- Katılım
- 6 Ara 2013
- Mesajlar
- 671
Merhaba arkadaslar,
Ben Tayland'da yasiyorum , burdaki honda CBR600RR modelini satmiyor sadece CBR1000RR satiyorlar ayrica CBR650F 'de var. Buranin ithalat vergileride cok fazla bir motorun fiyati vergilerle beraber 2 yada 2.5 motor fiyatina geliyor. 1000RR fiyati su anda burda 57bin TL civarinda. 600RR hic yokmu diyeceksiniz var ama cogu kacak yaa parca olarak getirilmis monte edilmis yada kacak giris yapmis vergisi odenmemis trafige cikamiyor vs vs. Cok az da vergisini odeyip ithal edilmis olan var. Neyse ben birtane buldum vergisi odenmis trafik problemi yok kaydi kuydu tamam ama 2003 model.
Simdi motoru alacagim adam yetenekli biri mekanikten anliyor hep kendisi yapmis bakimlarini falan. EBC HH balata , Hel celik fren hortumu falan filan takmis. Biz 14200 TL civarinda anlastik. Bu arada bir pist gununde ilk gununde motor lowside olmus o nedenle grenajlari degirtirmis. resimlerine asagida bakarsiniz. Ayrica adamin youtube kanalinin linkini verdim asagida orada hem pistte dususu var hemde CBR600' un bakim ve tamirini yaparken kucuk videolar cekmis onlar var. Adam diyo gel bak dunya kadar vakit harcadim diyor herseyi tamam birde adam Amerikali burda genelde Taylilar daha yalanci oluyor bizim Turkiyedeki gibi boyuyolar cirlop gibi yapiyorlar kazasi yok falan diyorlar ama bu adam herseyi soyluyor daha guvenilir gibi.
http://www.youtube.com/user/funbiz99/videos
Simdi gunun sorusu arkadaslar sizce bu motor alinirmi? Bana cok masraf cikarirmi? Aldigima pisman olurmuyum? Yoksa diger alternatifim kredi ile CBR650F yeni almak ama oda 25bin TL civarina geliyor. 2003 CBR600RR'i olan arkadalar varsa bilgi verebilirlermi?
Fotolar:
Ben Tayland'da yasiyorum , burdaki honda CBR600RR modelini satmiyor sadece CBR1000RR satiyorlar ayrica CBR650F 'de var. Buranin ithalat vergileride cok fazla bir motorun fiyati vergilerle beraber 2 yada 2.5 motor fiyatina geliyor. 1000RR fiyati su anda burda 57bin TL civarinda. 600RR hic yokmu diyeceksiniz var ama cogu kacak yaa parca olarak getirilmis monte edilmis yada kacak giris yapmis vergisi odenmemis trafige cikamiyor vs vs. Cok az da vergisini odeyip ithal edilmis olan var. Neyse ben birtane buldum vergisi odenmis trafik problemi yok kaydi kuydu tamam ama 2003 model.
Simdi motoru alacagim adam yetenekli biri mekanikten anliyor hep kendisi yapmis bakimlarini falan. EBC HH balata , Hel celik fren hortumu falan filan takmis. Biz 14200 TL civarinda anlastik. Bu arada bir pist gununde ilk gununde motor lowside olmus o nedenle grenajlari degirtirmis. resimlerine asagida bakarsiniz. Ayrica adamin youtube kanalinin linkini verdim asagida orada hem pistte dususu var hemde CBR600' un bakim ve tamirini yaparken kucuk videolar cekmis onlar var. Adam diyo gel bak dunya kadar vakit harcadim diyor herseyi tamam birde adam Amerikali burda genelde Taylilar daha yalanci oluyor bizim Turkiyedeki gibi boyuyolar cirlop gibi yapiyorlar kazasi yok falan diyorlar ama bu adam herseyi soyluyor daha guvenilir gibi.
http://www.youtube.com/user/funbiz99/videos
Simdi gunun sorusu arkadaslar sizce bu motor alinirmi? Bana cok masraf cikarirmi? Aldigima pisman olurmuyum? Yoksa diger alternatifim kredi ile CBR650F yeni almak ama oda 25bin TL civarina geliyor. 2003 CBR600RR'i olan arkadalar varsa bilgi verebilirlermi?
Fotolar:
Son düzenleme:














