- Katılım
- 28 Mar 2006
- Mesajlar
- 186
valla motordan anlıosan ve tecrüben varsa sok bi tanıdın tamırcıye ii ce baktır sağlamsa zx-9 veya 900rr ı ama ii bi ustaya götür yapcak baska bise yok gerci 250 de güzell ve sana kolay ağrıza vermez öbürlerı ss i tm gösterdınden ayda bi uğrarsın arayı soğutmaman lzm ustalarla en azından kontrol..