Rodaj konusu cok tartismali yabenim todajim 2500km de biter mesela
suan 1400km deyiz 3 kere yagi degisti analize gonderildi
bu yağ analizi nasıl bir şey ilk defa duyuyorum
Bu 3 motor arasında müthiş bir gel-git yaşamaktayım. 1.5 yıldır 2005 model 1000RR kullanıyorum. Bütçem 30-33 arası.
2014 - Honda 600RR
2013 - Yamaha R6
2011 - Ducati 1198SP
- 600RR alınabilir en ekonomik ve en yeni model ama en yavaşı.
- R6 binlikten sonra binilebilecek 600lüklerden. Ama çok rahatsız ve ufak. (eğilince kaskım ön cama değiyor neredeyse)
- 1198SP en düşük modellisi, en güçlüsü, pek ekonomik değil ama gönlümün efendisi. Hayalimdeki tasarım.
Siz hangini seçerdiniz?
Hayallerinizin peşinden mi giderdiniz?
Yoksa akıl ve mantığın mı?
Rodaj konusunu kısaca özetler misiniz rodajdayken basın falan diyenler var benim bildiğim genelde düşük devirlerde kullanmak arada sırada yüksek devirlerde göstermek yani bi 600rr ı alıp rodajdayken 200+ basmak mantıklı bir hareket midir rodajcı arkadaşlara duyrulur![]()
bu yağ analizi nasıl bir şey ilk defa duyuyorum
Kan tahlili gibi birşey heralde, bende merak ettim. :silent:
ok bu analizi veya türkiye de yapan yer neresi veya hangi servis
Bende satılık cok temiz 2013 r6 var düşünürsen gorüselim
Bu 3 motor arasında müthiş bir gel-git yaşamaktayım. 1.5 yıldır 2005 model 1000RR kullanıyorum. Bütçem 30-33 arası.
2014 - Honda 600RR
2013 - Yamaha R6
2011 - Ducati 1198SP
- 600RR alınabilir en ekonomik ve en yeni model ama en yavaşı.
- R6 binlikten sonra binilebilecek 600lüklerden. Ama çok rahatsız ve ufak. (eğilince kaskım ön cama değiyor neredeyse)
- 1198SP en düşük modellisi, en güçlüsü, pek ekonomik değil ama gönlümün efendisi. Hayalimdeki tasarım.
Siz hangini seçerdiniz?
Hayallerinizin peşinden mi giderdiniz?
Yoksa akıl ve mantığın mı?
Bu 3 motor arasında müthiş bir gel-git yaşamaktayım. 1.5 yıldır 2005 model 1000RR kullanıyorum. Bütçem 30-33 arası.
2014 - Honda 600RR
2013 - Yamaha R6
2011 - Ducati 1198SP
- 600RR alınabilir en ekonomik ve en yeni model ama en yavaşı.
- R6 binlikten sonra binilebilecek 600lüklerden. Ama çok rahatsız ve ufak. (eğilince kaskım ön cama değiyor neredeyse)
- 1198SP en düşük modellisi, en güçlüsü, pek ekonomik değil ama gönlümün efendisi. Hayalimdeki tasarım.
Siz hangini seçerdiniz?
Hayallerinizin peşinden mi giderdiniz?
Yoksa akıl ve mantığın mı?
Rodaj öyle lafla yapilmaz. Her motorun kitapciginda uygun rodaj sartlari , parcalari , yaglari vs yazar.
600RR ın en guzel rodaji bence ilk 300 km max 4500/devir ikinci 300 km max 5500/devir üçüncü 300 km max 6500 devir seklinde ani gazlamalar olmadan yapilandir. Amac zaten parcalari alistirmak olduğundan yumusak bir kullanim motor icin uygun rodajin tamamlanmasini sağlıyor.
1000 km bakimi sonrasinda da yavas yavas devir aralığı artirmak daha sagliklidir. Rodaj bitti hoop 13/bin devir olayi da bence yanlistir ... Hersey usulune uygun ve sirasiyla olmalidir
Hocam rodaj cok kisiel bir konudur ben kimzenin teknigine yanlis dogru diyemem.. sadece oraya yazdigim 3,4 madde disinda.. tum rodaj ekolleri o maddelere katilir ve yapilmamasi gerekir.. sizin tekniginize yanlis demiorum.. herkesin kendi metodu vsr..
Kullanim klavuzu ilk 500 km sakin tepkilerle kullanin dior ve hizinizo devrinizi degistirin diyor sanirim..
Sizin yaptiginiz yanlis sanirim hrc motorunuzda sentetik yag koydunuz 1000 km once.. buda butun ekollere gore yanlis sebebi biraz teknik ilgilenen olursa anlatirim
Bu Leyla için çöllere düşülmez mi bee :salut::embe::::utangac:::143::::143::
http://www.hondacbr600rr.org/wp-con...0rr-limited-edition/honda-cbr600rr-2010-b.jpg
Kendimi kapitalist sistemin kölesi yaparım seve seve, seneye ek iş otopark değnekçiliği filan yapıp alacağım inşallah.
Trafikte kavga ederim la dönüp yan baktın diye milletle :flower: