Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
hocam 1000-4000-8000-12000 .... diye gider. motor kış şartlarına maruz kalacak ise dışarıda 2000km ara yağ gbi bi değişim söz konusu olabilir benim düşünceme göre. yoksa full sentetik yağın 2.000km de bir değişmesi saçmalık.....

Mantıklı. yeni kasaların kitapçığında da yağ değişimi 2.000 km de bir yapılmalı diye yazıyordu, gördüğüm. Ama yinede makul olanı 3,5 4 bin olanı bence.

GAVATLAAR!!! Neden 2. biin km olduğununda açıklamasını yapsa, kullanıcılar bilinçlense...

Bakımı kendin yapacan arkadaş! 2+2=4 kadar açık ve net.
 
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
59
Honda 2017 model yeni renkler getirdi fuarda bile sergilemedi ama sitesinde var merak eden bakabilir ama bnm anlamadığım bir konu var madem 2017 model getiriyosun neden cbr 250 RR ı getirmiyon iyice sinir oldum şu Honda'ya he
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Honda 2017 model yeni renkler getirdi fuarda bile sergilemedi ama sitesinde var merak eden bakabilir ama bnm anlamadığım bir konu var madem 2017 model getiriyosun neden cbr 250 RR ı getirmiyon iyice sinir oldum şu Honda'ya he

euro 4 standartlarını karşılamadığı için gelmiyor
 
Katılım
16 Ağu 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhaba. Ben de 2017 model kırmızı renk alıp aranıza katılmayı düşünüyorum. Genellikle işe gidip gelmek için kullanacağım. Fabrika çıkış lastikleri rodaj süresince kullanmayı düşünüyorum. Sizce aldığım gibi lastikleri direkt değiştirmeli miyim? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
59
euro 4 standartlarını karşılamadığı için gelmiyor

Şuanki cbr 250r 2017 ve r25 2017 modelde euro4 standartlarına uygun değil fakat yine geldi çünkü euro 4 standartları 2017 marta kadar ertelenmişti yani marta kadar honda isteseydi cbr 250 RR ı getirtebilirdi

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:45 ----------

Arkadaşlar merhaba. Ben de 2017 model kırmızı renk alıp aranıza katılmayı düşünüyorum. Genellikle işe gidip gelmek için kullanacağım. Fabrika çıkış lastikleri rodaj süresince kullanmayı düşünüyorum. Sizce aldığım gibi lastikleri direkt değiştirmeli miyim? Şimdiden teşekkürler.

2017 kırmızı rengi güzel duruyo bide şu eksozu bi Adam akıllı bi yapsaydı bari 2017 modelde bi düzeltseydi bnde sıfır alırdım ama malesef aynı 😡 Bnce radojı bitene kadar lastikleri değiştirmene gerek zaten rodaj süresince 7 devirin altında gideceğin için fazla hızda yapmazsın kendine güveniyosan motor kullanma konusunda değiştirme derim çünkü o kadar da kötü lastik değil kuru asfalt için ama ıslak zemine hiç uygun değil
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Şuanki cbr 250r 2017 ve r25 2017 modelde euro4 standartlarına uygun değil fakat yine geldi çünkü euro 4 standartları 2017 marta kadar ertelenmişti yani marta kadar honda isteseydi cbr 250 RR ı getirtebilirdi

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:45 ----------



2017 kırmızı rengi güzel duruyo bide şu eksozu bi Adam akıllı bi yapsaydı bari 2017 modelde bi düzeltseydi bnde sıfır alırdım ama malesef aynı Bnce radojı bitene kadar lastikleri değiştirmene gerek zaten rodaj süresince 7 devirin altında gideceğin için fazla hızda yapmazsın kendine güveniyosan motor kullanma konusunda değiştirme derim çünkü o kadar da kötü lastik değil kuru asfalt için ama ıslak zemine hiç uygun değil

hocam motor aynı motor sadece 2 grenaj parçası değişti o kadar ve bu hazirana kadar satılacak euro 3... CBR250RR ise tamamen yeni bir model, 4-5 ay sonra piyasadan silinecek bir motor için kimse uyumluluk testleri, akustik ölçüm, yedek parça stoğu oluşturma (getirilen her modele 10 yıl parça sağlamak zorundalar), teknik servis eğitimi ve sınavı gibisi işler ve bürokrasi ile uğraşmaz.
 
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
59
hocam motor aynı motor sadece 2 grenaj parçası değişti o kadar ve bu hazirana kadar satılacak euro 3... CBR250RR ise tamamen yeni bir model, 4-5 ay sonra piyasadan silinecek bir motor için kimse uyumluluk testleri, akustik ölçüm, yedek parça stoğu oluşturma (getirilen her modele 10 yıl parça sağlamak zorundalar), teknik servis eğitimi ve sınavı gibisi işler ve bürokrasi ile uğraşmaz.

Doğru diyorsun mantıklı
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Yaw benim bu cbr nin zinciri bollaşıyor gibi, ön dişli ve arka dişlide en ufak bir aşınma yok motor daha 11500 km'de 2014 model. 2 hafta 12.000 bakımına götürdüğüm zaman biraz germişler ve çok iyi olmuştu şimdi yine eskisi gibi geliyor bana, 2 haftada 80 km yaptım, 80 km de zincir genişler mi?
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
117
arkadaşlar merhaba, ben cbr 250r sahibiyim sizlere bir şey danışmak istiyorum.

benim motorum 29 binde şuanda 28 binde garanti dahilinde honda anes de bakımı yapıldı.
Yalnız son 100 200 km dir motor 30 40 km hızın üzerine çıktığında motoru kompresöre bindirince motordan şıngırtı sesi geliyor nedendir başına gelen var mı ?. Ek olarak debriyaja bastığımda veya gaz açtığımda ses gelmiyor sadece motoru kompresöre bindirdiğim de geliyor ses.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
arkadaşlar merhaba, ben cbr 250r sahibiyim sizlere bir şey danışmak istiyorum.

benim motorum 29 binde şuanda 28 binde garanti dahilinde honda anes de bakımı yapıldı.
Yalnız son 100 200 km dir motor 30 40 km hızın üzerine çıktığında motoru kompresöre bindirince motordan şıngırtı sesi geliyor nedendir başına gelen var mı ?. Ek olarak debriyaja bastığımda veya gaz açtığımda ses gelmiyor sadece motoru kompresöre bindirdiğim de geliyor ses.

Hoam debriyaj tasından geliyordur muhtemelen bilyesiden falandır o ses. Serviste bi kontrol ettir bence.
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
117
Garanti kapsamına girer mi sizce ? 30 bin km garantisi var suan 29 binde veya başka neden olabilir bilgisi olan basına gelen arkadaşlar varmı dir ?
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Garanti kapsamına girer mi sizce ? 30 bin km garantisi var suan 29 binde veya başka neden olabilir bilgisi olan basına gelen arkadaşlar varmı dir ?

Yıl dolmadıysa götürün baksınlar. Şakırtılı şukurtulu binmeye devam etmeyin, masrafı varsa büyümesin
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Arkadaşlar motora led xenon almayı düşünüyorum(2013 model).

bu işlerden pek anlamam kelvin,watt bilmem ne.H4e uyumlu olduğunu biliyorum.Anlayanlar iş görecek,motora uyacak beyaz renk led xenon linki atabilir mi?:rendeer:
 
Katılım
6 Ağu 2013
Mesajlar
28
story.php


yeni modeller bayilerde yerini almaya başladı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst