- Katılım
- 19 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,247
elimde olsa hani daha puslu olmasını isterdim o sarı ampulün bayılıyorum şu tek gözde sarı fara. Zewk meselesi tabi herkes için farklı...
Ramcix tamam doğru diyorsunda 3-5 bin üste koyup 600 cc almak mesele değil. Hatta şundan örnek vereyim şuan cb 600 hornetlere iyiden iyiye tav oluyorum. ancak o motor bloğundan çıkan 4 krom boruyu ben doyuramam. En azından şuan için. Hali hazırda bir ewlilik programım var bu yaz için. Ne zaman motora tutkudan öte hobi olarak binecem haftada 1-2 gün o zaman 4 silindir alıcam... En azından umudum bu yönde..
Farklı bir bakış açısı tabi. Sanada hak veriyorum 4 çocuğa bakmak kolay değil ama genel anlamda talepler bu yönde olacak. En azından düşündüğün zaman bir ER6-F bile yakıt konusunda münasip benim gözümde veya xj6n veya diversion veya enduroda F650 GS.
Bizim Cıbırlardan 20 tl daha fazla yakıyor.