Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Abicim.tavsiye icin tesekkurler sen bu aynalardan kullaniyormusun ? Ben yan sanayilerde aynanin arkayi gosterme kalitesinden memnun.degildim bunlar nasil acaba merak ediyorum.orjinal aynalarda ayna.kisminin kalitesi cok iyi arkayi.titretmeden net gosteriyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
1 yıldır bunları kullanıyorum çok memnunum. Amerikan mali bunlar. çinde üretilen takımı 13usd olanlardan değil. Sipariş verecekseniz dikkat edin; sağ ve sol ayrı sipariş veriliyor. Takımı 28usd + kargo ya geliyor.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
1 yıldır bunları kullanıyorum çok memnunum. Amerikan mali bunlar. çinde üretilen takımı 13usd olanlardan değil. Sipariş verecekseniz dikkat edin; sağ ve sol ayrı sipariş veriliyor. Takımı 28usd + kargo ya geliyor.

anladım abicim bende çin malı istemiyorum zaten, bu kaliteli ise olabilir ama shipping oldukça yüksek emgo markasını araştırayım,bilgi için teşekkürler :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Kargo ucreti dahil dahil. 2008 de uyumlu. 2015te de aynalar degismedi diye biliyorum. Uymasi lazim.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de hesapli dan aldim bu takozlardan ama uymuyor. Cunku ara aparatin bir tarafi biraz genis olmali vikan pul gibi. Bunlar dar olduğu icin araya sokunca tutmuyor sıkışmıyor.
Dene zaten olmadığını goreceksin. Sana gonderdigim ilandaki fotolara bak ara aparatin bir tarafi pul kaynatilmis gibi daha kalin
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yaklasik 10 ay önce 600RR 2015 yilini 39750 TL ile kapatir demiştim sanırım lafıma geliyorlar :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
geçen yıl 44500 olan 1000 rr bir anda 39500 a düşürüp eldeki bütün motorları satmışlardı diye hatırlıyorum
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
44
600RR 39.000 tl olmuş artık soygun yapıyorlar resmen 1000rr da yaptıkları indirimi beklicez artık bu paraya bu motor alınmaz
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Merhaba arkadaslar bir sorum olucakti. ben bugun motorumU waxlamayi dusunuorum da acaba stickerlar ne kadar sorun cikarir? Tankda ve selenin yanlarinda kilcal cizikler olusmaya basladi biraz canimi skiyor. Daha once pasta cila yaptiran varmi?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Pasta uygularsan stickerların rengini soldurursun ama wax veya kaliteli herhangi bir cilada sorun yaşamassın sıkıntı yok yani, ben meguaris ve chemical guys ürünleri kullanıyorum şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım ama dediğim gibi pasta atıcaksan kesinlikle stickerları soldurursun.
Birde Wax için kesinlikle FK1000P ürününü öneririm üzerine yoktur...
 
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
8
Selamlar Arkadaşlar. Benim 2006 600rr ımın bakım zamanı yaklaşıyor. Yağ olarak Motul 7100 10w-40 yağ kullanmayı düşünüyorum. Filtreleri de orjinal kullanacağım. Motorumda hiç yağ yakma sorunu yok ve 2006 600RR Owner's Manual de yağ filtesi de değişecekse 2.9 litre yağ alır diyor. Ben şimdi 3 litre yağ alsam eksik falan kalmaz değil mi? :) Çok sınır bir değer gibi geldi doldururuz eksik kalmasın da. 4 litre de hem para vermek istemiyorum hem de açılcak bekleyecek yağ şimdi. Ne dersiniz?

3PDEPr.png


OBqDk4.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Bir sorum daha olacak. Yağ filtresi olarak eski motorlarımda olduğu gibi KN kullanmak istesem. Benim 2006 600rr a uyumlu olan KN filtre hangisi olur? KN-204 kodu olan mı uygundur acaba?
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Pasta uygularsan stickerların rengini soldurursun ama wax veya kaliteli herhangi bir cilada sorun yaşamassın sıkıntı yok yani, ben meguaris ve chemical guys ürünleri kullanıyorum şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım ama dediğim gibi pasta atıcaksan kesinlikle stickerları soldurursun.
Birde Wax için kesinlikle FK1000P ürününü öneririm üzerine yoktur...

Hocam tesekkur ederim. az once yikadim aleti de pek istedigim gibi olmadi Hava karardi havta sonu tekrar detayli yikiycam. Elimde turtle wax in hizli wax spreyi birde meguairs ultimate wax var(kati). bu wax i elle atarkeN stickerlarin etrafindan mi geciyim yoksa onlara da mi atiyim?

Birde bu jantdaki zincir yagini nasi cikarioaunuz :( cikmadi bi turlu c1 skip cikarcaz sanirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

Selamlar Arkadaşlar. Benim 2006 600rr ımın bakım zamanı yaklaşıyor. Yağ olarak Motul 7100 10w-40 yağ kullanmayı düşünüyorum. Filtreleri de orjinal kullanacağım. Motorumda hiç yağ yakma sorunu yok ve 2006 600RR Owner's Manual de yağ filtesi de değişecekse 2.9 litre yağ alır diyor. Ben şimdi 3 litre yağ alsam eksik falan kalmaz değil mi? :) Çok sınır bir değer gibi geldi doldururuz eksik kalmasın da. 4 litre de hem para vermek istemiyorum hem de açılcak bekleyecek yağ şimdi. Ne dersiniz?

http://i.hizliresim.com/3PDEPr.png

http://i.hizliresim.com/OBqDk4.png

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Bir sorum daha olacak. Yağ filtresi olarak eski motorlarımda olduğu gibi KN kullanmak istesem. Benim 2006 600rr a uyumlu olan KN filtre hangisi olur? KN-204 kodu olan mı uygundur acaba?

Kn204 diye hatirliorum. 2.9 dior ise 3 litre yeticektir :)
 
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
8
Kn204 diye hatirliorum. 2.9 dior ise 3 litre yeticektir :)[/QUOTE]

Tamamdır hocam bende filtre değişiminde 2.9 der doldururuz eksik olur diye korktum bulduğum eski bi pdf de bu. 100ml fark yarım su bardağı kadar bişey. Orjinal yerine KN yağ filtresi takınca da daha çok yağ falan almaz umarım. Ben bi 3 litre alayım bakalım ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst