- Katılım
- 16 Haz 2008
- Mesajlar
- 235
Arkadaşlar, facebook'ta hiç grubumuz yoktu. trancxp ile de konuşmutuk daha önce en azından İstanbul'daki CBR 500'cüler olarak toplanalım diye.
Bu amaca yönelik olarak facebook'ta bir grup açtım. Sadece CBR 500 sahiplerinden oluşan 4-5'er kişilik geziler organize edebiliriz. Sizleri de bekliyorum.
https://www.facebook.com/groups/1712464265664712/
İstek gönderdim..