Selamlar Arkadaşlar,
Ben de 1 ay kadar önce 2006 Model CBR600RR alarak aranıza katıldım. A2 ehliyetimi 2007 yılında aldım. Son 3 senedir Kawasaki Er6f motosikletimi 22000km dir kullanmaktaydım. Çok samimi arkadaşım paraya ihtiyaç duyup hatasız boyasız ekstralı 36000 km deki 600rr ını satmaya kalkınca farklı bir deneyim olsun diye takas yaptık. 2000km dir kullanıyorum oldukça da güzel bir deneyimdi 4 silindir.
Başlığa yazılan neredeyse tüm mesajları 79 sayfa not ala ala okudum. Çok şey öğrendiğimi belirtmek isterim.
Çok eğlenceli bol resimli aktif bir başlık bende aktif olmaya çalışacağım. Yakın zamanda birkaç fotoğraf yüklerim mutlaka.
Herkese İyi Bayramlar !!!
Ben de 1 ay kadar önce 2006 Model CBR600RR alarak aranıza katıldım. A2 ehliyetimi 2007 yılında aldım. Son 3 senedir Kawasaki Er6f motosikletimi 22000km dir kullanmaktaydım. Çok samimi arkadaşım paraya ihtiyaç duyup hatasız boyasız ekstralı 36000 km deki 600rr ını satmaya kalkınca farklı bir deneyim olsun diye takas yaptık. 2000km dir kullanıyorum oldukça da güzel bir deneyimdi 4 silindir.
Başlığa yazılan neredeyse tüm mesajları 79 sayfa not ala ala okudum. Çok şey öğrendiğimi belirtmek isterim.
Çok eğlenceli bol resimli aktif bir başlık bende aktif olmaya çalışacağım. Yakın zamanda birkaç fotoğraf yüklerim mutlaka.
Herkese İyi Bayramlar !!!