne tavsiye edersiniz ne yapayım? malum her zaman cici görünmesi lazım bunların :)
4- makinenin üstündeki akü hoşaf çıktı ayrıca 7.5 amperlikti. akü alıcam kaç amper-kaç volt olsun? ben de kullanma kılavuzu falan yok bilemedim? bi de düşük amper kullanmanın bi zararı var mıdır tesisata beyine ?


şimdiden teşekkürler. bu arada dün akşam motoru bırakıp şehir değiştirdim haftasonu için. inşallah pazartesi fotoğraf işini hallederim. açıkçası ben de kendimi görmek istiyorum 3 yıllık hayalim olan motorla birlikte :)

ben 9.5 amperlik yuasa aldım biraz uzun geldi ama akünün altında 2 parça plastik var onu cıkarınca tak diye oturdu xgenon felan taktırmayı düşünüyorum onun için amperi yüksek aldım çok da iyi oldu
arkadaşın dediği gibi 36-42 psi basıyorsun havayı hiç 97 oktan kullanmadım motosikletime onun için birşey diyemeyeceğim 95 oktan ın bir zararını görmedim
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
95 iyidir. 97 alınca motor daha bir deli oluyor :) ben geçen gün bir depo benzine bir çay bardağı saf nitro koydum :) akıllara zarar oldu hırçın bir beygir gibi altımda kişniyor.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
dreamdark; muyi; bilgiler için teşekkürler. bende de uzun kısa zenon var akü amperi önemli bunun için tabi ama yüksek amper beyne ya da tesisata da zarar veriri mi bilemiyorum.
şu undertail olayını araştıracağım tabi arka sinyallere bi yer bularak.

seda; solition nerde satılır Ankara'dayım hafta sonu gidip alayım.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
beni kesmiyor diyebilirim.

forumdan yanlış hatırlamıyosam yakın zamanda hyo ya da kawa 250cc vardı sende dostum. şimdi binliğe terfi ediceksin galiba. gerçi herkesin süreci farklı oluyor ama ben 500 cc 50 hp güç skalasında 15bin km kalmayı tercih ettim ve hatta yine de tereddüt ederek aldım 600f'i. test amaçlı olarak arkadaşlarımın hayabusa,blackbird, r6, r1 gibi motorlarını da kullandım ve şimdi ki düşüncem ileride 1000 cc ve üstüne geçmek için en az 20 bin yapmam gerektiğini düşünüyorum bu motorla.
gerçi şu anki fikrim 110 hp güç fazlasıyla yeter bana o ayrı konu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
forumdan yanlış hatırlamıyosam yakın zamanda hyo ya da kawa 250cc vardı sende dostum. şimdi binliğe terfi ediceksin galiba. gerçi herkesin süreci farklı oluyor ama ben 500 cc 50 hp güç skalasında 15bin km kalmayı tercih ettim ve hatta yine de tereddüt ederek aldım 600f'i. test amaçlı olarak arkadaşlarımın hayabusa,blackbird, r6, r1 gibi motorlarını da kullandım ve şimdi ki düşüncem ileride 1000 cc ve üstüne geçmek için en az 20 bin yapmam gerektiğini düşünüyorum bu motorla.
gerçi şu anki fikrim 110 hp güç fazlasıyla yeter bana o ayrı konu :)

hasanpinar 2008 haziran ayında S&T GT250 almış, açtığı başlıklara baktım şimdi. 600F'i ne zaman aldığını göremedim ama GT250'yi alalı daha 1 sene olmadan 600F'i de bitirip 1000'liğe geçiyor gördüğüm kadarıyla. Bu hızla 6 ay sonra Hayabusa aldım diye başlık açarsa şaşırmayacağım ben:mrgreen:

chopperrider, benim de şahsi fikrim hacim yükseltmeyi uzun aralıklara yaymak. Ufak cc'de ne kadar tecrübe kazanılsa kardır. Herkesin kendi tercihi, saygı duymak lazım.:)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
dreamdark sen koruma topuzlarını yaptırdın mı satın mı aldın
ben senin motorda gördüm benzerini yaptırdım bilmiyorum tam oldumu ama:)foto koyacaktım ama henüz takmadım
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben aldığımda üzerinde 1 tane vardı, diğeri yoktu.
Olanın birebir aynısını gidip sanayide tornacıya yaptırdım. :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
Ben aldığımda üzerinde 1 tane vardı, diğeri yoktu.
Olanın birebir aynısını gidip sanayide tornacıya yaptırdım. :)

Evet aynen bende sanayide tornacıya yaptırdım plastige benzeyen bi madde ama dayanıklı bişeymiş ismi aklımda kalmadı,beyaz renkti onuda boyattım grenajlara uygun şekilde takınca foto atarım.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Benim topuzlar teflondan yapılma, orjinal renginde. Fotoları atınca bakalım nasıl olmuş seninkiler.
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
forumdan yanlış hatırlamıyosam yakın zamanda hyo ya da kawa 250cc vardı sende dostum. şimdi binliğe terfi ediceksin galiba. gerçi herkesin süreci farklı oluyor ama ben 500 cc 50 hp güç skalasında 15bin km kalmayı tercih ettim ve hatta yine de tereddüt ederek aldım 600f'i. test amaçlı olarak arkadaşlarımın hayabusa,blackbird, r6, r1 gibi motorlarını da kullandım ve şimdi ki düşüncem ileride 1000 cc ve üstüne geçmek için en az 20 bin yapmam gerektiğini düşünüyorum bu motorla.
gerçi şu anki fikrim 110 hp güç fazlasıyla yeter bana o ayrı konu :)

hasanpinar 2008 haziran ayında S&T GT250 almış, açtığı başlıklara baktım şimdi. 600F'i ne zaman aldığını göremedim ama GT250'yi alalı daha 1 sene olmadan 600F'i de bitirip 1000'liğe geçiyor gördüğüm kadarıyla. Bu hızla 6 ay sonra Hayabusa aldım diye başlık açarsa şaşırmayacağım ben:mrgreen:

chopperrider, benim de şahsi fikrim hacim yükseltmeyi uzun aralıklara yaymak. Ufak cc'de ne kadar tecrübe kazanılsa kardır. Herkesin kendi tercihi, saygı duymak lazım.:)


ben basamakları tektek ama biraz hızlı çıkıyorum arkadaşlar.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
evet motoru aldıktan sonra bırakıp gitmek durumunda kalmıştım ama bugün 600f le yaklaşık 250 km yol yaptım... izlenimlerimi ve bi iki poz fotoğraf paylaşayım dedim...
öncelikle inanılmaz bi yönlendirilme kolaylığı var. motor kendi kendine gidiyor ve viraja giriyor, son derece dengeli, şehir içinde çok hafif ve kıvrak (tabi bununla başlamak isteyen varsa bu söylediğimi dikkate almasın derim, acemi bi sürücü için hiç de kolay değil).
alt devirlerdeki sese hayran kaldım, egzos belki pek şekilli değil gibi gelebilir ama cidden çok hoş bi sesi var, duyan motorcu arkadaşlarım da(ki ss çidir hepsi) çok beğendiler.
redline a yaklaşmadım ama 10 bin rpm civarında ciddi güç veriyor ama 6 bin rpm 6. viteste 120 km/h ile çok keyifli de gidilebiliyor. son sürat olarak 210 km/h gördüm zorlamadım gerek de duymadım :)
hızlanmalar benim gibi ilk kez 100 hp seviyesinde bi motora sahip biri için çok tatminkar, 1000 lik kullanmaya alışanlar burun kıvırsa bile bence ideal. kaldı ki motorun huyunu suyunu daha tam bilmediğim için olmam gerekenden daha üst viteste ve redline görmeden hızlandığım halde çok hoş çok keyifli.
benim 600f tercih etmemin en önemli sebebi olan rahatlık ise 10 numara. 250 km lik bi parkur beni hiç yormadı, motora kapanmadan(160 dan sonra kapanmak rahat oluyo tabi) ve de yüksek gidonla seyretmek çok rahat.
neyse ilk izlenimler bu kadar. inşallah herkes sahip olmak istediği motora kavuşur. bakalım kredisini de ödersem daha mutlu olucak :queen:

şimdi fotoğraflar :


önce nazar boncuğumuz













bugünkü gezintimin bi kısmında bana eşlik eden yol arkadaşımız: V-Rod


bu da başka bi arkadaşımın r1 i






herkese kazasız belasız günler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst