Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Merhaba arkadaslar,

Ben Tayland'da yasiyorum , burdaki honda CBR600RR modelini satmiyor sadece CBR1000RR satiyorlar ayrica CBR650F 'de var. Buranin ithalat vergileride cok fazla bir motorun fiyati vergilerle beraber 2 yada 2.5 motor fiyatina geliyor. 1000RR fiyati su anda burda 57bin TL civarinda. 600RR hic yokmu diyeceksiniz var ama cogu kacak yaa parca olarak getirilmis monte edilmis yada kacak giris yapmis vergisi odenmemis trafige cikamiyor vs vs. Cok az da vergisini odeyip ithal edilmis olan var. Neyse ben birtane buldum vergisi odenmis trafik problemi yok kaydi kuydu tamam ama 2003 model.

Simdi motoru alacagim adam yetenekli biri mekanikten anliyor hep kendisi yapmis bakimlarini falan. EBC HH balata , Hel celik fren hortumu falan filan takmis. Biz 14200 TL civarinda anlastik. Bu arada bir pist gununde ilk gununde motor lowside olmus o nedenle grenajlari degirtirmis. resimlerine asagida bakarsiniz. Ayrica adamin youtube kanalinin linkini verdim asagida orada hem pistte dususu var hemde CBR600' un bakim ve tamirini yaparken kucuk videolar cekmis onlar var. Adam diyo gel bak dunya kadar vakit harcadim diyor herseyi tamam birde adam Amerikali burda genelde Taylilar daha yalanci oluyor bizim Turkiyedeki gibi boyuyolar cirlop gibi yapiyorlar kazasi yok falan diyorlar ama bu adam herseyi soyluyor daha guvenilir gibi.

http://www.youtube.com/user/funbiz99/videos

Simdi gunun sorusu arkadaslar sizce bu motor alinirmi? Bana cok masraf cikarirmi? Aldigima pisman olurmuyum? Yoksa diger alternatifim kredi ile CBR650F yeni almak ama oda 25bin TL civarina geliyor. 2003 CBR600RR'i olan arkadalar varsa bilgi verebilirlermi?

Fotolar:

QR5VrV.jpg

XBGPQ6.jpg

bl1BzV.jpg

dnrOyL.jpg

580D5q.jpg

AAV1RX.jpg

07XEMW.jpg

Jp9QoB.jpg

ORbo15.jpg

zmZ0PD.jpg

Gv7987.jpg

yPW07a.jpg

6ZBJAW.jpg

WVz7ML.jpg

395Eb4.jpg

RJAn7j.jpg

pRA6ZL.jpg

kjQONm.jpg

N5XZvP.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Merhaba arkadaslar,

Ben Tayland'da yasiyorum , burdaki honda CBR600RR modelini satmiyor sadece CBR1000RR satiyorlar ayrica CBR650F 'de var. Buranin ithalat vergileride cok fazla bir motorun fiyati vergilerle beraber 2 yada 2.5 motor fiyatina geliyor. 1000RR fiyati su anda burda 57bin TL civarinda. 600RR hic yokmu diyeceksiniz var ama cogu kacak yaa parca olarak getirilmis monte edilmis yada kacak giris yapmis vergisi odenmemis trafige cikamiyor vs vs. Cok az da vergisini odeyip ithal edilmis olan var. Neyse ben birtane buldum vergisi odenmis trafik problemi yok kaydi kuydu tamam ama 2003 model.

Simdi motoru alacagim adam yetenekli biri mekanikten anliyor hep kendisi yapmis bakimlarini falan. EBC HH balata , Hel celik fren hortumu falan filan takmis. Biz 14200 TL civarinda anlastik. Bu arada bir pist gununde ilk gununde motor lowside olmus o nedenle grenajlari degirtirmis. resimlerine asagida bakarsiniz. Ayrica adamin youtube kanalinin linkini verdim asagida orada hem pistte dususu var hemde CBR600' un bakim ve tamirini yaparken kucuk videolar cekmis onlar var. Adam diyo gel bak dunya kadar vakit harcadim diyor herseyi tamam birde adam Amerikali burda genelde Taylilar daha yalanci oluyor bizim Turkiyedeki gibi boyuyolar cirlop gibi yapiyorlar kazasi yok falan diyorlar ama bu adam herseyi soyluyor daha guvenilir gibi.

http://www.youtube.com/user/funbiz99/videos

Simdi gunun sorusu arkadaslar sizce bu motor alinirmi? Bana cok masraf cikarirmi? Aldigima pisman olurmuyum? Yoksa diger alternatifim kredi ile CBR650F yeni almak ama oda 25bin TL civarina geliyor. 2003 CBR600RR'i olan arkadalar varsa bilgi verebilirlermi?

Fotolar:

http://i.hizliresim.com/QR5VrV.jpg
http://i.hizliresim.com/XBGPQ6.jpg
http://i.hizliresim.com/bl1BzV.jpg
http://i.hizliresim.com/dnrOyL.jpg
http://i.hizliresim.com/580D5q.jpg
http://i.hizliresim.com/AAV1RX.jpg
http://i.hizliresim.com/07XEMW.jpg
http://i.hizliresim.com/Jp9QoB.jpg
http://i.hizliresim.com/ORbo15.jpg
http://i.hizliresim.com/zmZ0PD.jpg
http://i.hizliresim.com/Gv7987.jpg
http://i.hizliresim.com/yPW07a.jpg
http://i.hizliresim.com/6ZBJAW.jpg
http://i.hizliresim.com/WVz7ML.jpg
http://i.hizliresim.com/395Eb4.jpg
http://i.hizliresim.com/RJAn7j.jpg
http://i.hizliresim.com/pRA6ZL.jpg
http://i.hizliresim.com/kjQONm.jpg
http://i.hizliresim.com/N5XZvP.jpg

alınır kardeşim adam perıyodık bakımlarını yapmış hep.sadece arka lastıgı begenmedım.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
99
Merhaba arkadaslar

Ben Tayland'da yasiyorum , burdaki honda CBR600RR modelini satmiyor sadece CBR1000RR satiyorlar ayrica CBR650F 'de var. Buranin ithalat vergileride cok fazla bir motorun fiyati vergilerle beraber 2 yada 2.5 motor fiyatina geliyor. 1000RR fiyati su anda burda 57bin TL civarinda. 600RR hic yokmu diyeceksiniz var ama cogu kacak yaa parca olarak getirilmis monte edilmis yada kacak giris yapmis vergisi odenmemis trafige cikamiyor vs vs. Cok az da vergisini odeyip ithal edilmis olan var. Neyse ben birtane buldum vergisi odenmis trafik problemi yok kaydi kuydu tamam ama 2003 model.

Simdi motoru alacagim adam yetenekli biri mekanikten anliyor hep kendisi yapmis bakimlarini falan. EBC HH balata , Hel celik fren hortumu falan filan takmis. Biz 14200 TL civarinda anlastik. Bu arada bir pist gununde ilk gununde motor lowside olmus o nedenle grenajlari degirtirmis. resimlerine asagida bakarsiniz. Ayrica adamin youtube kanalinin linkini verdim asagida orada hem pistte dususu var hemde CBR600' un bakim ve tamirini yaparken kucuk videolar cekmis onlar var. Adam diyo gel bak dunya kadar vakit harcadim diyor herseyi tamam birde adam Amerikali burda genelde Taylilar daha yalanci oluyor bizim Turkiyedeki gibi boyuyolar cirlop gibi yapiyorlar kazasi yok falan diyorlar ama bu adam herseyi soyluyor daha guvenilir gibi.

http://www.youtube.com/user/funbiz99/videos

Simdi gunun sorusu arkadaslar sizce bu motor alinirmi? Bana cok masraf cikarirmi? Aldigima pisman olurmuyum? Yoksa diger alternatifim kredi ile CBR650F yeni almak ama oda 25bin TL civarina geliyor. 2003 CBR600RR'i olan arkadalar varsa bilgi verebilirlermi?

Fotolar:

http://i.hizliresim.com/QR5VrV.jpg
http://i.hizliresim.com/XBGPQ6.jpg
http://i.hizliresim.com/bl1BzV.jpg
http://i.hizliresim.com/dnrOyL.jpg
http://i.hizliresim.com/580D5q.jpg
http://i.hizliresim.com/AAV1RX.jpg
http://i.hizliresim.com/07XEMW.jpg
http://i.hizliresim.com/Jp9QoB.jpg
http://i.hizliresim.com/ORbo15.jpg
http://i.hizliresim.com/zmZ0PD.jpg
http://i.hizliresim.com/Gv7987.jpg
http://i.hizliresim.com/yPW07a.jpg
http://i.hizliresim.com/6ZBJAW.jpg
http://i.hizliresim.com/WVz7ML.jpg
http://i.hizliresim.com/395Eb4.jpg
http://i.hizliresim.com/RJAn7j.jpg
http://i.hizliresim.com/pRA6ZL.jpg
http://i.hizliresim.com/kjQONm.jpg
http://i.hizliresim.com/N5XZvP.jpg

Hocam fiyat güzel,renkte çok güzel işim gereği uzak doğuda Singapur da bir kere bulunma fırsatı yakalamıştım motor kullananlar gerçekten göz ardı edilemiyecek kadar fazla adamlar 1000rr ları gsxr1000 leri scooter gibi bilinçli kullanıyodular. Kanlarında apaçilik yok bi kere 😄 şimdi senin soruna gelicek olursak 10 yıllık motor fotolardan bakarak sadece makyajının temiz olduğunu söylerim. Sesini dinlemedikten sonra, gazlamadıktan sonra neyin ne olduğu belirsiz önden kazası varmı bikere gidonda bir yamukluk söz konusumu fan açıyormu jantları havada bir çevir marş motoru zincir dişlisini değişmişmi 10 senelik bi motoru kesinlikle değişmesi gerek 1 kere kaç km de ? Balatalar disklerin durumu yağ yakması falan varmı ? Şanzımanı kontrol et vites geçişleri nasıl rölantide çalışırken egzozu kapa öyle bi dinle sesi tıkırtı falan varmı ? Hava filtresini değişmi veya temizlemişmi aklıma gelenler bunlar çelik fren hortumu falan hikaye yani ağır bakımlar önemlidir ve bi takım lastiğe ihtiyacın olucak çünkü o lastiklerle seninde lowside olman büyük olasılık fazla masrafı çıkmazsa biraz paZarlık yapıp al iyi para yani 😄
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Cevaplar icin tesekkurederim. Su anda 2006 model daha temiz bir tane buldum saticiyla anlasma asamasindayiz motoru alirsam resimlerini atarim selamlar.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar
Sele yüksekliği nedeniyle belime baskı yapmasından dolayı R6 'mı satıp Bugün 2015 Model Sıfır 600RR almış bulunmaktayım.
Konya - MRT MOTOR Bülent Yılmaz 'dan satın aldım. Sağolsunlar çok da ilgilendiler. Aksam 4 Otobüsüne yükleyip gönderdiler.

Kargo dahil 36300 TL ye geliyor...

Hayırlısı olsun diyelim :)

Mağazadan aksamüstü Fotoğrafları :







 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar Bugün Motorum geldi.
KONYA MRT MOTOR BÜLENT BEY SAĞOLSUN Çok ilginedi. Motoru özenle sarmıslar göndermişler.
İlk turlamamı da yaptım. yaklasık 60 KM oldu motor :)
Şu an Rodaj dönemi olduğundan dolayı henüz 5ooo devri aşmadım ama kullanım olarak Yeni kasa RR da R6 dan daha konforlu diyebilirim. Eski RR 'a göre biraz daha kıvrak geldi bana . Fakat ben tipini beğenmedim ve beğenmiyorum :bounce: Belki zamanla alısırım... Ortalama 1200 km lerde rodaj bitmeye başlayınca deneyimlerimi aktaracağım...

Buyrun Fotolar...





Arkadaşlarım benden daha heyecanlı vallahi :thumleft:



Bu da Eski RR 'ım ve Yenisi :)

 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Mis gibi makina nesini begenmedin anlamadım.Allah nazarlardan korusun kaza bela vermesin
 
Katılım
28 Mar 2015
Mesajlar
23
Herkeze Hayirli günler arkadaşlar bende aranıza 2015 siyah 600rr la katılmış bulunuyorum fotoraflari en yakın zamanda aticam aksesuar konusunda bana yardımcı olabilcek bi arkadaş varmi?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ccc67 ;
Vallahi ben tipine alisamadim isin acikcasi. Motoru sevemememin asil nedeni de bu :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet Arkadaşlar; 2013 Model R6 dan sonra aldığım Sıfır 2015 Model RR 'ım ile bugün Rodaja başladım ve 265 KM kadar gezdik. Ortalama 5ooo Devirde vites değiştirerek - 4000-6000 devir aralığında seyrederek Şehir içine girmeden sürekli vites değiştirerek rodajımı tamamlamaya çalısıyorum...
Öncelikle 70 TL Yakıt almıstım (depo belki 1 litre daha alırdı tam agzına gelmemişti) Şu an 265 KM yaptım ve 1 diş daha yanıyor. Yani yanıp sönmeye baslamadı. Sanırım 1 Depo ile sakin kullanımda 330 KM kadar yol yapabilirsiniz.

İkinci olarak motorun Kıvraklık ve Virajını çok beğendim.

Sonrasında Konforlu ve rahat. Tipiik racingler gibi aşırı yorma, bilek ve bel baskısı yasamıyorsunuz.

Gelelim Eksi Yanlarına ;
Marş olayı biraz daha geç alıyor eski modellerine göre. Yani sanki bir tık fazla dönüyormus gibi hissediyorsunuz.
Bir de Direksiyon da 10-15 kmh ile giderken yol yamalarında çukurlarda ince bir tık sesi geliyor.
Bu iki eksi yanı da Yeni kasaların tamamında mevcut :)

Saygılar Sevgiler...



 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hocam hayırl olsun kazasız güzel günlere... Bahsettiğiniz amortisörden gelen tık sesi BPF süspansiyondan kaynaklı, benim 1000RR dada aynı ses var alıştım artık :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Rodaj Çalışmalarına hızla devam ediyorum. Bugün 500 KM 'ye yaklastı motor.
Rodaj Yapmak zevkli oluyor çevreyi izleye izleye geziyorsunuz ama sizlere tavsiyem Rodajı yalnız yapmanızdır. Aksi halde Arkadaşlarınız sürekli sizi beklemek zorunda kalıyor :queen:









 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Hocam hayırl olsun kazasız güzel günlere... Bahsettiğiniz amortisörden gelen tık sesi BPF süspansiyondan kaynaklı, benim 1000RR dada aynı ses var alıştım artık :)

aynen yasinim bende aliştım zaten sadece sert setlerde gelio oda gulu seven dıkenıne katlanır.ucan halı gıbıde konfor sağlıyor :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst