Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
ben p.power 2 kullanıyorum açıkçası günlük kullanımda da motorumu kullandığım için bu lastiklerden memnun değilim lastik çok geç ısınıyor,2 hafta da bir gazlamaya çıkıyorum temiz asfaltta lastik ısınınca hiçbir sıkıntı yok ama dediğim gibi ısınma süresi geç ve kazaların en çok olduğu yer evimizin merkez olduğu 4 km lik alan olduğu göz önüne alındığında çabuk ısınan kısa sürede yolu tutan yumuşak hamur lastik benim için de tercih sebebi... varsın ömrü kısa olsun,

şimdi siz pp3 ü tavsiye etmişsiniz ısınma süresi nedir pp2 kullandınızmı daha önce(kıyaslama açısından) nedenleri ile belirtirseniz güzel olur.

bende arkadaş gibi rossoII düşünüyorum.

teşekkürler.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
300 Serisi daha cok pistlerde tercih ediliyor.
Bu nedenle 5100 serisine sicak bakiyorm
5100 yarı sentetik die biliyorum 7100 daha uygun olur 4silindir bi alete mesela monster 696 gibi bi alet olsaydı bahsi geçen 5100 uygun olabilirdi ama 600rr sa 7100 en temizi diyebilirim
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
10001363_668507143197969_3621427785011529228_n.jpg
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
31
ben p.power 2 kullanıyorum açıkçası günlük kullanımda da motorumu kullandığım için bu lastiklerden memnun değilim lastik çok geç ısınıyor,2 hafta da bir gazlamaya çıkıyorum temiz asfaltta lastik ısınınca hiçbir sıkıntı yok ama dediğim gibi ısınma süresi geç ve kazaların en çok olduğu yer evimizin merkez olduğu 4 km lik alan olduğu göz önüne alındığında çabuk ısınan kısa sürede yolu tutan yumuşak hamur lastik benim için de tercih sebebi... varsın ömrü kısa olsun,

şimdi siz pp3 ü tavsiye etmişsiniz ısınma süresi nedir pp2 kullandınızmı daha önce(kıyaslama açısından) nedenleri ile belirtirseniz güzel olur.

bende arkadaş gibi rossoII düşünüyorum.

teşekkürler.



Daha önce Metzeler M3 (2005 R1), Taiwan malı markasını hatırlamadığım bir lastik (2006 CBR600F) ve Michelin Pilot Pure 2CT (2008 600RR) kullandım. Power 2 kullanmadığım için onunla kıyaslayamayacağım. 600rr ı aldığımda üzerinde Pure 2 vardı ve diş durumu iyiydi ancak üretim tarihi 2010 du. Viraja girdiğimde hafif hafif bıraktığını hiseddiyordum. Bu nedenle ön arka takım olarak değiştirdim. Yeni lastikleri almadan önce ise Power 3 ile Metzeler M5 arasında kararsız kaldım. Uzun süre araştırdıktan sonra ve kullanan arkadaşların fikrini aldıktan sonra power 3 aldım. Emin olun lastik soğukken bile daha önce kullandığım lastiklerin sıcak halinden daha iyi yol tutuyor. Açıkçası ben memnunum tavsiye de ederim.
Lastikleri aldıktan 1 hafta sonra Metzeler M7RR modeli çıktı. acaba beklesemiydim diye düşündüm ama sonra henüz Türkiyede hiç denenmemiş olduğu için yine power 3 alırdım dedim.

Tabii ki Corsa yı hiç kıyaslama listesine almadım :) fiyat olarak daha pahalı ve lastik ömrü daha kısa diyorlar ancak benim tercih etmeme nedenim bu değil. kullanım koşullarıma göre lastik seçtim. Virajlarda zaaten dizimi değdirecek kadar yatmam :) sizin gibi haftada bir gazlamaya çıkarım. onda da limitleri zorlamam. bu nedenle Power 3 seçtim.

Ama sürüş tarzınız ve kullandığınız yollar (otoban mı? virajlı dağ yolu mu? asfalt kalitesi nasıl?) tercihte en büyük etken.
Bunları göz önünde bulundurmanız gerekli...
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
pp2 den daha iyi net bir şekilde.

rosso kullanmadım ama onun kadar iyi olmasa bile ondan daha ucuz
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben En son Tek ışık kalana kadar gittim. Ama BİR ÇOK Denememde 100 km menzil sonunda 4.2 lere kadar düştüm sakin kullanımda...

Kardeşim de izimden geliyor :queen:







 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-pazarliksizzzzzzzzzzz-ihtiyac-fazlasi-164674642/detay/

Bu motor için görüşlerinizi alabilirmiyim. 3 adet tutarsız hasar kaydı var.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
87
merhabalar bende 2 gün önce makinamı sattım (er6-f) şimdi 600 rr düşünüyorum. bu ilan hakkında ne diyebilirsiniz. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2008-hanns-pree-bakmadan-gecme-ozel-rr-plaka-168209250/detay Bu makinaların rutin bakımları kaç binde bir oluyor . ona göre pazarlıkta belki kullanabilirim. birde ilk etapta neye dikkat etmem gerekiyor. sanki elciklerden solda bulunanın uç tarafı iyice erimiş gibi algıladım ben. Makinayı Maltepedeki Honda Konşuk yetkili servise gösterip almayı düşünüyorum. Görüşlerinizi bekliyorum.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
arkadaşlar hiç birşeyi yok diyor orjinal km imiş sadece sağ tarafın kundakları kırılmış iç taraftan silikonla yapıştırmışlar dedi gözükmüyor bile dedi kundak ne onu bilmiyorum ama http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sadece-kendini-ozel-hissedenler-icin-167972236/detay
 
Katılım
15 Eyl 2011
Mesajlar
20
çakalaz selamlar
forumda seni takip ediyorum.sanırım bundan önce R1 vardı..bende motoru değiştirmek istiyorum..
600RR - R1 - 1000RR arasında kararsız kaldım. bunları kullanmış biri olarak tercihin hamgisi olurdu ?
görüşlerini yazarsan sevinirim..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
600 RR ın tadı hicbirinde yok bana sorarsan. Ama illa 1000 lik düşünüyorsan kesinlikle Hondadan yana tercih yapmalısın. Yamaha Cok nazlıdır her adam uğraşamaz ;)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
merhabalar bende 2 gün önce makinamı sattım (er6-f) şimdi 600 rr düşünüyorum. bu ilan hakkında ne diyebilirsiniz. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2008-hanns-pree-bakmadan-gecme-ozel-rr-plaka-168209250/detay Bu makinaların rutin bakımları kaç binde bir oluyor . ona göre pazarlıkta belki kullanabilirim. birde ilk etapta neye dikkat etmem gerekiyor. sanki elciklerden solda bulunanın uç tarafı iyice erimiş gibi algıladım ben. Makinayı Maltepedeki Honda Konşuk yetkili servise gösterip almayı düşünüyorum. Görüşlerinizi bekliyorum.
hocam bi kere sen o kmreyi hiç kale bile alma tabiki herkes çok gezmek zorunda değil ama ben ilandan bile o laetin 31.000kmden en az 20 bin fazla olduğu çakabildim eski alet alıcaklar kmreye takılmasın aletin mevcut durumuna takılsın çünkü yüksek ihtimal sadece km re ile ruhunuzu rahatlatıyorsunuz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst