bak
beni bilen bilir

maksat yardımsa, eski kawa alınmaz..
binen e deil, söken toplayana sor, söktüm topladım bilirim

900rr lar ii makinaydı zamanında ii giderdi zor dururdu ama, genede hacminin performansını veren bi makina deil..
600 cc den alınabilicek güç alınmış.. yılları makinası
ama mümkün deildir ki temiz kalsın, 12000 de kalsın
ha nası olur, bi r6 vardı 02 model, 10.000 de
ve orjinaldi.. ada motoruna 13 lira istiyodu..
orjinal makina eder, hastaıs vardır, alır..
4 silindiri nmi var 4 çocupun var derler, dorudur..
hele eskiyse..
en küçük bi sorunda motoru indirip bindirmeye 300 lira işiilik ister ustalar
ki yapabilirse..
üzer seni.. sıkar.. motordan soğutur..
ben tekrardan fazerr dicem, nette bitane var.. 20.000 de kazasız boyasız 7.800 yazmış amcam.. değerlendir derim..
bandit te bakabilirsin.. uzun ömürlüdür, ölmez, öldüremessin..
illa racing bakıcam diyosan, biraz daha rakam çık bi r6 bakalım sana yada 600f
hangisini istersen..
nacizane tavsiyelerim

siteden en az 20 kişiye motor aldım yaz başından beri, hepsi memnun..
bu iş zevk işi, heves işi, ama o kadarda ... bi piyasaki dediğim gibi adamı mottordan soğutur..
umarım istediğin motora kavuşursun bir an önce..