Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
elimde olsa hani daha puslu olmasını isterdim o sarı ampulün bayılıyorum şu tek gözde sarı fara. Zewk meselesi tabi herkes için farklı...



Ramcix tamam doğru diyorsunda 3-5 bin üste koyup 600 cc almak mesele değil. Hatta şundan örnek vereyim şuan cb 600 hornetlere iyiden iyiye tav oluyorum. ancak o motor bloğundan çıkan 4 krom boruyu ben doyuramam. En azından şuan için. Hali hazırda bir ewlilik programım var bu yaz için. Ne zaman motora tutkudan öte hobi olarak binecem haftada 1-2 gün o zaman 4 silindir alıcam... En azından umudum bu yönde..

Farklı bir bakış açısı tabi. Sanada hak veriyorum 4 çocuğa bakmak kolay değil ama genel anlamda talepler bu yönde olacak. En azından düşündüğün zaman bir ER6-F bile yakıt konusunda münasip benim gözümde veya xj6n veya diversion veya enduroda F650 GS.

Bizim Cıbırlardan 20 tl daha fazla yakıyor. :)
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
Eski kasa h4, yeni kasa h7 far ampulu. Ve ampul için kafalığı sökmeye gerek yokmuş gidonun oradan elinizi sokup yuvarlak lastikli yeri kurcalayınca sökebiliyorsunuz zor değil bilginiz olsun.


Beyaz far çok daha güzel görünüyor. Aydınlatması iyi olan led beyaz farlar da var hem led daha az enerji harcıyor diye biliyorum, aküden de az yer.

Hocam selamlar resmi görünce bende şaşırdım ne alaka diye ama eski kasa yeni kasa soket olayını sayende öğrenmiş oldum..

benim motor 2013 eski kasa tek far h4 12v 60/55W orjinal ampulün ömrü dolup patlamıştı.. çok araştırdım ne yapsam ne etsem vs.. diye bi kere kitapçıktaki değerleri sakın atlama plakalıktaki lambanın bile watı voltu yazıyor orda.. statörün ürettiği elektriği konjektör ona göre dağıtıyor çünkü ya statörü yakar yada konjektörü bozabilirsin değişik watt ampül kullanarak gerek yok bence..

ben motosikletler için osram night racer H4 12V 60/55W tercih ettim.. orjinal sarıdan birazcık beyaz çok az ama..
kuruda ve gecede cidden fark etti görüntü ama yağmur yağdığı zaman ıslak asfaltta kaybolma hissettim orjinal sarıya göre led olsa hiçbirşey göremezdim galiba.. şuan kullandığım ampül aşağıdaki linkteki..

https://www.moto-accessories.gr/img/products/osram_lampes_h4_night_racer_plus-1.jpg

birde orjinali gibi sarı aldım oda alttaki linkte... night racer için ömrü kısa diyorlar ama 1 seneyi geçti tık yok. patlayınca alttaki sarıya geçicem o zaman ikisi arasındaki farkı daha net söyleyebilirim.. ama genel olarak mercedez yada bmw ledlerini saymaz isek sonradan yapılan beyaz farlar maalesef yağmurlu havalarda hiç aydınlatmıyor..

https://www.powerbulbs.com/uploads/...ing/Osram-Ultra-Life-H4-Pack-Shot_750_750.jpg
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
iyi günler arkadaşlar burası araç satış platformu değil biliyorum ancak maruz görün, tanıdık birine yabancı olmayan bir motor verirsek ne mutlu bize o yüzden buraya konuyu taşımak istedim. Malum sitede ilan var. Edirnede tek zaten şuan sitede.
Nekadar titiz biri olduğumu arkadaşlar biliyor zaten. İlgilenen arkadaş olursa özelden konuşabiliriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
iyi günler arkadaşlar burası araç satış platformu değil biliyorum ancak maruz görün, tanıdık birine yabancı olmayan bir motor verirsek ne mutlu bize o yüzden buraya konuyu taşımak istedim. Malum sitede ilan var. Edirnede tek zaten şuan sitede.
Nekadar titiz biri olduğumu arkadaşlar biliyor zaten. İlgilenen arkadaş olursa özelden konuşabiliriz.

Tanımadığın birisine ver,yine mutlu olan sen ol. :)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Benzine 13 Ocak ZAM' mı :) Hükümetin verdiği bilgiye göre "250 cc olan motosikletlere teşvik'in arttırılması için benzine gece yarısından itibaren zam yapıldığı" belirtilmiştir. ::shake2::
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
8
Merhabalar bana 2015 (yeni kasa) motorun anahtarının resmini atar mısınız ? anahtarlarımı kaybettim anahtarcıya göstereceğim üstünde bilgi falan varsa kapatırsanız iyi olur.bide bu motorun anahtarı immobilizersiz değil mi 25 tl fiyat aldım kaybederseniz bilginiz olsun
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
174
yan ayaklık açıkken motorum çok dik pozisyonda sanki düşecek gibi. onu ayarlamak mümkün müdür?
 
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
86
BvnM29.jpg
[/url][/IMG]


Herkese iyi forumlar, orjinal siyah cam nereden bulabilirim yada daha önce taktıran veya takan var mı :silent::silent:
 
Katılım
20 Ocak 2017
Mesajlar
105
İyi akşamlar bende cam ile ilgili soru soracaktım ne tesadüf.Ama bendeki 2013 model eski kasa yani.Boyum uzun kalıyor tam camdan yararlanamıyorum.Acaba şu uzun camlardan taksam faydalı olur mu + netten nerden bulabilirim uygun fiyatlı.Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
2.el bir Cbr250 ye talip olcam ancak ekspertsize servise götürmeyi düşünüyorum. Serviste yeterince kontrol ediliyor mu?
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
14
2016 sıfırları 14.500 TL civarına düşmüş. kredi çekip almak istiyorum ama ülkenin durumu ortada. ne dersiniz? sizce mantıklı mı almak yoksa beklemek mi lazım?
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
14.500 TL ye buldu isen sıfır motor al kaçırma derim ancak bunun ile bitmiyor. 250-300 TL ruhsat plaka tutuyor. + MTV pulu da yatıracaksın o araca.
Alacağın motorun muaynesi 2016 yılı üretimin den itibaren başlayacak. yani sıfır araç aldım 3 yıl muayne yok değil muhtemelen 2019 yılında muayneye girmen gerekecek. Geriye dönük MTV alıyorlarmı bilmiyorum ancak ocak ayının MTV ücretinide alacaklar senden.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
2016 sıfırları 14.500 TL civarına düşmüş. kredi çekip almak istiyorum ama ülkenin durumu ortada. ne dersiniz? sizce mantıklı mı almak yoksa beklemek mi lazım?

Ülkeyi bu hale sokan, bu hale getirenler utansın. Sorduğun soru beyinde error verdiriyor. yani hazırda iyi kötü bir motorun varsa kredi falan çekme devam et.. Millet terörden, suriyeliden, kötü ekonomiden illahlah etmişken, ohal varken sanki milletin en önemli sorunu başkanlık sistemi!

Bu ekonomide birçok insan değeri 10-15 bini bulan ve gecen mal almak için çekiniyor. Sen 15 binlik motor için kredi çekeyimmi demişsin forumdan bi arkadaş inazumamı 13.000 e sattım 5.000 e hero hunk aldım diyor

Bi arkadaşım elinde 12 bin var ve 3 yıldır apachi sürüyor inazuma, TNT 250, cbr 250 tarzı bi motor çok istemesine rağmen bu ekonomide motor falan alınmaz diyor.
 
Katılım
31 Ağu 2016
Mesajlar
9
Selam aleyküm
Yarın inşllh 2013 model 250R alıyorum kafama takılan ise 3 ay yaklaşık 125 kullandım ve çok rahattım kontrol konusunda 250 ye almadan bindim sanki kullanmayı fazla bilmiyormuşum gibi geldi gaz kolu değişmiş ondan mı yoksa 125 den 250 geçince biraz zor olurmu hakimiyet konusunda biraz bilgi verirseniz memnun olurum birde şuanlık ucuza çıkma lastik nereden bulabilirim?
Fuarda 1400-500 kasklar 700-800 düşüyor dediler doğrumudur?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Selam aleyküm
Yarın inşllh 2013 model 250R alıyorum kafama takılan ise 3 ay yaklaşık 125 kullandım ve çok rahattım kontrol konusunda 250 ye almadan bindim sanki kullanmayı fazla bilmiyormuşum gibi geldi gaz kolu değişmiş ondan mı yoksa 125 den 250 geçince biraz zor olurmu hakimiyet konusunda biraz bilgi verirseniz memnun olurum birde şuanlık ucuza çıkma lastik nereden bulabilirim?
Fuarda 1400-500 kasklar 700-800 düşüyor dediler doğrumudur?

cbr250 kullanımı bayağı kolaydır hocam.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
Ülkeyi bu hale sokan, bu hale getirenler utansın. Sorduğun soru beyinde error verdiriyor. yani hazırda iyi kötü bir motorun varsa kredi falan çekme devam et.. Millet terörden, suriyeliden, kötü ekonomiden illahlah etmişken, ohal varken sanki milletin en önemli sorunu başkanlık sistemi!

Bu ekonomide birçok insan değeri 10-15 bini bulan ve gecen mal almak için çekiniyor. Sen 15 binlik motor için kredi çekeyimmi demişsin forumdan bi arkadaş inazumamı 13.000 e sattım 5.000 e hero hunk aldım diyor

Bi arkadaşım elinde 12 bin var ve 3 yıldır apachi sürüyor inazuma, TNT 250, cbr 250 tarzı bi motor çok istemesine rağmen bu ekonomide motor falan alınmaz diyor.

hocam alım gücü varsa ve önünü görebilen bir arkadaşsa alması mantıklı olabilir. Çünkü bu günler kötünün iyisi daha da kötülerini göreceğiz. Borca girmeden mal sahibi olunmuyor bu devirde. ve gün geçtikçe mal sahibi olmak zorlaşıyor. Alım gücü git gide düşüyor. Arkadaşın dediği gibi hali hazırda motorun varsa paranı farklı yerlerde değerlendirmende en cazip seçeneklerden biri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------

Selam aleyküm
Yarın inşllh 2013 model 250R alıyorum kafama takılan ise 3 ay yaklaşık 125 kullandım ve çok rahattım kontrol konusunda 250 ye almadan bindim sanki kullanmayı fazla bilmiyormuşum gibi geldi gaz kolu değişmiş ondan mı yoksa 125 den 250 geçince biraz zor olurmu hakimiyet konusunda biraz bilgi verirseniz memnun olurum birde şuanlık ucuza çıkma lastik nereden bulabilirim?
Fuarda 1400-500 kasklar 700-800 düşüyor dediler doğrumudur?

Kullanabileceğin en basit motosiklerden biri CBR250. 1-2 Saat üstünde otur gazla alışırsın. Alıştıktan sonra sakın ha motoru küçümseme hocam tamam ya ben oldum gibi düşünceler küçümsemeler kazaların % olasılığını arttırıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst