Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
bir kac resım atalım ,

[![image](http://i.hizliresim.com/OJL115.jpg)](http://hizliresim.com/OJL115)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/WWQMN2.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/V2Mqor.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/M9vnzN.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/Gb0L1r.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1jgzy5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Y3NzlE.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/6YX389.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/d4GYbr.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/q9W7EV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Q17bvr.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1jgzLb.jpg[/url]
yönetime şikayet edeceğim bu sayfaya resim atmak yasaklansın :queen:

maşallah cümleten kazasız belasız 5. motor adayım 600 rr
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
bir kac resım atalım ,

[![image](http://i.hizliresim.com/OJL115.jpg)](http://hizliresim.com/OJL115)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/WWQMN2.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/V2Mqor.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/M9vnzN.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/Gb0L1r.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1jgzy5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Y3NzlE.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/6YX389.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/d4GYbr.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/q9W7EV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Q17bvr.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1jgzLb.jpg[/url]

vay maaşalahh =)

bu kadar yeni kasa 600RR ı nasıl toplınız uaa =)

süper olmul fotolar
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Motor rolantedeyken de egzantrik ötermi ? Bir sure degistirmezmezsem.bu yazi atlatabilirmiyim ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Arkadaslar 600rr abs parcalarini siparis ettim. Basarirsam sanirim turkiyede 600rr a abs takip calistirabilen ilk kisi olucam. Hadi hayirlisi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Abs kabaca 1 ecu 2 valve ve 2 guc unitesinden olusuyor. Ilave olarak sistem kablosu, 2 tane sensor ve 2 tane abs cemberi. Abs ecusu motorun kendi ecusundan bagimsiz calisiyor sadece kontak acinca akuden elektrik aliyor. Ben ebayden cikma parca siparis ettim. Aksi halde sadece ecu 1500usd civarinda. Teorik olarak 2007-2012 lere takilabildigini dusunuyorum. Parca kodlari ayni. Deneyip gorucem.calisirsa detayli bilgiyi burda paylasirim.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Motor rolantedeyken de egzantrik ötermi ? Bir sure degistirmezmezsem.bu yazi atlatabilirmiyim ?

çok çok kötü durumda değilse rölanti de pek belli etmez kendini özellikle 5 ile 6 bin devir arası ses yapar,yazı atlatırsın ama motorunu çok zorlamamalısın,motorun durumunu, senden öncekilerin nasıl kullandığını bilmiyorum,sana tavsiyem motoru çok yüksek devirlere çıkarma,ve ilk çalıştırmada mutlaka ısınmasını bekle motorun bu şekilde sıkıntı yaşamazsın.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Motorun gecmisini arastirdim, daha motoru acilmamis km orjinal 40.000 de ve 30.000 e kadar olsn bakimlari serviste yapilmis. https://www.facebook.com/photo.php?v=10152298764120108
Peki videoda.motorun calisma sesinde bir gariplik yok degilmi ? 5.000 devirde zincir ötme yapiyor ama rolentedeki sesi normalmi ?

rölantide ki sesi pek anlaşılmıyor,videonun kalitesi düşük,bir yorum yapmak doğru olmaz,bu arada kendi yaşadığım tecrübelerim ile sana yorumlarda bulunuyorum kulaktan dolma değil fakat bir usta kadar bilgili de değilim bunu da belirteyim,

her zaman için 2.el motor aldığında özelliklede bu tarz motorlar ise güvendiğin bir ustaya götür üç beş kuruştan sakın kaçma eksiğini gediğini halletsin,çünkü bizim milletimiz motoru satacağı zaman bakımlarını pek sallamaz sende bu şekilde uzun süre kullanma,anladım ben seni tüm parayı motora gömdün :cherry: ama dediğim gibi bir şekilde halletmen de yarar var :)
birde nacizane tavsiyem boştayken kesiciye sokma vs yapmayın.
tekrardan hayırlı olsun uzun km ler kazasız belasız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

egzantrik zincirimiz bu arkadaşlar,600rr-600f aynı zinciri kullanıyor8son kasa RR da bunu kullanıyormu bilemiyorum)

Honda dan alınca günahı 265tl,fiyat yüksek fakat yurt dışından araştırdığımda genelde 240tl ve üstü buldum fiyatları sanırım genel olarak pahalı bir parça.

8moYLA.jpg
[/url][/IMG]

Doq75Z.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar Motorumu Yeni Model alacağımdan dolayı satıyorum...
Tüm bakımları Bu topic altında kayıtlıdır :) Kontrol edebilirsiniz...
Üzerinde neredeyse çizik dahi yoktur.
Düşme Yatma Sürtme Değişen Sökülen yoktur...
2011 Model ORJİNAL 18500 KM dedir...
Fiyatını Ciddi alıcı arkadaslar ile görüşebilirim... İLETİŞİM ; 0544 789 77 77

 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Zincir ile beraber gergide degisiyormus herhalde usta 700 800 arasi tutar acip bakicaz dedi fiyat dogrumudur ?
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Zincir ile beraber gergide degisiyormus herhalde usta 700 800 arasi tutar acip bakicaz dedi fiyat dogrumudur ?

sağlıklı olan zincir+gergi+palet değişimidir,genelde paletleri değiştirmezler.600RR ın gergisi ne kadar bilmiyorum en az 200tl olsa 265tl zincire gidecek, 500tl desek sadece parçaya, ustada 200 ile 300 lira arası işçilik alırım demiş işte,ama öğren gergi ne kadar honda dan, ona göre pazarlık yaparsın işçilikte.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

Arkadaşlar Motorumu Yeni Model alacağımdan dolayı satıyorum...
Tüm bakımları Bu topic altında kayıtlıdır :) Kontrol edebilirsiniz...
Üzerinde neredeyse çizik dahi yoktur.
Düşme Yatma Sürtme Değişen Sökülen yoktur...
2011 Model ORJİNAL 18500 KM dedir...
Fiyatını Ciddi alıcı arkadaslar ile görüşebilirim... İLETİŞİM ; 0544 789 77 77

neden peki ? yanlış anlamayın kişisel tercihinize saygım var ama bu kadarda model bağımlısı olmak bana saçma geliyor,yani telefon muhabbeti gibi s4 alırsın bir ay sonra s5 çıkar.

gerçekten orjinal ve temiz ise bence hiç gerek yok,motorlarda çok fazla bir teknoloji farkıda yok, bana göre tabii

hayırlısı olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

Abs kabaca 1 ecu 2 valve ve 2 guc unitesinden olusuyor. Ilave olarak sistem kablosu, 2 tane sensor ve 2 tane abs cemberi. Abs ecusu motorun kendi ecusundan bagimsiz calisiyor sadece kontak acinca akuden elektrik aliyor. Ben ebayden cikma parca siparis ettim. Aksi halde sadece ecu 1500usd civarinda. Teorik olarak 2007-2012 lere takilabildigini dusunuyorum. Parca kodlari ayni. Deneyip gorucem.calisirsa detayli bilgiyi burda paylasirim.

güzel bir proje olacak,resimleri ve yorumlarınızı paylaşmanızda bizler açısından güzel olur, kolay gelsin.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
31
Arkadaşlar Motorumu Yeni Model alacağımdan dolayı satıyorum...
Tüm bakımları Bu topic altında kayıtlıdır :) Kontrol edebilirsiniz...
Üzerinde neredeyse çizik dahi yoktur.
Düşme Yatma Sürtme Değişen Sökülen yoktur...
2011 Model ORJİNAL 18500 KM dedir...
Fiyatını Ciddi alıcı arkadaslar ile görüşebilirim... İLETİŞİM ; 0544 789 77 77

[url]http://i.hizliresim.com/lBR43J.jpg[/url]


Bu kasa değiştirilmez be kardeşim.... :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aslında yeni kasayı en cok elestirenlerden birisiyim ama sadece model 2014 olması için değişim düşünüyorum. Bir de 1000RR ların sıfır fiyatları aklımı celiyor. Sonucta alacağım motor 2014 model olmalı en az :)
Baska bir nedenim yok cok sükür :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Evet arkadaslar artık bende 2008 600rr ile aranızdayım. İnşallah kazasız belasız olur.
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Aslında yeni kasayı en cok elestirenlerden birisiyim ama sadece model 2014 olması için değişim düşünüyorum. Bir de 1000RR ların sıfır fiyatları aklımı celiyor. Sonucta alacağım motor 2014 model olmalı en az :)
Baska bir nedenim yok cok sükür :cherry:

cakalaaz kardesım ben aldım 2014 600 rr hrc tavsıye ederım.rodajdayım suan.cam stompgrıp padok aparatı hrc honda tank ped, tank kapağı ped set halınde hndada taktım.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Aslında yeni kasayı en cok elestirenlerden birisiyim ama sadece model 2014 olması için değişim düşünüyorum. Bir de 1000RR ların sıfır fiyatları aklımı celiyor. Sonucta alacağım motor 2014 model olmalı en az :)
Baska bir nedenim yok cok sükür :cherry:

Hacım ben duramadım 2014 1000RR' daki kampanya aklımı aldı yardırdım Mersin HRP Motor'a hayırlı olsun dedik... 2013 Repsole'de yol verdim Antalya'ya gitti :cherry:

JdGpqQ.jpg


OJlRVD.jpg


zQDmaj.jpg


GbJvPZ.jpg


y2DPNj.jpg
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
arkadaşlar herkeze merhabalar
2014 600 rr sahıbıyım.henuz 405 km yaptım ılk 1000 bakımına hangı servise gıtssem karar veremedim.istanbul Anadolu yakası servıs ve usta tavısyesınde bulunabilecek olan ık bakım yaptıranlar var mıdır vede yagı ne marka sectınız?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

12 senedır ss kullanıyorum ,sıkıntım şu garantı dışı kalmsın dıye servıse bakım yaptırmak zorunda olmasam,sıze usta servıs vs sormam:),lakın servıslerde de gozumun onunde sağlıklı bır bakım yapılmasını ısterım.yag konusundada motulu onernler vardı ,ama ben hondanın kendı yagı olan yesıl ambalajlı castrolu yıne pıyasaya sunduğunu gordum ,o yüzden kımse kullandı mı acaba ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst