Honda Cbr 900 RR Mı? Hyosung GT 250 R Mi ?

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
186
valla motordan anlıosan ve tecrüben varsa sok bi tanıdın tamırcıye ii ce baktır sağlamsa zx-9 veya 900rr ı ama ii bi ustaya götür yapcak baska bise yok gerci 250 de güzell ve sana kolay ağrıza vermez öbürlerı ss i tm gösterdınden ayda bi uğrarsın arayı soğutmaman lzm ustalarla en azından kontrol..
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ya kocum sen iyimisin yoksa kafanı bi yeremi çarptın :pr:zat 150 den in 900 cc motora bin sence mantıklımı :pr: sonra ne yapıcaz ben hastane ziyaretini sevmem hele sevdihim biri ise hiç sevmem :pr:eek:tur oturduhun yerde düzgün şeyler düşün 60 kilo adamsın nelerden bahsediyorsun :silent:senin alıcahın motor 250 cc bence dogrusu bu :cat: fakat dersenki ben 900 cc alıcam benim tanıdıhım mezarcı bizim le çalışmıyor acık ça söyledim :bounce: oglumve ben :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...

ya kocum sen iyimisin yoksa kafanı bi yeremi çarptın :pr:zat 150 den in 900 cc motora bin sence mantıklımı :pr: sonra ne yapıcaz ben hastane ziyaretini sevmem hele sevdihim biri ise hiç sevmem :pr:eek:tur oturduhun yerde düzgün şeyler düşün 60 kilo adamsın nelerden bahsediyorsun :silent:senin alıcahın motor 250 cc bence dogrusu bu :cat: fakat dersenki ben 900 cc alıcam benim tanıdıhım mezarcı bizim le çalışmıyor acık ça söyledim :bounce: oglumve ben :rendeer:



sen kasiyere anLat bunLArı Bide :DD:D:D:D abi waLLa karar Verdim yau Hyo aLıcam :) 900 RR ı Daha Sonra Büyütmek isticek bi süre sonra canım onun üstüne 10 bin YtL Koyup Büyütemicem veya medel yükseltemicem daha küçük Cc ye BinmekTe aTTan inip eşeğe Binmek Gibi oLur o YüzDen Hyo Hyo Hyo diorum :D
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
sen kasiyere anLat bunLArı Bide :DD:D:D:D abi waLLa karar Verdim yau Hyo aLıcam :) 900 RR ı Daha Sonra Büyütmek isticek bi süre sonra canım onun üstüne 10 bin YtL Koyup Büyütemicem veya medel yükseltemicem daha küçük Cc ye BinmekTe aTTan inip eşeğe Binmek Gibi oLur o YüzDen Hyo Hyo Hyo diorum :D

hayırlı olsun kardeşim şindiden :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
12
Ben de sattım 150lik jinlunumu ve ben de düşünüyorum tekrar almayı.Ama benm acelem olmadığı için iyicene 2.el piyasasını araştırıyorum.Açıkcası hem fiyat,hem performans,hem görüntü olarak fazer mantıklı geliyor bana.Zaman zaman ss lere gidiyor aklım ama temisini bulmak ve buluncada bedeli olan parayı ödemek gerekiyor.yoksa çok sakıncalı ucuza alınan bi ss bana göre.
hyo mu fazer mı dersen ben yine de fazer derim.bu motorlarla ilgili birebir tecrübe olmöadı ama cok araştrdım internetten,çok okudum kullnanalardan ve vidyolarını izledim..
tekrar söylüyorum sölediklerim sadece araştırmaya dayalıdır,en iyi kullanıcılar bilir;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi Hyo iLe Fazer i KıyasLıyamasSın ama Hyo Ss Gibi Bişiy :) şöyLede DeneBilir Yavru Ss :}
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
HYO al bence kardeşim.. ben nerdeyse sabırdan çatlıycam bide yolda hyo gördümmü adamı dövüp elinden alasım geliyo..

o kadar kötüyüm yani...

ama bencede hyo al hem yeni motor hem güzel sende ondan istıosun gibi görünüo bence hyo al...


inş sen hyona kavuşursun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aLLahım yaraBBim Kavasaki ZX9 R ı Bana 5,000 YtL peŞin Geriye kalan 4,000 10-12-18 ay kafama göre taksitle verdiLer toplamda 9,000 ytL ye Tertemiz 1998 model 2003 çıkışlı kafayı yicem :) alma dien arkadaşlar bu fiyata NedicekLer acaba :D bu fiyat ve ödeme şekliyle Hyo dan daha kolay şekilde aLıyorum bunu yau oFs kafayı yicem :S
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
14
900CC ile 250CC bir Motoru Karsılaştırmak Nekadar Doğru Bilemicem:farao:
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
cc olarak kıyaslayamayız. ama model olarak uzun ömürlü olması bakımından hyo derim. hem daha sorunsuz olacaktır hyo. secim senin arkadaşım.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
iki motoruda alma hayasung kırank kıran sorunlu bir motor
900 rr da 13 binde olamaz olsada dudugu yerde içi karıncalanmıştır kesin
sen git o paralara 2004 model suzuki bandit al ömür boyu kullan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
900 RR dan vazgeçtim öğğrendikki kilometre 130,000 olmuş :S ama bitane zx9 R var 1998 model 2003 trafiğe çıkışLı Bana 5,000 YtL peŞin Geriye kalan 4,000 10-12-18 ay kafama göre taksitle verdiLer toplamda 9,000 ytL ye Tertemiz 1998 model 2003 çıkışlı kafayı yicem alma dien arkadaşlar bu fiyata NedicekLer acaba :D bu fiyat ve ödeme şekliyle Hyo dan daha kolay şekilde aLıyorum bunu yau oFs kafayı yicem :S hyo yeni ama krank sorunu var Fazer Lara Güvenemiorum Bandit de :) saçma ama şekiL şemaLden Kaybedio :S oFs
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250R benimde hayalım kısıtlı bi bütçeyle kuracağım büyük hayalim yani
..
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
18
Aynı tedirginliği bende yaşadım fakat Honda 900 rr aldım ve iiyiki almışım diyorum,gelelim yakıt ve yedek parçasına,kesinlikle her parçasını bulabiliyorsun,yakıt tüketimi km'de 0,20 ile 0,25 arasında.

Nasıl 4 kutsal kitap varsa öyle 4 marka var.(Honda-kawasaki-yamaha-suziki)

Elde kalma durumu da yok,rahat olun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst