Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
12
selam arkadaslar bir sorum olacakti 600 rr kullananlar bilir honda 600 rr HANNSPREE serisi var bunun normal 600 rr serisinden farki nedir bunun biir parcasi bozuldugunda normal 600rr parcasini kullanabilirmiyim 2008 model 20.000 km 6000€ fiyati nasil yorumlarinizi bekliyorum...

Hic kimsenin bir fikri yokmu arkadaslar bu seriyi (HANNSPREE) diger honda 600 rr parcalarini kullanabiliyormuyum yoksa spesiel parcami lazim?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
arkadaşlar 600r kullanıcısı bu kadar azmı yoksa benmi topigi bulamadım. 600rr alıcam bu kadar az paylaşım ve bilgilendirmemi var yokmu 600rr hakkında bigli vericek. yedek parça olsun yakıt olsun problem sorun vs. vs.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
yedek parca sorunu olmaz elbette.en cok satılan 600cc olmasını gectım,en yaygın servise de sahip.
parca fıyatları arasında cbr 250 & nınja 250 gıbı ucurum yok yalnız :) aynı bile denebılır.
yakıt olarak duyumlarım ve oncekı kullanıcının belırttıgı 5.5-8.5 arası.
benım son 3 depom.
6.2 5.8 5.3 ... foca & ızmır karısık kullanım. %60 sehırdısı.

suana kadar 1000kmde henuz bır sorunla karsılasmadım.26000km de ve henuz anahtar degmemıs bır motor.
halk arasında RR lara anasını aglatsan yagı suyu varsa tık demez derler :)


baska soruların olursa cevaplarım.



kendı makınem :)



07" CBR 600 RR


metzeler M3 lastik
tiger egzoz
redline manet
rizoma elcik
rizoma elcik topuzu
rizoma koruma takozu
rizoma sehpa takozu
rizoma ön hidrolik kutusu
rizoma arka hidroik kutusu
dubble bubble cam
kırımızı jant şeridi
karbon alternatör kapağı
karbon debriyaj kapağı
far lensleri
gömme sinyaller
keiti cam vidaları
keiti sibop kapakları
mono kapak


483759_10151383487053422_1445683306_n.jpg

537668_10151383490668422_712281005_n.jpg

542825_10151383491513422_2017803407_n.jpg

308987_10151383486563422_1084001217_n.jpg

74456_10151383486073422_1398968189_n.jpg



geri kalan fotolar :)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151344371798422.486211.651973421&type=3
 
Katılım
21 Mar 2013
Mesajlar
25
merhaba barış

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibin-2003-model-satilik-117118476/detay motor hakkında ne dersiniz ?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Pahalı derim... Sola sağa yatırmamışsa ufaklığı keser yerim diyorum.... :mrgreen:
Boya vardır diyeceğim ama illaki olucak. 2003 model araç çünkü.
Kışın bu paraya 2007 model bulunuyordu...
Veya 2007 böcek kasa r6...
Sezonun gelmesiyle fiyatlar 2-3 yukarı çıktı. :sunny:

Kışın bu motorun edeceği 12-500. 13-500
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
15
Güzel kardeşim aşağıda yazacaklarımı dikkatli bir şekilde oku.

1-Motoru veya arabayı süren ehliyet deyildir insandır.Ehlyet yasal olarak kullanma hakkını sana tanır.
2-Motor kullanmak boy pos işi deyildir alakası bile olmaz tecrübe işidir.Benim boyum 1,67 civarı şuan 1000rr versen sürecek eminlii kendimde buluyorum bu tecrübelerime dayanarak.
3-İlk zamanlar bizde senin gibiydik değil motor scooter kullanamazdık zamanla oldu.
4-Ben motor sürmeyi babamın ilk motoru olan 4 vitesli 100 lük motorda öğrendim.
5-benim ilk motorum motoru komple modifiye edilmiş bir mz 251di çok şükür 1 kere bile kazam olmadı.Ki mz kullanmak öyle kolay deyildir gerek ağırlığı gerekse çok atik kalkışlar yapabilmesinden dolayı.
6-Sen bana göre boş ver 600rr felan al 2.el bir debriyajsız 4 vitesli motor üzerinde bi 20.000 km yap ondan sonra cbr 125 öğrenmen daha kolay olacaktır çünkü vites aralıkları devir olaylarını anlayacaksın.Cbr 125 üzerinde 50.000 km yapsan yeterli olur.
7-Bunları yapmadan önce ehliyetini al.
8-Bunlardan sonra zaten sen kendinde teknik olarak motor sürme güvenini yakalayacaksın.

Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
21 Mar 2013
Mesajlar
25
motorun taş gibi maşallah , satmayı düşünür musun :) ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------

kışı bekleyebilirim aslında acelem var hevesliyim ama , ehlıyetim yok ondan beklerim bahanem olur daha ucuza da alırım dıyorsan , birde bir sorum daha olucaktı kışın hangi ayda artık bu makinaların satışları daha çok oluyor yani ev civ civli zamanına denk geliyim de güzel bir şey alıyım
 
Katılım
21 Mar 2013
Mesajlar
25
ABİLERİM NASIL BU http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hondanin-adi-kirmizinin-tadi-cbr-600rr-119408543/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

Pahalı derim... Sola sağa yatırmamışsa ufaklığı keser yerim diyorum.... :mrgreen:
Boya vardır diyeceğim ama illaki olucak. 2003 model araç çünkü.
Kışın bu paraya 2007 model bulunuyordu...
Veya 2007 böcek kasa r6...
Sezonun gelmesiyle fiyatlar 2-3 yukarı çıktı. :sunny:

Kışın bu motorun edeceği 12-500. 13-500

İKİ POST SONRA BİRTANE DAHA PAYLAŞTIM SENCE BU NASIL
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
10
Sanırım piyasada en cok bulunan motorun kullanıcıları cok forumla hasır nesır degıl:( en sonuk rr topıgı galiba
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Kilometre ve 2003 model pek uymuyorlar bir birlerine. Motorun boyası diri gibi duruyor. Resimlerdenmi öyle boyanmışmı anlayamadım tam. Sağ gri bölgede bir tuhaflık sezdim ben. Yakından bakmadan bir şey diyemem açıkcası. İyi bir ustaya götürün motoru. + Takas olur ibareleri her zaman soru işareti uyandırmıştır bende...
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
ABİLERİM NASIL BU http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hondanin-adi-kirmizinin-tadi-cbr-600rr-119408543/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------



İKİ POST SONRA BİRTANE DAHA PAYLAŞTIM SENCE BU NASIL

motor komple boyalı kmsi desen ne oldugu belli değil headers lar söyluor arka dişki taşlamışlar vs.....vs.......bu paraları nasılda verıyorlar anlamıyorum..:silent:


.....
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
2
satılık 600 rr honda orjınal kılometred

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

[/COLOR]:)2007 model orjınal gıranajlı dusme kalkma yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sinifinin-entemizi-akcakocanin-incisi-600-rr-118964639/detay/ satlık 60rr

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------

Hic kimsenin bir fikri yokmu arkadaslar bu seriyi (HANNSPREE) diger honda 600 rr parcalarini kullanabiliyormuyum yoksa spesiel parcami lazim?

normal 600 rr fark yok
 
Katılım
5 May 2012
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar honda cbr 600 r geçmek istiyorum ... 1 yıllık scooter 2 yıllık honda cbr 125 deneyimim var ne kadar yeterli bilmiyorum 600 rr için ama 250 alıp yetmiyeceğini biliyorum şimdi arkadaşlar sorun şu motoru rahat kullanabilirmiyim?boyum birde kısa?

yaş:20
boy :1.68
kilo:72
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
8
yedek parca sorunu olmaz elbette.en cok satılan 600cc olmasını gectım,en yaygın servise de sahip.
parca fıyatları arasında cbr 250 & nınja 250 gıbı ucurum yok yalnız :) aynı bile denebılır.
yakıt olarak duyumlarım ve oncekı kullanıcının belırttıgı 5.5-8.5 arası.
benım son 3 depom.
6.2 5.8 5.3 ... foca & ızmır karısık kullanım. %60 sehırdısı.

suana kadar 1000kmde henuz bır sorunla karsılasmadım.26000km de ve henuz anahtar degmemıs bır motor.
halk arasında RR lara anasını aglatsan yagı suyu varsa tık demez derler :)


baska soruların olursa cevaplarım.



kendı makınem :)



07" CBR 600 RR


metzeler M3 lastik
tiger egzoz
redline manet
rizoma elcik
rizoma elcik topuzu
rizoma koruma takozu
rizoma sehpa takozu
rizoma ön hidrolik kutusu
rizoma arka hidroik kutusu
dubble bubble cam
kırımızı jant şeridi
karbon alternatör kapağı
karbon debriyaj kapağı
far lensleri
gömme sinyaller
keiti cam vidaları
keiti sibop kapakları
mono kapak


http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/483759_10151383487053422_1445683306_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/537668_10151383490668422_712281005_n.jpg
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/542825_10151383491513422_2017803407_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/308987_10151383486563422_1084001217_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/74456_10151383486073422_1398968189_n.jpg


geri kalan fotolar :)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151344371798422.486211.651973421&type=3

Kazasiz belasiz kullan guzel makina bide ben guzel bi egzoz bulabilsem super olucak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst