Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Merhaba arkadaşlar, adım Sonkan yaşım 32 600RR hastalığına bende yakalandım ve aranıza yeni katıldım. Sizlerden bir ricam olacak. Honda CBR 600RR 2015 modeli için en iyi egzoz hangisi ne önerirsiniz? Hem tok bir ses olsun hem de ortalığı yırtsın yani beş yüz metreden duyulsun yakından da rahatsız etmesin hayran bıraksın birde motorun görüntüsünü bozmasın. Bana konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese kazasız belasız sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------



cakalaz, 600RR'dan memnun değil misin? R6 ile 600RR arasındaki fark sadece sürat mi? 600RR alt viteslerde daha sakin R6 hırçın diye biliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

Merhaba arkadaşlar, bu iki resimdeki parçanın adı nedir ve nereden bulabilirim? Karbonfiber gibi görünen parça.

http://i.hizliresim.com/B47Q7D.jpg
http://i.hizliresim.com/ZJoBok.jpg

Abs unit cover. Ebay de 40euro civarinda bir fiyata rastlamistim.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Aslan yatıyor.
ZJygLZ.jpg


Kendime şöyle bir bakım planı belirledim:
3800KM'de aldım. 4700'de falan olması lazım şu an. Üstünde 6 aylık yağ var.
6-12-18 yerine, 5000km'de bakıma götüreceğim. 8500km'de ara yağ değişimi yapacağım. 12000 Bakımı 15000 yağ 18000 bakımı şeklinde devam edecek.
Yağ olarakta başlıkta incelediğime göre, Motul 7100 10-40 yada 5100-10-40 artık servisin önerisine göre kullanacağım.
Kazasız belasız sürüşler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

Merhaba arkadaşlar, adım Sonkan yaşım 32 600RR hastalığına bende yakalandım ve aranıza yeni katıldım. Sizlerden bir ricam olacak. Honda CBR 600RR 2015 modeli için en iyi egzoz hangisi ne önerirsiniz? Hem tok bir ses olsun hem de ortalığı yırtsın yani beş yüz metreden duyulsun yakından da rahatsız etmesin hayran bıraksın birde motorun görüntüsünü bozmasın. Bana konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese kazasız belasız sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------



cakalaz, 600RR'dan memnun değil misin? R6 ile 600RR arasındaki fark sadece sürat mi? 600RR alt viteslerde daha sakin R6 hırçın diye biliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

Merhaba arkadaşlar, bu iki resimdeki parçanın adı nedir ve nereden bulabilirim? Karbonfiber gibi görünen parça.

http://i.hizliresim.com/B47Q7D.jpg
http://i.hizliresim.com/ZJoBok.jpg

Egzoz olarak tüp takıldığında aralarında ciddi farklar olmaz. TOCE önerebilirim görüntüsü ve sesi bence gayet güzel. Two-brothers'de olabilir. Kullandığım Tiger egzozuda önerebilirim. Sesi güzel, fiyat uygun, her yerde de mevcut. Ben TOCE derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
5
hrnasy, kivancern, berkay3212, Teşekkür ederim ilginiz için. bir önceki kasalarda aksesuar gibi satılıyordu yeni kasalarda abs'nin koruma kapağı gibi satılıyor yada abs'li motorlar da takılı mı satılıyor orası muallak..

Egzoz olarak tüp takıldığında aralarında ciddi farklar olmaz. TOCE önerebilirim görüntüsü ve sesi bence gayet güzel. Two-brothers'de olabilir. Kullandığım Tiger egzozuda önerebilirim. Sesi güzel, fiyat uygun, her yerde de mevcut. Ben TOCE derim.

Tam verim alabilmek için komple mi egzozu değiştirmek gerekiyor eğer dediğin bu ise maliyet çok yükselecek :(
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
hrnasy, kivancern, berkay3212, Teşekkür ederim ilginiz için. bir önceki kasalarda aksesuar gibi satılıyordu yeni kasalarda abs'nin koruma kapağı gibi satılıyor yada abs'li motorlar da takılı mı satılıyor orası muallak..



Tam verim alabilmek için komple mi egzozu değiştirmek gerekiyor eğer dediğin bu ise maliyet çok yükselecek :(

verim derken beygir mi? Beygir lazimsa egzoz dan once bir power commander yada yazilim :)
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Kafanızı karıştırmayın. Slip on bizim gibi kullanıcılar acısından yeterli. Maliyet ve motorun dengesini bozmaya gerek yok.
Ama egzozda kombinasyon çok. Hava filtresi,katalizor iptali,power commander,full system. Power commander ayarı için dyno vs.vs.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Kafanızı karıştırmayın. Slip on bizim gibi kullanıcılar acısından yeterli. Maliyet ve motorun dengesini bozmaya gerek yok.
Ama egzozda kombinasyon çok. Hava filtresi,katalizor iptali,power commander,full system. Power commander ayarı için dyno vs.vs.

PC icin dyno gerekmiyor ki yapilabilir tabiki ama yaptiginiz modlari giriyorsunuz o size o modlarla en iyi olan map i uyguluyor..

Slip on yeter tabiki full sistemle slip on arasindaki ses farki asiri degil
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
arkadaşlar selam cahilligime verin 600rr da abs var mı? Var ise kaç modelinden sonra var?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
arkadaşlar selam cahilligime verin 600rr da abs var mı? Var ise kaç modelinden sonra var?

Türkiyedeki 600rr larda abs yok. Honda bilhassa Türkiyey'ye abs li 600rr ve 1000rr getirmiyor. Geçen sene yanlışlıkla gelen 4 tane vardı. 1 tanesi çalınmış kaldı 3 tane.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
arkayı niye kaydırasınki fazla basılmaz arkaya zati 600fa kardeşim çivi gibi duruyor:)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Mrb arkadaşlar Nisan Mayıs gibi takım olarak alıp taktığım Pirelli Süper Corsa larım şu an itibariyle bitmiş durumdalar 6000 deyken takmıştım şu an için 14000 de yolda kaldık :) Metzeler M7 deneyen varsa tavsiyelerini isterim veya dunlop d211 - 212 filan...
XJzJ9k.jpg
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Mrb arkadaşlar Nisan Mayıs gibi takım olarak alıp taktığım Pirelli Süper Corsa larım şu an itibariyle bitmiş durumdalar 6000 deyken takmıştım şu an için 14000 de yolda kaldık :) Metzeler M7 deneyen varsa tavsiyelerini isterim veya dunlop d211 - 212 filan...

SuperCorsa kullanmış bir kişi M7 ye geçerse düşer, net. M3, M5, M7, Rosso corsa, super corsa, d214, pilot road3-4, power3 vs vs. Kullanmadığım lastik kalmadı. M7 ve rosso corsa nispeten yakın performans veriyor. rosso bir tık üstte. Ama super corsa başka bir dünya. Canınızı seviyorsanız super corsa dışında lastik almayın. Arasında 300 lira oynuyor M7 ile. Kesinlikle değer. M7 de öyle çok uzun ömürlü değil. 3000 km + 3 pist gününde bitti. Şu anda rosso corsa var, bitince supercorsa alacağım. Lastiğe iletilen 160 beygirler başka lastik baş edemiyor maalesef. Onun bile tutunamadığı zamanlar oluyor :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
SuperCorsa kullanmış bir kişi M7 ye geçerse düşer, net. M3, M5, M7, Rosso corsa, super corsa, d214, pilot road3-4, power3 vs vs. Kullanmadığım lastik kalmadı. M7 ve rosso corsa nispeten yakın performans veriyor. rosso bir tık üstte. Ama super corsa başka bir dünya. Canınızı seviyorsanız super corsa dışında lastik almayın. Arasında 300 lira oynuyor M7 ile. Kesinlikle değer. M7 de öyle çok uzun ömürlü değil. 3000 km + 3 pist gününde bitti. Şu anda rosso corsa var, bitince supercorsa alacağım. Lastiğe iletilen 160 beygirler başka lastik baş edemiyor maalesef. Onun bile tutunamadığı zamanlar oluyor :rendeer:

Haziranda lastikleri yenilerken SuperCorsa alacaktım fakat satıcı (motolastik) cadde kullanımı için tavsiye etmedi. Cadde de ısıtamazsın. Kışın soğukta da patlar vs dedi. Ben de öyle deyince Rosso Corsa aldım. Şimdi siz böyle yazınca şaşırdım. Satıcı yanlış mı yönlendirmiş oluyor bu durumda ?
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Haziranda lastikleri yenilerken SuperCorsa alacaktım fakat satıcı (motolastik) cadde kullanımı için tavsiye etmedi. Cadde de ısıtamazsın. Kışın soğukta da patlar vs dedi. Ben de öyle deyince Rosso Corsa aldım. Şimdi siz böyle yazınca şaşırdım. Satıcı yanlış mı yönlendirmiş oluyor bu durumda ?

bende supercorsa alacaktım bana da aynısını dedi motolastik bu lastik sadece ısıtıcıyla ısıtılıp pist kullanımı için uygun . soğuk olduğunda performansı kötü olur demişti
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Haziranda lastikleri yenilerken SuperCorsa alacaktım fakat satıcı (motolastik) cadde kullanımı için tavsiye etmedi. Cadde de ısıtamazsın. Kışın soğukta da patlar vs dedi. Ben de öyle deyince Rosso Corsa aldım. Şimdi siz böyle yazınca şaşırdım. Satıcı yanlış mı yönlendirmiş oluyor bu durumda ?

Supercorsa nın SP ve SC diye iki modeli var. SP yol koşullarına, SC ise piste daha uygun. Benim gibi arada bir piste girip çoğunlukla yolda kullanıyorsanız SP alabilirsiniz. Daha önce supercorsa kullanmayan biri rosso corsa alınca da zaten dünyası değişiyor. Keza hiç bir lastik caddede maksimum çalışma sıcaklığına çıkamaz. SP yolda da yaklaşık 2 km içinde ısınıyor. Kullanan kişilerden yine yorumları alın(Sadece bana bakmayın). Sakız gibi lastik vallahi :cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar daha önce sahibi olduğum ve yakin bir arkadasima sattığım 2011 Model 600RR 'ımı bugün itibariyle arkadasim istanbul'a Temiz bir arkadaşa sattı.
Hayirli uğurlu olur inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst