Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
cbr 4 cm daha geniş, 0.5 cm daha yüksek. ninja 1 cm daha uzun. genişlik dışında kimse 1 cm farkı anlayamaz muhtemelen lastikten kaynaklı büyük olduğunu düşünüyorlar. sele yüksekliği aynı.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yukarıdaki 2 motordan tercihim yine cbr olurdu. ABS standart. Yakıtı düsuk, yedek parça ve servisi daha uygun ve genis. Ha cb 650f ya da xj6 desen vereceğin 3-5 bin tlye değer. 4 silindir makina sesi için verilir o para bence. Ama 2 silindir olduktan sonra 70 hp olmuş, 40 hp olmus farkı yok şehir içinde.

Yeni cbr500R nin görüntüsünü ve makyajını çok beğenenlerdenim. ama 26.000 ne cbr500 29 bine ninja 650 kıyaslamasında arada 3 bin tl var. ve CBR500R nin hiç şansı yok.

Ninja cbrla aynı vergiyi veriyor(650cc vergisi) tork 1.5 katı, beygir 1.5 katı ve en önemlsi 26 bin para verip 170-175 ten sonra ruhu teslim etmiyor. son sürat 187 değil 215-220 km ve 200 km ye tereyağından kıl çeker gibi çıkıyor.

Ninja 5. viteste 100 km de gazı çevirince hiç vites değiştirmeden 12-13 sn içerisinde 200 km ye çıkıyor. Yani yanında 350 beygir bi araba örnegin sıralı 6 silindir M3 sana saygı gösterir:) tork orta devirlede geliyor ve cbr da eksik olan peak power Ninja 650 nin 100-200 arası çok esnek olmasını sağlıyor.

hafif performanslı akıcı sürüşte 0.5-1.0 lt arası fazla yakar. servisi azıcık pahalı olur ama tecrubesi yeterli bi insan için ninja paranın hakkını 600cc nin hakkını daha iyi verir. Ama 1.5 sene önce ninja 23.800 falandı:) malum döviz, hepsi öpücüklü şuan.

tabi 26 ya 3 koy ninja al tamamada, onada 4 koy cbr650 al 4 silindir olayı var, H2 ye kadar gider bu muhabbet:p
 
Katılım
27 Şub 2016
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar bende aileye yeni katıldım cbr 500r ile, öncelikle herkese merhabalar, cbr 500r icin bana acil koruma takozu lazım yardımcı olurmusunuz
 

ROT

Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
70
19.000 tlye 2014
19.500-20.000 tlye 2015leri satildi Aralik-Ocak aylarinda

Bence bu motorun cok satmasi icin yeni kasa fiyatinin 22.500-23.000 seviyesinde olmasi lazim.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Yeni kasa fiyatı fuara özel 25500 TL fuar sonrası 26100 TL 15 marttan sonra teslim. Yaklasik 5 bin zam var insaf.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Merhaba arkadaşlar bende aileye yeni katıldım cbr 500r ile, öncelikle herkese merhabalar, cbr 500r icin bana acil koruma takozu lazım yardımcı olurmusunuz

anese bak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

Yeni cbr500R nin görüntüsünü ve makyajını çok beğenenlerdenim. ama 26.000 ne cbr500 29 bine ninja 650 kıyaslamasında arada 3 bin tl var. ve CBR500R nin hiç şansı yok.

Ninja cbrla aynı vergiyi veriyor(650cc vergisi) tork 1.5 katı, beygir 1.5 katı ve en önemlsi 26 bin para verip 170-175 ten sonra ruhu teslim etmiyor. son sürat 187 değil 215-220 km ve 200 km ye tereyağından kıl çeker gibi çıkıyor.

Ninja 5. viteste 100 km de gazı çevirince hiç vites değiştirmeden 12-13 sn içerisinde 200 km ye çıkıyor. Yani yanında 350 beygir bi araba örnegin sıralı 6 silindir M3 sana saygı gösterir:) tork orta devirlede geliyor ve cbr da eksik olan peak power Ninja 650 nin 100-200 arası çok esnek olmasını sağlıyor.

hafif performanslı akıcı sürüşte 0.5-1.0 lt arası fazla yakar. servisi azıcık pahalı olur ama tecrubesi yeterli bi insan için ninja paranın hakkını 600cc nin hakkını daha iyi verir. Ama 1.5 sene önce ninja 23.800 falandı:) malum döviz, hepsi öpücüklü şuan.

tabi 26 ya 3 koy ninja al tamamada, onada 4 koy cbr650 al 4 silindir olayı var, H2 ye kadar gider bu muhabbet:p

er6f hep ilgimi çekiyor ama kawasaki korkutuyor adamı . yedek parça fiyatları, bakım vesaire. yoksa fena hızlanması var.
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
2010' dan beri motosiklet kullanıyorum. En fazla 120 km/h hıza çıkıyorum. Belki bir iki defa 150' yi geçmişimdir. Şimdi ne yapayım ben ninjayı :) Ama dediğim gibi sırf sesi için 4 silindir bi makinaya geçeceğim.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
2010' dan beri motosiklet kullanıyorum. En fazla 120 km/h hıza çıkıyorum. Belki bir iki defa 150' yi geçmişimdir. Şimdi ne yapayım ben ninjayı :) Ama dediğim gibi sırf sesi için 4 silindir bi makinaya geçeceğim.

o zaman en uygun xj6 gibi görünüyor hemde sakin kullanıma uygun.
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
CBR ı satarsam düşunuyorum xj6. Satılmazsa da keyifle biniyorum. Özellikle egzoz değişimimden sonra alet kendine geldi sanki. Çok daha keyifli oldu.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
CBR ı satarsam düşunuyorum xj6. Satılmazsa da keyifle biniyorum. Özellikle egzoz değişimimden sonra alet kendine geldi sanki. Çok daha keyifli oldu.

ben belki 600rr almadan önce er6_f alabilirim diye düşünüyorum. Ama egzoz takıcam bu sezon bi tadına bakıcam.
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Benimde lastikleri değistirme düsüncem var. Pilot road 4 Ankara yolları için diğerlerinden daha mantıklı görünüyor. Tertemiz asfaltımız olsa keainlikle rosso 3 alırdım.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Ya r25 almayı düşünüyorum ama şu yeni kasa 500r de kafamı kurcalamıyor değil.R25 lastik değişimi vs ile 17 bine geliyor.Honda da nakit alımda bin lira indirim yapar zannımca.Arada yaklaşık 8 binlik bir fark var.Değer mi sizce? Siyah turuncu rengi acayip bir şeymiş yalnız...Bir de abs farkı var tabi
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
GPR furore karbon. Çok memnunum. Tabi bir 4 silindirli motor sesi beklememek lazim, orasi da ayri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:14 ----------

Butceniz yetiyorsa dusunulecek bir durum yok. Her anlamda cbr daha iyi bir motor ve 8 bin tl pahaliya aliyorsunuz ancak satarken de bir o kadar pahaliya satacaksiniz sonucta. Bir kaybiniz olmayacak.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Ya r25 almayı düşünüyorum ama şu yeni kasa 500r de kafamı kurcalamıyor değil.R25 lastik değişimi vs ile 17 bine geliyor.Honda da nakit alımda bin lira indirim yapar zannımca.Arada yaklaşık 8 binlik bir fark var.Değer mi sizce? Siyah turuncu rengi acayip bir şeymiş yalnız...Bir de abs farkı var tabi

İkiside güzel motor yakından gör, mümkün ise sür olmadı üzerine otur. Karar ver.
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
İkiside güzel motor yakından gör, mümkün ise sür olmadı üzerine otur. Karar ver.

Aynen öyle. Görünce muhtemelen r25'i almak istemeyeceksindir zaten.

Honda CBR 500 gücüne göre pahaı bir motor belki ama pek de bire bir rakibi olmayan bir motor. Yenisi ise çok daha güzel. Evet 25.000'e MT 07 alınıyor ama her şey beygir değil. Bu tarzda, grenajlı, bu oturma pozisyonuna sahip, az yakan ve yeterli gücü olan belki tek rakibi Z300 olabilir. O bile CBR'ın yanında bir sınıf altta olduğunu hissettiriyor. Performans olarak da CBR 500 ondan çok daha iyi.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ya r25 almayı düşünüyorum ama şu yeni kasa 500r de kafamı kurcalamıyor değil.R25 lastik değişimi vs ile 17 bine geliyor.Honda da nakit alımda bin lira indirim yapar zannımca.Arada yaklaşık 8 binlik bir fark var.Değer mi sizce? Siyah turuncu rengi acayip bir şeymiş yalnız...Bir de abs farkı var tabi

Hocam şahsi fikrimi sorarsan, eğer 25 bin bütçen varsa yeni CBR500 ün de akıl çelmesi normal. Eğer tecrube biraz varsa ve aldığın motoru 3 yıl falan değiştirmem diyorsan Bence 2016 CBR500R almalısın. Hem daha çok tatmin olursun hemde herkezde YBR gibi heryerde bulanan, apaçisi bol bir motor yerine daha elit seçkin bi motor sahibi olursun, ilgiye alakaya doyarsın.

Ama 1-1.5 senede değiştiririm derseniz R25 çok daha mantıklı:) kabul etmek lazım
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Hocam şahsi fikrimi sorarsan, eğer 25 bin bütçen varsa yeni CBR500 ün de akıl çelmesi normal. Eğer tecrube biraz varsa ve aldığın motoru 3 yıl falan değiştirmem diyorsan Bence 2016 CBR500R almalısın. Hem daha çok tatmin olursun hemde herkezde YBR gibi heryerde bulanan, apaçisi bol bir motor yerine daha elit seçkin bi motor sahibi olursun, ilgiye alakaya doyarsın.

Ama 1-1.5 senede değiştiririm derseniz R25 çok daha mantıklı:) kabul etmek lazım

Bugün araştırdım.Bir arkadaşım 350 km de 2015 tricolor 500r satıyor.Daha gidip görmedim.20 bin diyor.Buna ne dersiniz? 2015 mi yoksa 2016 mı alayım? Ha görüntü harici fark yoksa 2015 i alayım diyorum siz ne dersiniz?5 bin de az para değil.2 aylık maaşım :D
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bugün araştırdım.Bir arkadaşım 350 km de 2015 tricolor 500r satıyor.Daha gidip görmedim.20 bin diyor.Buna ne dersiniz? 2015 mi yoksa 2016 mı alayım? Ha görüntü harici fark yoksa 2015 i alayım diyorum siz ne dersiniz?5 bin de az para değil.2 aylık maaşım :D

Motoru yine uzun vadeli kullanacaksan 2 yıl gibi falan ben 350 km deki 500R için biraz pazarlık yapıp alın derim. ABS önemli ve en az 1500 tl lik bir maliyeti var. Dunloplarda 750 tl desen 2250 ekstra etti R25 e göre. satıcı 19.500 e verirse alınabilir diyorum.

Sen MT-125 vardı demiştin. Motor değiştirirken abs si olmayan 250 yerine daha kaliteli ve abs li 470cc daha tatminkar bir değişim olur kanaatindeyim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst