Honda Cbr 900 RR Mı? Hyosung GT 250 R Mi ?

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
HONDA
Almayı düşündüğün Honda 9 senelik bir motor, o kilometrede olması mümkün değil; ya km. yanlış ya da büyük ihtimalle rektifiye görmüştür.
900cc. oldukça güçlü bir makine, bir kere önce tecrüben var mı, hadi tecrübeyi de geçtim, benzin parasıyla baş edebilecek misin? Tabi bu motorun bakımları ve yaşından dolayı sana çıkartacağı bir sürü masraf var. Ehh Honda' nın parça fiyatlarını da ayrıca söylemiyorum bile, ki umarım 9 senelik bir motorun lazım olan parçalarını da aradığında bulabilirsin. Yani bence hiç girme derim. Eskilerde bir tabir vardır, genelde araba için kullanırlar: "Karın olur, bir daha satamazsın":)

HYOSUNG
2005'ten beri piyasada ve kalitesini kanıtladı. Bence sınıfında tek. İkinci elleri gayet makul. Hem daha az yakar, hem de parçası daha ucuz ve bulması daha kolay. Eğer 160 - 170km. gibi süratler de seni tatmin edecekse, ben kesinlikle mantıklı seçimin Hyo olduğu kanaatindeyim.:cat:

Hayırlısı olsun:)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Eraaay napıyon yav sen:silent:

Görmeyeli uçuşlardasın:cherry:

Yav zat tan sonra cbr 900rr a nası geçmeyi planlıyosun?Hadi hyo bi nebze ama cbr a sakın bulaşma.Hadi toplama işini ben yaparım sana cbr ı ama o motoru topladıktan sonra seni dağıtırız seni kimse toplayamaz o yüzden sen 250 yi geçme cc olarak lütfen:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bide Zx 9 katıldı bu ikilinin arasına :) Tecrübe meseLesine Gelince 900 RR da Tabi Yabancılık çekerimde Hyoda Sorun Yaşamam Sanıyorum 1 Ay Kadar taqıLmıştım Hyo iLe :) bide Bi ikilinin aRasına 2003 ÇıkışLı Zx 9 katıLdı :D ona neDersiniz :) maKul FiyatLar Ve Makine Gücü Cezbedio aMa Km Ler Ve YaşLarı Soğutuyo asLında...

motosiklet mekaniğinden anlarmısın?

Az desem Yeridir :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
daha dün akşam verdin motoru hemen yenisini aramaya ßaşlamışsın ßile olmaz yaaa ascık çile çek ßenim gißi :p ondan sonra al :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabi arıyorum şimdiLik 3 seçenek var hyo - 900RR - zx9 ama 900RR ile Zx9 Biraz YaşLı Hyo Daha şansLı duruyo bide Zx9 2003 çıkışlı olması Kazasız oLması Tanıdıktan olması ii gibi gelio :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çok anlamıyorsan, eğer eski makinaya girmemeni öneririm
12.000 de bi 900 rr bugün 10 lira eder.. ucuza veriosa çok düşünülmeli..
makinalar eskidikçe, egzantrik zincileri ve yatakları bitirir..
birinden birinin bitmesi demek, 2,500 ytl demek (en iyi ihtimalle)
7.500 ytl ye 03 fazer lar var, km leri düşük tertemiz makinlar..
al, üzülmessin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GkN Ve Juba bide aparat özeLLikLe 3 ünüzün YorumLarı Lazım :) aLdığım istihbaraatLAr öyLe :)

çok anlamıyorsan, eğer eski makinaya girmemeni öneririm
12.000 de bi 900 rr bugün 10 lira eder.. ucuza veriosa çok düşünülmeli..
makinalar eskidikçe, egzantrik zincileri ve yatakları bitirir..
birinden birinin bitmesi demek, 2,500 ytl demek (en iyi ihtimalle)
7.500 ytl ye 03 fazer lar var, km leri düşük tertemiz makinlar..
al, üzülmessin..



Fazer içinde Yıpranmamışı Zor bulunur dioLar oda var akLımdada :):silent:

Zaten aLırkende Tanıdıktanda oLsa :) mt den Bi iki kişiden Yardım isticem Pro VatandaşLardan :)

zx9 da aynı RR Gibi Sakıncalımı Kaçar GkN sence ?

dediğim gibi Zx9 2003 ÇıkışLı 98 modeL oLmasına Rağmen Kazası Boyası Yok yakşalık 1 senedir Görüyorum makineyi ama Sonuçta mazisini biLmem :)
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bak
beni bilen bilir:)
maksat yardımsa, eski kawa alınmaz..
binen e deil, söken toplayana sor, söktüm topladım bilirim;)
900rr lar ii makinaydı zamanında ii giderdi zor dururdu ama, genede hacminin performansını veren bi makina deil..
600 cc den alınabilicek güç alınmış.. yılları makinası
ama mümkün deildir ki temiz kalsın, 12000 de kalsın
ha nası olur, bi r6 vardı 02 model, 10.000 de
ve orjinaldi.. ada motoruna 13 lira istiyodu..
orjinal makina eder, hastaıs vardır, alır..
4 silindiri nmi var 4 çocupun var derler, dorudur..
hele eskiyse..
en küçük bi sorunda motoru indirip bindirmeye 300 lira işiilik ister ustalar
ki yapabilirse..
üzer seni.. sıkar.. motordan soğutur..
ben tekrardan fazerr dicem, nette bitane var.. 20.000 de kazasız boyasız 7.800 yazmış amcam.. değerlendir derim..
bandit te bakabilirsin.. uzun ömürlüdür, ölmez, öldüremessin..
illa racing bakıcam diyosan, biraz daha rakam çık bi r6 bakalım sana yada 600f
hangisini istersen..
nacizane tavsiyelerim:) siteden en az 20 kişiye motor aldım yaz başından beri, hepsi memnun..
bu iş zevk işi, heves işi, ama o kadarda ... bi piyasaki dediğim gibi adamı mottordan soğutur..
umarım istediğin motora kavuşursun bir an önce..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
methini duyduk zaten ya geçende konuşuyoduk Yeşil mavide GkN yLe aLdık Falan diolardı :) ondan diorum ya oğlum ve gürkan abi :p oğlumveben die bi amca iLLe GkN anlar dioda ondan sana taqıLdım :) R6 Ya maddi güç yetMes Maximum 7000 o yüzden kanımca Ben bi hyo aLiim Sonra yükseLtiim yavaş yavaş hem maddi hem manevi yıpranmamış oLurum :) eYw. Bu arada Hyo içinde Sana yazarım tekrar Yardımcı oLursaN Teftişe gittiğimizDe sevinirim :)

zx dende Vaz caydım 900 RR danda :)
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
her zaman ve elimden geldiğince yardımcı olurum ne demek..
ama fazer ı bi düşün derim..
pişman olmassın:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanıdıkmı bu fazer ı satan snn ? hani dediğim gibi 7,000 maxi mum :) çıkıyo satış falan 6500 de sen ona vatandaş 7800 demiş 7500 e inse 7000 versem geriye kalanıda noterden bi kağıtla satışıda 45 gün sonraya geriye kalan para ile aLsak oLurmu acaba eğer Tanıdıksa :) çok şey istedim bende yau :D

qeç oldu ya bayaa saçmaladım bea :d
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bencede :)
tanımıyorum tabi, ama internette araştır, bikaçtane var
insnalar tel açanlaro pek umursamıyo bu işlerde genelde yüz yüze görüşmlerde fiyatlar kırılıyo..
7 lira yazan motoru 5.500 e aldığımızı biliyorum..
inclele beyendiklerine aç bi tel, bu işler böle olur;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eYw. saoLasın :)

hayırlı qeceLEr ...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
eraycım benim tavsiyem scoocusun sen scoocu kal hyo güzel fikir ama benim düşüncem neksus yada runner alman hem elindeki para sıfırına yetiyo al sıfır bi runner son kasa hem istanbul trafiğnde sıkıntı çekmezsin hemde alışmış olduğun motora binmeye devam eder canını tehlikeye atmazsın runner ın hızınıda yabana atma hyodan 20 30 km yavaş sadece :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
runner a geçen North_ Sayesinde bindim ama acayip rahatsız geLdi yau ufacıq yaa :) Nexus dersen haLaa akLımda aMa cnm tekrar VitesLe cebeLLeşmek istio :) anLicağın Kaşınıyo :D bide şu var :D FazerLa hyo ya baqıyorum Şimdi :)
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
99 model bır ss almak akıl karı degıl bence bıde ıkı motor arasında oldukca fark var...hyosung yenı oldugu ıcın kesınlıkle daha az arıza cıkarır cok daha az yakar ama 900rr ıcın aynı seylerı solemek bıraz zor...10 yasında neredeyse ve 13 bın kmde olması cok zor ha soyle bısı olabılır yenıden motor yaptırmıs olabılırler ama o zamanda ne orgınallıgı kalırkı...sen bence gt 250r al
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
900 RR için SöylenenLEr 2003 çıkışlı zx9 içinde geçerlidr sanırım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst