[url]http://i.hizliresim.com/ld3jYX.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/M0opYN.jpg[/url]
Hiç 250'lik gibi durmuyor diyorlar. :bounce::bounce:
Yeni rengin fotoşopsuz daha sade bir fotoğrafı var mı dostum sıradan gündüz gözüyle çekilmiş bir fotoğraf?
Cbr250 ve kappa k28 nasıl bir izlenim bırakır beyler çok sırıtır mı? Yani ufak bir topcase ��
Ey dostlar, klasik bir soru soracağım sizlere. Malum fabrikasyon lastiklerimizin kalitesi belli, kaya kaya seyahat ediyoruz. Michelin pilot street mi Pirelli rosso II mi daha uygun. Pirelli için pistlere daha uygun olduğu, günlük kullanımda michelin'in daha uygun olduğu söyleniyor. Sizlerin önerisi nedir, bu iki lastik dışında bana tavsiye edeceğimiz lastik varsa da öneri alırım.
[url]http://i.hizliresim.com/ld3jYX.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/M0opYN.jpg[/url]
Hiç 250'lik gibi durmuyor diyorlar. :bounce::bounce:

1000 bakımına az kaldı bekle, yakında ordayım.getir de bi test edek :cherry:
lastikler orj (IRC) değil sanırım. yada IRC desen mi değiştirdi_?
Ey dostlar, klasik bir soru soracağım sizlere. Malum fabrikasyon lastiklerimizin kalitesi belli, kaya kaya seyahat ediyoruz. Michelin pilot street mi Pirelli rosso II mi daha uygun. Pirelli için pistlere daha uygun olduğu, günlük kullanımda michelin'in daha uygun olduğu söyleniyor. Sizlerin önerisi nedir, bu iki lastik dışında bana tavsiye edeceğimiz lastik varsa da öneri alırım.
Mitas sport force aldım 700 Liraya ön arka takım. 500 km civarı oldu memnunum tavsiye ederim
Ramcix in dediklerine katılıyorum Rossolar çok hassas ve fazla yumuşak hamurlu o yüzden ömrü kısa. Yollarda çöl çöp taş herşey lastiğe yapışıyor ve lastik çok kolay aşınıyor. Yollar güzel olsa tercih edilir ama İzmirde 1 tane düzgün yol yok heryer toz toprak yarık e çukur dolu olduğu için geniş tabanlı ve daha uzun ömürlü olan Mitası tercih ettim
Hacılar bizim bu motorlar max gücünü 8500 devirde veriyormuş.(ben 10.000 rpm zannediyordum). Motorun ön dişlisini büyütsek arka aynı kalsa, 110-120 üzeri hızlarda daha rahat ivmelenmez mi? ya da şanzıman aralığı biraz genişletilse?
1000 bakımına az kaldı bekle, yakında ordayım.
Lastikleri ilk gün değiştirdim. Michelin pilot street.
I ıh aksine daha yavaş ivmelenir.
O devirde maksimum gücü üretebilir fakat tekerleği çeviren şey devirXo devirdeki güç'tür.
O yüzden ancak şanzıman kısaltılarak ivmelenme arttırılabilir.
Not: rosso efsanedir :mrgreen:
Bu lastik olayı şimdide bana dert oldu.Su an rosso 2 ler var ama ömrü bitiyor.Memnunum ama sırf ömrü çok uzun olmadığı için değiştireceğim.Anyalyada bi yerde pilot buldum 850 tl dedi işçilik dahil. Ondan sonra bi yere gittim oda ordan alma karayol lastik var dedi hepsi ordan alıyorlar dedi.Oraya gittik uygun olur diye orasida 900 istedi ayrıca michelini kötüledi.Az satılıyor falan dedi.Kendisi bridgestone önerdi 885 liraya.Michelin istiyorum ama nerden alsam karar veremedim şimdi.
Beyler benden de size bir soru. Kullanan yada bilgisi olan varsa tavsiye bekliyorum. Bildiğiniz gibi bir süre önce CBR250 mi satışa çıkarmıştım. Ancak artan motor fiyatları ve benzin zamlarından sonra satıp cc yükseltmekten vazgeçip uzun yıllar binmeye karar verdim olurda başımıza bir hal gelmezse ( maddi manevi ).
Şimdi standart hava filtresi piyasada 30 lira serviste 30+. 4000 km de zırt pırt hava filtresi değişmektense K&N hava filtresi alıp 100.000km kullanım ömrü olduğndan temizleyip temizleyip uzun uzadıya kullanmak istiyorum.
Amacım;
1- uzun vadeli maddiyat
2- bakınca 30 liralık kağıt filtreler den daha kalitelidir diye düşünüyorum motorum için daha sağlıklı olurmu_?
3- motorun kondüsyonunun diri kalmasına faydası varmıdır_?
Hacılar bizim bu motorlar max gücünü 8500 devirde veriyormuş.(ben 10.000 rpm zannediyordum). Motorun ön dişlisini büyütsek arka aynı kalsa, 110-120 üzeri hızlarda daha rahat ivmelenmez mi? ya da şanzıman aralığı biraz genişletilse?
abi tamam da 8500 devirin üzerinde ne kadar güç olduğu belli mi? ve 140 ile giderken 6. vites 8500 devir yerine 5. vites 8500 olsa, 9500 devre kadar ivmelenip öyle 6. vitese atılsa daha iyi olmaz mı? 10.000 civarı devirlerde max güç devrinden uzak kalınıyor çünkü...
Beyler benim soruyu atlamadınız dimibilgisi olan varmı_?