Merhaba arkadaşlar elimde koruma takozu var ve bağlantı aparatı yok aparatı kendim yapım bağlamayı düşünüyorum nereye bağlayacağım bana detaylı parça ve nereye bağlayacağımı resimle gösterirmisiniz ?
Arkadaşlar 2013 modelin girişine uyar değil mi?Ürün h4 girişli, bizim motorda h4 girişli.
http://i.hizliresim.com/brD2nZ.png
Sadece sarf malzemelerine masrafınız olur,sprun çıkmaz elbette
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
Yağ konusuna dönecek olursak 10-30 yağdan sonra yatak saran varaderoların olduğu muhabbeti dinlemiştim, polislere yağ satan bir yerden. O yüzden biraz korkmuyor değilim 10-30 dan10-40 ile aralarında ne fark var veya yakıtı nasıl ve ne kadar etkiliyoe?
varmı cbr isteyen 60.000 km de satayım beya.
Klx 250`den sonra Cbr nasil BatuhanK ?
Genis gidonlu yuksek Klx`i ozlemiyor musun![]()
cbr250r 2017 model kırmızı rengiyle aranızdayım. Selam dostlar.
İlk motorum 2016 model ybr idi. ybr'den sonra cbr çok tatmin edici geldi.
cbr250r 2017 model kırmızı rengiyle aranızdayım. Selam dostlar.
İlk motorum 2016 model ybr idi. ybr'den sonra cbr çok tatmin edici geldi.