Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Egzost konusunda bir gelişme var mı taktıran var mı, ben 1000 bakımını bekliyorum.
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
Arkadaşlar!!!! Şu yeni kasa 500r fotolarını koyun da buralar biraz renklensin :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
En makul mantıklısı Tiger zaten, diğerleri 2000 TL civarı bir de 1000 TL dolaylarında G.P.R var.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
En makul mantıklısı Tiger zaten, diğerleri 2000 TL civarı bir de 1000 TL dolaylarında G.P.R var.

nihayetinde 2 silindir akroda alsan bişey farketmiyo. 4 silindire geçince diğer markalara belki bakılabilir. Alırsın paraya kıyıp bir tane diğer tüm motorlarına aktarırsın değiştikçe ama şimdilik tek seçenek Tiger.
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
119
Tiger yerine gpr takmanizi öneririm. Bir de çift silindir motordan ses anlamında çok bir şey beklemek doğru değil. Katalitigi iptal ederseniz biraz daha gürler o kadar .
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Tiger yerine gpr takmanizi öneririm. Bir de çift silindir motordan ses anlamında çok bir şey beklemek doğru değil. Katalitigi iptal ederseniz biraz daha gürler o kadar .

mt7 de 2 silindir ama full system tiger la neler yapıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=cMhxbz0BUeM&nohtml5=False
 
Katılım
3 Ocak 2014
Mesajlar
89
https://www.youtube.com/watch?v=014Of7TBNZw

burda var belki biliyorsundur. Açıkçası karar veremedim yakından dinlemek lazım cbr250 den de çok farklı bir ses çıkmıyor gibi geliyor insana. Gürleme sesi yok yani.


bence çift silindir için gayet normal bi ses. fiyat ne acaba
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
https://www.youtube.com/watch?v=NFGA7OozgTc

burda var ama gpr homur homur muratta duydum ama susturucu takılı idi benim aklıma gpr yatıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------

Beyler son kararı verdim Tiger aldım sipariş verdim. Gümbür gümbür :p . Ben çektiğim cbr250 videosunun sesine baktım ben video çekilirken gümbür gümbür dü izlerken pek öyle durmuyor ki orada katalizörde yoktu ara boruda. 500 videosu aklıma yattı tiger .

cbr250r
cbr500r
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
Videoda gerçek sesi pek belli olmuyor, tiger takılmış cbr gormustum, ses muhteşem oluyor. Güle güle gazla.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
500 cüler varsa şekliniz FACEBOOK sayfamıza bekleriz.

https://www.facebook.com/groups/1712464265664712/
XkQl20.png
 
Katılım
28 Tem 2015
Mesajlar
18
yağ değiştirmek için geçen hafta servise gittim. hangi yağı koyacaklarına dikkat etmedim. sonra evde baktığımda 10w50 kullanmışlar. sizce sorun yaratır mı? kitapçıkta 10w30 yazıyor. yetkili servis işlerini bilirler diye düşünmüştüm ama içime kurt düştü.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
yağ değiştirmek için geçen hafta servise gittim. hangi yağı koyacaklarına dikkat etmedim. sonra evde baktığımda 10w50 kullanmışlar. sizce sorun yaratır mı? kitapçıkta 10w30 yazıyor. yetkili servis işlerini bilirler diye düşünmüştüm ama içime kurt düştü.

hangi servis ? At hondaya mailini hemen açıklama yapsınlar . Kitapçıkta yazan dışında koyuyorsa açıklama yapmalı.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
en iyi yağ kullanmışlar....Castrol Racing....Bende aynı yağ, hem Hornet 600'üme 5 yıldır, hem de 2 bakımdır 500R da kullanıyorum, sıkıntı yok (bu ara 10w-50, full sentetik bi yağdır)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

Ben e-Bay'dan CBR500R'ıma LeoVince GP Corsa full system aldım (boğazdan komple). Bence Tiger-miger hikaye. Bütçe uygunsa 500R kullanıcılarına şiddetle tavsiye ederim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst