Ben hic kaydığını görmedim lastiklerin. Bence yolun da etkisi büyük bu konuda. Bizim yollarimiz pist asfalti gibi hic kaymiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------
Arkadaslar Trabzon servisle görüştüm az önce , adam islarla diyorki 10-30 koyacağız ve 2ooo kmde bir bakima geleceksiniz. Yağ ve Filtre 2ooo kmde bir degismek zorundaymis Honda aramis falan filan? Nedir bunun aslı?
Evet Arkadaşlar bugün dayanamayıp motorun rodajını tamamladım
900 KM 'ye yaklastı ve Egzozu da monte ettim. İyiki de etmişim Servise güvenip de taktıramazdım zaten biraz zor oluyor söküp takmak malum servisler özenmiyorlar.
Neyse Sesi beklentilerimizden daha performanslı çıktı. Devil ile twobrothers arasında sert bir sesi var

Devil neredeyse duyulmuyor yanyana iken
Youtube attım. Link veriyorum kendiniz karar verin
https://www.youtube.com/watch?v=dykYcSwkhRs&feature=youtu.be
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------
Şöyle kısaca bir toparlayayim motorun tüm masraflarını...
36700-(Motor+Kargosu+plaka+Ruhsat)
760 TL Tiger Karbon Egzoz
50 TL Jant Şeritleri
100 TL (HRC Tank Pad Depo Pad)
50 TL (Sehpa Takozları)
130 TL PHYTON Ön Cam
Bu Fiyatlara Kargo Dahildir...
Toplamda 37790 TL Gibi Bir masrafim olmus
