Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
8
Selamlar Arkadaşlar,
Ben de 1 ay kadar önce 2006 Model CBR600RR alarak aranıza katıldım. A2 ehliyetimi 2007 yılında aldım. Son 3 senedir Kawasaki Er6f motosikletimi 22000km dir kullanmaktaydım. Çok samimi arkadaşım paraya ihtiyaç duyup hatasız boyasız ekstralı 36000 km deki 600rr ını satmaya kalkınca farklı bir deneyim olsun diye takas yaptık. 2000km dir kullanıyorum oldukça da güzel bir deneyimdi 4 silindir. :)

Başlığa yazılan neredeyse tüm mesajları 79 sayfa not ala ala okudum. Çok şey öğrendiğimi belirtmek isterim.
Çok eğlenceli bol resimli aktif bir başlık bende aktif olmaya çalışacağım. Yakın zamanda birkaç fotoğraf yüklerim mutlaka.

Herkese İyi Bayramlar !!!
 
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
8
Arkadaşlar mesajlara foto yüklemek uğraştırıcıymış. @bilginozi 'ninde yardımlarıyla öğrendim.

Benim 2006 model 600rr'mla tanışmanızı isterim. :))

HJuqOq.jpg
 
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
8
Teşekkür ederim. Sticker ın takımı eksik 11 tane gelmiş sonradan da tek bulamamış ya arkadaş :)
Ben bulmaya çalışcam bi tane aynısından hoş durmuş bu sticker çünkü :))

Bitane de crf250l motorum var onu da şehiriçi trafikte, bahar ve kışın hafif enduroda kullanıyorum. İki motoru da Honda yaptık sonunda ;)

bOtdZM.jpg
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
12
2011 Model var tertemiz 27500 TL :)
Eski motorumdur Ultra temizdir ...

Teşekkür ederim bu motoru siz ilana koyduğunuz dönemde de farketmiştim hala resimlerden bazıları da aynı resimler :) Hatta ilanda "Türkiyenin en büyük motosiklet forumu motosiklet.net sitesinden cakalaz adıyla kontrol edilebilir" gibisinden bi cümle vardı onu hatırladım şimdi :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Doğrudur.
21457 KM de ben satmistim su an 36ooo KM de ve ben nasil sattiysam ayni sekilde duruyor. Sadece KM si ilerledi.
Arkadasim Yeni Kasa alma niyetiyle satmak istiyor.
Yalniz benim anlamadığım birsey var. Leş Makineler 15 günde satılıyor Sifirdan farksiz makineler alıcı bekler durur.
Birebir sahit oluyorum adam dibindeki motora 27500 vermedi gitti ist dan 27 bin liraya kmsi iki kez geri çekilmiş en az 60 Bin km de olup 20 bin kmde gözüken RR aldi :)
770 Lira da git gel masrafi yapmış ohh Miss :)

SAHİBİNDEN.COM 'Daki ilan Numarası : 227668092
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Doğrudur.
21457 KM de ben satmistim su an 36ooo KM de ve ben nasil sattiysam ayni sekilde duruyor. Sadece KM si ilerledi.
Arkadasim Yeni Kasa alma niyetiyle satmak istiyor.
Yalniz benim anlamadığım birsey var. Leş Makineler 15 günde satılıyor Sifirdan farksiz makineler alıcı bekler durur.
Birebir sahit oluyorum adam dibindeki motora 27500 vermedi gitti ist dan 27 bin liraya kmsi iki kez geri çekilmiş en az 60 Bin km de olup 20 bin kmde gözüken RR aldi :)
770 Lira da git gel masrafi yapmış ohh Miss :)

SAHİBİNDEN.COM 'Daki ilan Numarası : 227668092

Makinenin KM yüksek olduğu için pek ilgilenen yokturdur.

2010 model arkadaşta var 22.000 KM de 29.500 TL istiyor 28.500 e vermediği için bende yeni kasa almaya karar verdim.
Sence bu makineye 29.000 verilir mi? Ama kaza darbe falan yok tertemiz makine ?
8bqLv1.jpg
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Piyasadaki yuzlerce RR 'òn KM siyle oynanmis. YENI kasada bile adam 18 bin kmden 8 bine cekip satiyor.
2011 Model bir motor icin 36000 KM hicbirsey değil ki hic cekilmemis ve oynanmamis bir KM den bahsediyoruz.
Biz arkadasimiza yazin ortasinda aldik 28750 TL ye 2012 Model 18 bin KM de kazasiz Boyasiz Çiziksiz...
Ben 2010 Model bir RR icin o parayi asla vermem :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2015
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2010 model bir motor için çok pahalı, halbuki makine 6 yaşında makineyse hiçde ucuz değil, sıfırı zam yedikçe ikinci elde zam yiyor, fakat sıfırı ucuzlasa o zaman ne yapacaklar merak ediyorum doğrusu ,zaten fiyatı pahalı motorun sahibi arkadaş niye bin tl aşağı vermiyor bence o paralara kimseye satamaz sen bencede daha üst model almalısın .
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Bence de fiyat fazla. Bende eski kasa alma niyetindeydim fiyatlar gerçekten uçuktu. 3-5 daha verip yeni kasa az km de makine almak varken neden eski kasa. İsteyene benim motorum da satılıktır. ilanı vardı bi kaç 1000 rr a takas yazdıktan sonra kafam attı kaldırdım. 2013 model 12 bin küsür km de kazasız. Fiyatım 34 bin gaymedir keyfi satılıktır.

11214120_10153498220754429_2075610198998336816_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

Bu arada @TANSEL88 sende hoş geldin makinen hayırlı olsun. Dediğin kadar temiz ise motor, samanlık la iğne gibi öyle bişey bulmak :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
moto pazarına çevirdiniz burayı :queen: yeni motor alanlara ve alacaklara hayırlı olsun kazasız belasız bende motoruma şu sehpayı https://www.youtube.com/watch?v=Xv5DgI9ZvjM alacağım önümüzdeki günlerde bir aksilik olmazsa (üreten yer var izmir de ellerinde r6 ya göre varmış gelirsin ölçüsünü alalım yaparız dediler ) haftada bir bile süremiyorum şu aralar yağmurda zaten sürmüyorum malum kış geliyor motor uzun süreli durduğunda bayağı işe yarayacaktır
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
moto pazarına çevirdiniz burayı :queen: yeni motor alanlara ve alacaklara hayırlı olsun kazasız belasız bende motoruma şu sehpayı https://www.youtube.com/watch?v=Xv5DgI9ZvjM alacağım önümüzdeki günlerde bir aksilik olmazsa (üreten yer var izmir de ellerinde r6 ya göre varmış gelirsin ölçüsünü alalım yaparız dediler ) haftada bir bile süremiyorum şu aralar yağmurda zaten sürmüyorum malum kış geliyor motor uzun süreli durduğunda bayağı işe yarayacaktır

Sehpayı kaça yapıyorlar motorumu alayım aynısından bende alırım apartmana koyup çıkartmak kolay olur.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
şu an 400 e yaparız dediler ama gidince belki biraz daha pazarlık yaparım ,yurtdışı sitelerinde bile en ucuz 250 dolar fiyatı var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst