- Katılım
- 19 May 2015
- Mesajlar
- 342
Konuyu hortlatmak istemiyorum ama yardımcı olabilecek misiniz?
Bunun cevabini yukarda vermistim eksik mi oldu ? Bu arada o parca kesin abs li motorlarda gelior... sanirim absnin bir parcasi orda
Konuyu hortlatmak istemiyorum ama yardımcı olabilecek misiniz?
Bunun cevabini yukarda vermistim eksik mi oldu ? Bu arada o parca kesin abs li motorlarda gelior... sanirim absnin bir parcasi orda
Merhaba arkadaşlar, adım Sonkan yaşım 32 600RR hastalığına bende yakalandım ve aranıza yeni katıldım. Sizlerden bir ricam olacak. Honda CBR 600RR 2015 modeli için en iyi egzoz hangisi ne önerirsiniz? Hem tok bir ses olsun hem de ortalığı yırtsın yani beş yüz metreden duyulsun yakından da rahatsız etmesin hayran bıraksın birde motorun görüntüsünü bozmasın. Bana konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese kazasız belasız sürüşler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
cakalaz, 600RR'dan memnun değil misin? R6 ile 600RR arasındaki fark sadece sürat mi? 600RR alt viteslerde daha sakin R6 hırçın diye biliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Merhaba arkadaşlar, bu iki resimdeki parçanın adı nedir ve nereden bulabilirim? Karbonfiber gibi görünen parça.
http://i.hizliresim.com/B47Q7D.jpg
http://i.hizliresim.com/ZJoBok.jpg
Merhaba arkadaşlar, adım Sonkan yaşım 32 600RR hastalığına bende yakalandım ve aranıza yeni katıldım. Sizlerden bir ricam olacak. Honda CBR 600RR 2015 modeli için en iyi egzoz hangisi ne önerirsiniz? Hem tok bir ses olsun hem de ortalığı yırtsın yani beş yüz metreden duyulsun yakından da rahatsız etmesin hayran bıraksın birde motorun görüntüsünü bozmasın. Bana konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese kazasız belasız sürüşler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
cakalaz, 600RR'dan memnun değil misin? R6 ile 600RR arasındaki fark sadece sürat mi? 600RR alt viteslerde daha sakin R6 hırçın diye biliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Merhaba arkadaşlar, bu iki resimdeki parçanın adı nedir ve nereden bulabilirim? Karbonfiber gibi görünen parça.
http://i.hizliresim.com/B47Q7D.jpg
http://i.hizliresim.com/ZJoBok.jpg
Egzoz olarak tüp takıldığında aralarında ciddi farklar olmaz. TOCE önerebilirim görüntüsü ve sesi bence gayet güzel. Two-brothers'de olabilir. Kullandığım Tiger egzozuda önerebilirim. Sesi güzel, fiyat uygun, her yerde de mevcut. Ben TOCE derim.
hrnasy, kivancern, berkay3212, Teşekkür ederim ilginiz için. bir önceki kasalarda aksesuar gibi satılıyordu yeni kasalarda abs'nin koruma kapağı gibi satılıyor yada abs'li motorlar da takılı mı satılıyor orası muallak..
Tam verim alabilmek için komple mi egzozu değiştirmek gerekiyor eğer dediğin bu ise maliyet çok yükselecek![]()
Kafanızı karıştırmayın. Slip on bizim gibi kullanıcılar acısından yeterli. Maliyet ve motorun dengesini bozmaya gerek yok.
Ama egzozda kombinasyon çok. Hava filtresi,katalizor iptali,power commander,full system. Power commander ayarı için dyno vs.vs.
arkadaşlar selam cahilligime verin 600rr da abs var mı? Var ise kaç modelinden sonra var?
arkayı niye kaydırasınki fazla basılmaz arkaya zati 600fa kardeşim çivi gibi duruyor![]()
Mrb arkadaşlar Nisan Mayıs gibi takım olarak alıp taktığım Pirelli Süper Corsa larım şu an itibariyle bitmiş durumdalar 6000 deyken takmıştım şu an için 14000 de yolda kaldıkMetzeler M7 deneyen varsa tavsiyelerini isterim veya dunlop d211 - 212 filan...
SuperCorsa kullanmış bir kişi M7 ye geçerse düşer, net. M3, M5, M7, Rosso corsa, super corsa, d214, pilot road3-4, power3 vs vs. Kullanmadığım lastik kalmadı. M7 ve rosso corsa nispeten yakın performans veriyor. rosso bir tık üstte. Ama super corsa başka bir dünya. Canınızı seviyorsanız super corsa dışında lastik almayın. Arasında 300 lira oynuyor M7 ile. Kesinlikle değer. M7 de öyle çok uzun ömürlü değil. 3000 km + 3 pist gününde bitti. Şu anda rosso corsa var, bitince supercorsa alacağım. Lastiğe iletilen 160 beygirler başka lastik baş edemiyor maalesef. Onun bile tutunamadığı zamanlar oluyor :rendeer:
Haziranda lastikleri yenilerken SuperCorsa alacaktım fakat satıcı (motolastik) cadde kullanımı için tavsiye etmedi. Cadde de ısıtamazsın. Kışın soğukta da patlar vs dedi. Ben de öyle deyince Rosso Corsa aldım. Şimdi siz böyle yazınca şaşırdım. Satıcı yanlış mı yönlendirmiş oluyor bu durumda ?
Yok performans açısından verim değil sadece tüpü değiştirsem istediğim sesi alabilir miyim?verim derken beygir mi? Beygir lazimsa egzoz dan once bir power commander yada yazilim![]()
Haziranda lastikleri yenilerken SuperCorsa alacaktım fakat satıcı (motolastik) cadde kullanımı için tavsiye etmedi. Cadde de ısıtamazsın. Kışın soğukta da patlar vs dedi. Ben de öyle deyince Rosso Corsa aldım. Şimdi siz böyle yazınca şaşırdım. Satıcı yanlış mı yönlendirmiş oluyor bu durumda ?