Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
29
Motosikleti
Forza 250
Merhabalar,
1.000 bakımı güncel ücretini bilen var mı ? Hep eski konular mevcut.
 
Katılım
7 Tem 2015
Mesajlar
408
Arkadaşlar herkese merhaba,
Cbr 250r almayı düşünüyorum.

Eski kasa ve yeni kasanın farkları gördüğüm kadarıyla
1- jant rengi
2- kadran
3- çift far

bunlar harici bi farkı var mı? iki tane temiz buldum, aşağı yukarı aynı kilometreler birisi 2012 birisi 2015 ve arada 4 milyar gibi uçurum bi fark var. Bu 4 milyarı vermeye değer mi?

Konuya hakim bi arkadaş beni yönlendirirse memnun olurum, iyi forumlar.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
tamamen görüntüden ibaret motor bloğu ve aktarım organları yine aynı. tercih sizin. ama unutmayın bu günlerde görsellik para ediyor :) evladiyelik kullanacaksam okadar para farkını vermezdim....
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
35
Motosikleti
D250
Arkadaşlar herkese merhaba,
Cbr 250r almayı düşünüyorum.

Eski kasa ve yeni kasanın farkları gördüğüm kadarıyla
1- jant rengi
2- kadran
3- çift far

bunlar harici bi farkı var mı? iki tane temiz buldum, aşağı yukarı aynı kilometreler birisi 2012 birisi 2015 ve arada 4 milyar gibi uçurum bi fark var. Bu 4 milyarı vermeye değer mi?

Konuya hakim bi arkadaş beni yönlendirirse memnun olurum, iyi forumlar.

bende muallaktayım şu hafta borç alarak yeni kasa mı almalıyım yoksa temiz 2013 kasadan devam mı etmeliyim ?
 
Katılım
27 Şub 2012
Mesajlar
7
Herkese selamlar arkadaşlar. 2016 CBR 250R'ım var ve şuanda 3.800 km deyim 1000 km bakımını yapmıştım ve 2.600 deykend motul yağ koydum bundan yaklaşık 4 5 ay önce.Çok fazla aktif kullanan birisi değilim benim sorum şu olucak sizlere 4.000 bakımını tam zamanında mı yaptırayım? Bazı arkadaşlara sordum 5000 km ye kadar gider merak etme dediler ama ben yine kararsız kaldım sizlerdende yorum almak istiyorum ?
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Beyler ve bayanlar 19kdaki 2014 model repsolumu satiyorum bilginize, yeni diablo rosso2 taktirmistim oysa ki... artik yeni sahibi tadini cikarsin :) ilgilenen varsa mesaj atabilir. Bilgili ve istekli alici bulmak gercekten zor bu yuzden buraya yaziyorum.
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
14
Herkese selamlar arkadaşlar. 2016 CBR 250R'ım var ve şuanda 3.800 km deyim 1000 km bakımını yapmıştım ve 2.600 deykend motul yağ koydum bundan yaklaşık 4 5 ay önce.Çok fazla aktif kullanan birisi değilim benim sorum şu olucak sizlere 4.000 bakımını tam zamanında mı yaptırayım? Bazı arkadaşlara sordum 5000 km ye kadar gider merak etme dediler ama ben yine kararsız kaldım sizlerdende yorum almak istiyorum ?


Garantinin devam etmesi bakımınından 4.000 KM'de bakımını yaptırmalısın...

Merhabalar,
1.000 bakımı güncel ücretini bilen var mı ? Hep eski konular mevcut.

Mart ayında 93,5 TL'ye yaptırdım...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Koltuk harici begendim. Bir de renk cok kirmizi.

Ben bir siyah cbr gormustum, ayni sekilde jant, manetler , ayak pegleri ve bazi vidalari fume bordo tarzi bir renk yapmisti, cok hosuma gitmisti. Bu biraz fazla olmus gibi.

görsel var mı ?
koltuk zaten sıkıntılı iş, diğer yerleri plastidip ile yaparım da koltuk için döşeme almak lazım.
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
Herkese selamlar arkadaşlar. 2016 CBR 250R'ım var ve şuanda 3.800 km deyim 1000 km bakımını yapmıştım ve 2.600 deykend motul yağ koydum bundan yaklaşık 4 5 ay önce.Çok fazla aktif kullanan birisi değilim benim sorum şu olucak sizlere 4.000 bakımını tam zamanında mı yaptırayım? Bazı arkadaşlara sordum 5000 km ye kadar gider merak etme dediler ama ben yine kararsız kaldım sizlerdende yorum almak istiyorum ?

ilk 2011-2013 kasa zamanında orjinal verilen kitapçıkta yağ değişim aralığı 1k- 12k- 24- km gözükmekte bunu tr servisleri 6k ya düşürdü 1k- 6k- 12k- 18k oldu pratikte... bazı kişiler ''servisler yamyamlık yapıyor sanki'' diye söylendi fakat bence mantıklı bir karardı. 2014 kasa çift farlar çıkınca 1k - 4k- 8k- 12k diye yeni kitapçık geldi düzenlenerek.... honda tr nin sitesinden modeli seçince kullanım kitapçıkları bölümünden bakabilirsiniz ne demek istediğimi iyi anlarsınız... Zaman için birşey söyleyemem ama 4 binde yağ ve filtre değişimini öneririm.. çok pahalı olmayan (motul 7100 gibi güzel yağ eyvallah) ama 4k değişim için çok pahalı. yarı sentetik daha uygun başka bir yağ ile sık değişim yapmak uzun kullanacak iseniz yararınıza olur
koyduğun motul yağ 6k yıda çıkarır değiştirmene gerek yok fakat verilen kmlerden 1000km önce yada sonra değişim yapmak ilerde ''kaç km oldu ne değişicekti acaba?'' diye zorlanmamak için 4k-8k ya geri dön yaz geldi havalar ısındı zaten... kendi motorumdan örnek vereyim

1k yağ ve filtre
6k yağ ve filtre
12k yağ ve filtre + hava filtresi
18k yağ ve filtre + ön arka balata
20k yağ ve filtre (2014 teki bakım aralığı burada düştü kitapçıkta)
24k yağ ve filtre + hava filtresi +buji + arka tekerlek kaplin + fren hidrolikleri
30k yağ ve filtre
34k yağ ve filtre + hava filtresi
36k yağ ve filtre + ön arka tekerlek rulmanları +zincir dişli
38k da statör yaktım ve akü değiştirdim statörler sıkıntılı maalesef ihmal etmeyin ara ara akü statör ve konjektörü ölçtürün ihmal etmeyin YOLDA KALIRSINIZ HOŞ DEĞİL :D

hava filtresini de 8k ya düşürdüm 3 yağ değişimi yerine 2 yağ değişimine geçtim..
diye gider fazla uzatmayım

şuan 42k dayım 44k da yağ ve filtre 48k da hava filtresi ve buji düşünüyorum

uzun vadeli sorunsuz kullanmak istiyorsan sık değişim (4 bin km) idealdir bence değiştir :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:35 ----------

edit: çok uzun olmuş kusura bakmayın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar 2015 model 250r aldım yaklaşık 500 km kadar oldu son zamanlarda kafama takılan 30 40 km bindiğimde motor bloğundan ayaklara doğru çok fazla sıcak hava geliyor motor bloğu da ısınmış oluyor haliyle el değmiyor. Sizlerde de böyle mi? Bilgi olsun hararet göstergesi 3 çizgiyi hiç geçmedi. Soğutma suyu seviyesi de tam.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
eskiden 250 ile sakat kalma ihtimalim vardı, şimdi kesin çözümü buldum cbr650f :cat:



 
Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
98
Yahu arkadaşlar hiç kimse yeni renklerden konuşmuyor.
Herkesin hoşuna gitti de birtek benmi beğenmedim ? Yok yani öyle ise bende ciddi problem var :) çünkü gerçekten hiç beğenmedim sırf şu yeni renklerden dolayı sıfır almıyorum ikinci el arıyorum ki oda sıfırdan pahalı!

Daha önce konu açmıştım belirtmiştim ama yinelemek isterim 2015-2016 model beyaz (beyaz hrc olabilir) az kmli CBR250R arıyorum.
Fakat şöyle bir konu var 2016 da 14.500 e alıp şuan fiyatlar 16.000 diye motora 15.000 isteyenler hiç yazmasın sonuç her ne olursa olsun İKİNCİ EL arkadaşım sıfırındn pahalı satıyorsun (2016 fiyatı ile karşılaştırıcaksın)
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Yahu arkadaşlar hiç kimse yeni renklerden konuşmuyor.
Herkesin hoşuna gitti de birtek benmi beğenmedim ? Yok yani öyle ise bende ciddi problem var :) çünkü gerçekten hiç beğenmedim sırf şu yeni renklerden dolayı sıfır almıyorum ikinci el arıyorum ki oda sıfırdan pahalı!

Daha önce konu açmıştım belirtmiştim ama yinelemek isterim 2015-2016 model beyaz (beyaz hrc olabilir) az kmli CBR250R arıyorum.
Fakat şöyle bir konu var 2016 da 14.500 e alıp şuan fiyatlar 16.000 diye motora 15.000 isteyenler hiç yazmasın sonuç her ne olursa olsun İKİNCİ EL arkadaşım sıfırındn pahalı satıyorsun (2016 fiyatı ile karşılaştırıcaksın)

Hocam yanlış anlama haklı olabilirsin ama kimse o şekilde karılaştırmaz. Piyasa da malesef dediğin şekilde oluşmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

Bir kaç sayfa önce yakıtla ilgili problemim vardı. Hava filtresi değişimi sonrası yaptığım ölçümlerde 100 km de 3,7-4,2-3,9-3,8 yakıt tüketimim oldu. (karma kullanım)
Bu kadar farkedeceğini tahmin bile edemezdim.
Hava filtresini ihmal etmeyin. Özellikle yakıt konusunda ciddi farkettiriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst