Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
2013 600rr ile 2015 600rr arasında bir geliştirme vs. varmı? Yoksa sadece aynı motorun yenisimi?
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
Merhaba arkadaslar. Izmirde 2005 2006 model 600rr ariyorum satmaya niyeti olan arkadaslar ulasabilir
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
2013 lere göre konusuyorum;
2015 Modellerde işçilik ve boya biraz daha kaliteli hale getirilmiş. Kasadaki bazi hatalar giderilmis (kablolar düzenlenmiş acikliklar giderilmiş vs)
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
2013 lere göre konusuyorum;
2015 Modellerde işçilik ve boya biraz daha kaliteli hale getirilmiş. Kasadaki bazi hatalar giderilmis (kablolar düzenlenmiş acikliklar giderilmiş vs)

2014 de yapıldı o düzenlemeler doğanım :D. bennım rr la 2013 rr ı karşılaştırmıştık aldığımda.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar
Siparisini vermis olduğum Full Karbon Tiger egzozum elime ulaştı. 1ooo Bakımında serviste taktirip yorumlarımı aktaracagim.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kocaeli Başerler Motordan aldım. Biz iki tane aldığımızdan dolayı Nakit Havale ile 750 TL ye aldık adedini...
MALZEME olarak özenmisler kelepcesinde dahi baskili amblem mevcut. Ama sesine bakacağız tabi :)
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Cakalaz motorda gelen lastikler nasıl? Bende sıfır düşünüyordum ama fuar indirimi kaçırıp durduk yere 1200 lira fazla vermek beni 2. ele yönlendirdi.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
23 martta 34 900 anahtar teslim fiyatı almıştım o zaman para olmadığından alamadım. Daha yenide bir bayi 36000 anahtar teslim fiyatı verdi son fiyat olarak.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben motoru 36 ya aldım. 300 de kargosu için gönderdim. Toplamda 36300 Lira yolladım.
Artı Sigorta 165 TL ; Plaka ve Ruhsat 180 TL ... Toplamda 36700 TL yi buldu bana...
36 Bin lira fiyat verenler olabilir ama ellerinde rr yok. Olanlar da su an 36750 nin altina vermiyorlar.
36 Bine sifir veren varsa bence beklemeden alın. Hic olmazsa 2015 olur zaten max 2ooo liraya motoru dolduruyorsunuz ve kafaniz rahat binersiniz .
Ben orj lastiklerini begendim. Hatta su an ön arka takim bulsam uygun fiyata alir kenara koyarım.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben hic kaydığını görmedim lastiklerin. Bence yolun da etkisi büyük bu konuda. Bizim yollarimiz pist asfalti gibi hic kaymiyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

Arkadaslar Trabzon servisle görüştüm az önce , adam islarla diyorki 10-30 koyacağız ve 2ooo kmde bir bakima geleceksiniz. Yağ ve Filtre 2ooo kmde bir degismek zorundaymis Honda aramis falan filan? Nedir bunun aslı?

Evet Arkadaşlar bugün dayanamayıp motorun rodajını tamamladım :)









900 KM 'ye yaklastı ve Egzozu da monte ettim. İyiki de etmişim Servise güvenip de taktıramazdım zaten biraz zor oluyor söküp takmak malum servisler özenmiyorlar.
Neyse Sesi beklentilerimizden daha performanslı çıktı. Devil ile twobrothers arasında sert bir sesi var :) Devil neredeyse duyulmuyor yanyana iken :)

Youtube attım. Link veriyorum kendiniz karar verin :)

https://www.youtube.com/watch?v=dykYcSwkhRs&feature=youtu.be

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

Şöyle kısaca bir toparlayayim motorun tüm masraflarını...

36700-(Motor+Kargosu+plaka+Ruhsat)
760 TL Tiger Karbon Egzoz
50 TL Jant Şeritleri
100 TL (HRC Tank Pad Depo Pad)
50 TL (Sehpa Takozları)
130 TL PHYTON Ön Cam
Bu Fiyatlara Kargo Dahildir...
Toplamda 37790 TL Gibi Bir masrafim olmus :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst