Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
rahatlıktan kastım tabikide bir nc gibi olmasını beklemiyorum mesela bana göre yarı ss yarı touring olan cbr 250 bu konuda oldukça başarılı kolay kolay poziyon almasını bildikten sonra yormuyor defalarca uzun yolada gittim çok uzun sürelerde anca yorulma oluyor oda normal yani dediğim gibi bi nc yada cbf1000 değil.

sizinde dediğiniz gibi yine cbr kullanacakmışım gibi gelir diyede biraz farklı arayışlara girdim sanırım. motorun tarzı açıkcası illa ss olacak diye bişey yok cbr250den sonra gaz açınca daha rahat ivmelensin(max speed önemli değil) selesi ve oturuş pozisyonu normal veya rahat olsun tam ss tarzı istemiyorum. yakıt olarak normal kullanımlarda 5 lt üzerine çıkmayacak bir motor arıyorum üst limitte max 22-23 falan ama tabi ne kadar uygun olurda para fazla kalırsa o denli de iyi.

bi ara mt07 yada nc 700 bile düşündüm ama başta mt07 nin grenajsız olması direk listemden çıkmasına neden oluyor yüksek süratlara çıkmasamda otobanı sık kullanıyorum 130-140 a kadar çıkıyorum zaman zaman rüzgar yemek istemiyorum nc700 bu konuda iyi lakin 2. problem olarak vergi diliminden dolayı vergi ücretleri katlanıyor nc 700 mt07 yerine mt65 yveya nc650 olsa tadından yenmez :thumleft:

tüm bunları kıyaslayınca rc390 cbr500 kalıyor geriye fazla seçenek kalmıyor varsada benim dkkatimden kaçmıştır öneriniz varsa dinlerim

cbr500r kıyas götürmez. rc390 ıda tokatlarsın rahat.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
teşekkürler.son olarak yakıt durumu nedir ?

benim 4.3 gösteriyor . ama daha motor 4500 km de. tatlı sert kullanırım. Devamlı tapagaz gitmem. 150 üstü her motor yakar. Ama derlerki yol bilgisayarı 0.5lt/100km fazla ölçebilir. bu sezon tek hedefim egzoz alıp gazlamak. Başka motor düşünmüyorum almayı. Tabi 600rr hep aklımda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:23 ----------

Ben varım trancexp

haberleşelim özeline bakıver.
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Merhaba, alternatif olarak 4 silindirli yamaha xj6 ya da yine honda cb 650f düşünebilirsiniz. Ankaradaysanız benim cbr 500r da satılık bu arada :) yardımcı olabilirim.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Şuan zaten almak istesem bile önce cbr 250 imi satmam gerek o yüzden teklifiniz için teşekkür ederim nasip diyelim :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
images


Motor Hacmi 471 cc
Motor Özelliği 2 silindir, 6 vites
Motor Gücü 46.9 hp @ 8500 rpm.
Tork 43 Nm @ 7000 rpm.
Maksimum Hız 185 km/h
Ağırlık 194 Kg.
Sele Yüksekliği 784 mm.
Yakıt Kapasitesi 15.5 Litre
Ön Fren 320 mm disk.
Arka Fren 240 mm disk.

Satış Fiyatı : 26,100 TL




2016_kawa_er6f2.jpg




Motor Hacmi 649 cc
Motor Özelliği 2 silindir, 6 vites
Motor Gücü 71 hp @ 8500 rpm.
Tork 66 Nm @ 7000 rpm.
Ağırlık 204 Kg.
Sele Yüksekliği 790 mm.
Yakıt Kapasitesi 15.50 Litre.
Ön Fren 2 x 300 mm disk
Arka Fren 220 mm disk
Ön Lastik Ebatları 120/70 – ZR17
Arka Lastik Ebatları 160/60 – ZR17

Satış Fiyatı : 27,210 TL
ABS'li Model : 29,300 TL

1 Eur : 3,24 TL olarak hesaplanmıştır.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/...AEjb96CoJV1877ztsxFRpiLXJN_R24U5QrZ1Yhz2cV8DO

Motor Hacmi 471 cc
Motor Özelliği 2 silindir, 6 vites
Motor Gücü 46.9 hp @ 8500 rpm.
Tork 43 Nm @ 7000 rpm.
Maksimum Hız 185 km/h
Ağırlık 194 Kg.
Sele Yüksekliği 784 mm.
Yakıt Kapasitesi 15.5 Litre
Ön Fren 320 mm disk.
Arka Fren 240 mm disk.

Satış Fiyatı : 26,100 TL




http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/2016_kawa_er6f2.jpg



Motor Hacmi 649 cc
Motor Özelliği 2 silindir, 6 vites
Motor Gücü 71 hp @ 8500 rpm.
Tork 66 Nm @ 7000 rpm.
Ağırlık 204 Kg.
Sele Yüksekliği 790 mm.
Yakıt Kapasitesi 15.50 Litre.
Ön Fren 2 x 300 mm disk
Arka Fren 220 mm disk
Ön Lastik Ebatları 120/70 – ZR17
Arka Lastik Ebatları 160/60 – ZR17

Satış Fiyatı : 27,210 TL
ABS'li Model : 29,300 TL

1 Eur : 3,24 TL olarak hesaplanmıştır.

Kardeş altta verdiğin 650 cc hangi modeli?


Pardon er-6 mış...
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Yukarıdaki 2 motordan tercihim yine cbr olurdu. ABS standart. Yakıtı düsuk, yedek parça ve servisi daha uygun ve genis. Ha cb 650f ya da xj6 desen vereceğin 3-5 bin tlye değer. 4 silindir makina sesi için verilir o para bence. Ama 2 silindir olduktan sonra 70 hp olmuş, 40 hp olmus farkı yok şehir içinde.
 

ROT

Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
70
Fuarda 25.500'e veriyorlar.
2015 modelini 2016 Ocak ayinda 19.800e aldim. Vay be zamma bak!
Genelde kiyaslanan rc390 ya da ninja 300'den boyut olarak buyuk.
1.70 uzeri biraz kalipli bir adamsaniz diger iki motor uzerinde
cok siritirsiniz hele hele rc90 bisikletin hallicesi.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Fuarda 25.500'e veriyorlar.
2015 modelini 2016 Ocak ayinda 19.800e aldim. Vay be zamma bak!
Genelde kiyaslanan rc390 ya da ninja 300'den boyut olarak buyuk.
1.70 uzeri biraz kalipli bir adamsaniz diger iki motor uzerinde
cok siritirsiniz hele hele rc90 bisikletin hallicesi.

bende aralık ta çok farklı bi fiyattan aldım. Uçmuş fiyatlar. Bugün fuara cbr250 ile gittim sanki bisiklet üstünde gibiyim 500r ile kıyaslayınca. Ata daha önce binmişliğim yok ama , 500 de iken at üstündeymişim gibi geliyor :p
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Ninjadan büyük olma ihtimali yok gibi.
Arka lastik büyük olduğu için öyle geliyor olabilir. Ya aynıdır yada ninja büyük olabilir ikisini gören biri olarak.

Alacak arkadaşlara hayırlı olsun.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Arkadaslar lastik icin ne önerirsiniz? Aklımda rossa corsa ya da michelin power pilot 3 var.

rosso nun iyi olduğunu biliyorum ama km ye vurunca biraz az gittiğini biliyorum. Yumuşak hamurdan ötürü performans üzerine kullanılacak ise rosso , diğer türlü mişlen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

cbr çok pahalandı artık kimse almaz bence , tamam tip mip var ama zor be. İsteyene 20 den satarım :p
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Ön ve arka lastiğin büyuk olması o şekilde algı uyandırıyor. Yoksa boyutları üç asagı bes yukarı aynı. Ama lastik kucuk olunca bisiklet gibi duruyor motor.
Lastik konusunda sanırim michelin alacağım. Performanslık bir durumum yok :) Şehir icinde ankara yollarına rosso dayanamayabilir :)
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Bu sene kimse almasin sene sonu 22 den satarlar yine kampanya olur... honda bu demedi demeyin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst