Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2017
Mesajlar
3
s.a arkadaşalar 14 kasa cbr larda bildiğiniz gibi egzoz sararması oluyor. bu sararmayı temizleyebilen veya bi çözüm bilen var mı ?
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
O soba borusu olan bütün egzozlar sararıyor. Neyseki çözümü var. Tekzene git metylan metal parlatıcı pasta al sorun hallolur.
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Başlangıç için cbr 125 almayı düşünüyorum 7 bin kadarda bütçem var sizce biraz daha üstüne koyup 250 liği almak daha mı mantıklı yoksa biraz 125liği kullanıp sonra mı 250 liğe geçmeliyim? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
138
Uçup kaçan bir motor değil başlanmayacak bir şey yok. Parça fiyatları da aynıdır düşersen fark eden bir şey de olmayacak.
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
15
Merhaba arkadaşlar elimde koruma takozu var ve bağlantı aparatı yok aparatı kendim yapım bağlamayı düşünüyorum nereye bağlayacağım bana detaylı parça ve nereye bağlayacağımı resimle gösterirmisiniz ?
 
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
59
Acaba aranızda bu sene bnm gibi cbr 250rr gelecek diye motorunu satan ve motorsuz kalan var mı 🤔
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Arkadaşlar 2013 modelin girişine uyar değil mi?Ürün h4 girişli, bizim motorda h4 girişli.

brD2nZ.png
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Sadece sarf malzemelerine masrafınız olur,sprun çıkmaz elbette

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

Yağ konusuna dönecek olursak 10-30 yağdan sonra yatak saran varaderoların olduğu muhabbeti dinlemiştim, polislere yağ satan bir yerden. O yüzden biraz korkmuyor değilim 10-30 dan :) 10-40 ile aralarında ne fark var veya yakıtı nasıl ve ne kadar etkiliyoe?

Klx 250`den sonra Cbr nasil BatuhanK ?

Genis gidonlu yuksek Klx`i ozlemiyor musun :p
 
Katılım
23 Haz 2016
Mesajlar
43
cbr250r 2017 model kırmızı rengiyle aranızdayım. Selam dostlar. :)

İlk motorum 2016 model ybr idi. ybr'den sonra cbr çok tatmin edici geldi.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
cbr250r 2017 model kırmızı rengiyle aranızdayım. Selam dostlar. :)

İlk motorum 2016 model ybr idi. ybr'den sonra cbr çok tatmin edici geldi.

Aramız ahoşgeldin dostum. kazasız belasız kullanman dileği ile. Resim bekliyoruz en kısa zamanda CBR250 formu yeni renkleri görsün artık :)
 
Katılım
6 May 2016
Mesajlar
2
Yeni kırmızı renk gerçekten müthiş, en sevdiğim motorlardan 2008 1000RR'ı andırıyor kırmızı siyah :) en kısa zamanda bayiye gidip bakacağım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst