Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
tüm hevesim kaçtı
2000 cc binek arabama bu sene 500 lira verdim 250cc motora 2 bin lira veremem ki
Daha ucuz nasıl yaparım? Ailem aydın da mesela

Ne alakasi var ne minimum 1600 u ya.Arkadasim sigorta meblasi yuzunden motora kusulmez,imkanin varsa anne baba veya tanidigin bir buyugunun ustune yaptir olsun bitsin.

23 yasindayim ustume ilk motosikletim 1250 ₺ ye yaptirdim.Hangi mantikla 1600 minimum diyorsunuz anlamiyorum
 
Katılım
10 Tem 2016
Mesajlar
11
Ne alakasi var ne minimum 1600 u ya.Arkadasim sigorta meblasi yuzunden motora kusulmez,imkanin varsa anne baba veya tanidigin bir buyugunun ustune yaptir olsun bitsin.

23 yasindayim ustume ilk motosikletim 1250 ₺ ye yaptirdim.Hangi mantikla 1600 minimum diyorsunuz anlamiyorum
Babam 60 yasında daha önce üzerine motorsiklet de yaptırmıştı diye biliyorum motoru almadan fiyatı öğrenme durumu oluyor mu?
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
arkadaşlar ilk defa motor almak istiyorum tercihim cbr 250r ilk defa a2 ehliyetim olacak 10 yıllık b sınıfı soförüm yaşım 29. 2.el bir cbr 250r 2013 almayı düşünüyorum tabi denk getirirsem 2011 ila 2013 arası anca olur. sıfır alma durumum yok. şu ana kadar karıştığım bir kaza olmadı.
dün bir motor kullanıcısı denk geldi 150 cc (honda pcx galiba) scooter motoru için 1.000 tl zorunlu trafik sigortası ödüyormuş. sizce ben ne öderim?
garip bir soru olmuş olabilir fakat öyle çok uçuk fiyatlardan bahsediyorlar ki ben motosikletten soğuyacağım...

28 yaşında A2 ehliyetimi aldım ( bu yıl :queen: ) 10 yıllık B ehliyetim vardı. 2016 cbr 250 için 417 tl trafik sigortası ödedim
( ANADOLU SİGORTA ) 06.HAZİRAN.2016 üzerime olan ilk motorlu aracım. daha önce araba kamyon motor vs hiç olmadı.
ikamet edirne yanlız. umarım sizinde uygun çıkar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

İlk motosiklet ise,Yer:İst., yaş:30 altı...minimum 1600 çıkar 2bine kadar yoluvar. Motosiklet sürmek pahalı bir HOBY kardeşim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------



Motul 7100 10W-30 4 litre elimde son bir adet kaldı,uygun fiyata İstanbulda elden satabilirim.

4.000 bakımını yeni yaptırdım kışı bitirene kadar 8.000i göremem. büyük ihtimal motoruda satıcam yaza çıkana kadar :) yağ işi en son benim için.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Eki 2016
Mesajlar
36
arkadaşlar ilk defa motor almak istiyorum tercihim cbr 250r ilk defa a2 ehliyetim olacak 10 yıllık b sınıfı soförüm yaşım 29. 2.el bir cbr 250r 2013 almayı düşünüyorum tabi denk getirirsem 2011 ila 2013 arası anca olur. sıfır alma durumum yok. şu ana kadar karıştığım bir kaza olmadı.
dün bir motor kullanıcısı denk geldi 150 cc (honda pcx galiba) scooter motoru için 1.000 tl zorunlu trafik sigortası ödüyormuş. sizce ben ne öderim?
garip bir soru olmuş olabilir fakat öyle çok uçuk fiyatlardan bahsediyorlar ki ben motosikletten soğuyacağım...

İlk motorum 0 km cbr 250 temmuzda 900 TL civarı ödedim yaşım 32 istanbuldayım üstelik trafik sigorta primleri ucuzladı galiba ordan pay biç
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
kazasız belasız kullanman dileği ile hayırlı olsun. aramıza hoş geldin ahz senin yaramaz cıbırıda görelim bi ara :)
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Bi de ayna ayarı iyi değil kör noktası baya bi geniş.
Almadan önce Baktığımda katlanıyordu ama şimdi Katlanmıyor. Acaba ben mi zorlamadım yoksa vidası mı sıkı anlamadım (şimdi eve çıkarken katlayayım dedim ama zorlamakta istemedim açıkçası)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

Teşekkür ederim. 2013 model siyah herşeyiyle orjinal :) sol grenajda çizikleri bile duruyor :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

Noterden sonra direk sigortayı halledeyim dedim de biraz geç kaldı sistem yavaştı falan derken geçici sigorta yaptık. Fiyat ucu açık. Plakadan sonra netleşecek rakam. İnşallah kalan paramı sonuna kadar almazlar :/ yarın tam hallederiz dedik çıktım. Nasipse ruhsat ve plakadan sonra tekrar sigortaya gidip son noktayı koyacaz. Bakalım totalda masrafımız ne olcak.

Ama şunu biliyorum Topcase ve alarm şart bana. Bugün bendeki motoru verince topcase in ne kadar önemli olduğunu anladım :) alışmışım yani. Şunu bi kez daha anladım şu yaşımda kesinlikle paranı son kuruşuna kadar harcama çünkü bu sefer de elzem olanları alamaz duruma gelirsin :)
efe beyle anlaşırsak (tabi yarın sigortaya ne vereceğime bakar) efe beyden topcase alcam. Anlaşamazsak artık Bütçeme uygun bişeyler bakcam.
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
56
efe beyle anlaşırsak (tabi yarın sigortaya ne vereceğime bakar) efe beyden topcase alcam. Anlaşamazsak artık Bütçeme uygun bişeyler bakcam.

Hayırlı uğurlu olsun abi, kazasız belasız güzel günlerde kullan.

Anlaşırız abi niye anlaşamayalım, seni mi kırıcam :)
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Hayırlı uğurlu olsun abi, kazasız belasız güzel günlerde kullan.

Anlaşırız abi niye anlaşamayalım, seni mi kırıcam :)

Çok teşekkür ediyorum.
Şu an trafik şubedeyim. Sıra bekliyorum. Sonrasında sigortacıya yetişirsem sana dönüş yapcam inşallah. Önemli olan elde kalan miktar :)
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Sevgili dostlar
https://m.tr.aliexpress.com/item/1992228776.html#autostay
Bu tür bir alarm düşünüyorum. İki yönlü. Kumandadan bildirim var titreşim veya sesli. Bilginiz var mı bu konuda?
Ve aynalar için tavsiye istiyorum. Aynalardan hiç memnun değilim. Ayarından dolayı mı yoksa açısı mı bu anlamadım. Ama kör noktası o kadar geniş ki.

hiç bu tarz alarmlarla uğraşmadım. abus rs1 detecto aldım. kafam o kadar rahat ki. alışveriş merkezinde otoparka bıraktığımda eskiden aklım motorda kalırdı. bir kere disk kilidini profesyonel malzeme olmadan kırmalarının imkanı yok. bunu yaparken alarmı da sürekli çalacak tabi. güvenliğin hemen yanına park ediyorum. tek çareleri kamyon tarzı araca yüklemek. evde park ettiğimde bir de grade 80 zincir kullanıyorum.
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Bende de zincir kilit ve ekstra alarmlı kilit var. Toplamda iki kilit (evde bahçe de öyle) ancak bir yere gittiğimde veya çalıştığım yerde alarm olsun istiyorum. En azındam bende kumandadan bileyim ne olduğunu diye düşündüm. :)
 
Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
25
Arkadaşlar bir süredir forumu takip edemiyorum gözümden kaçtıysa mazur görün lütfen.

14' model CBR 250'mde özellikle bayır vs çıkarken gaz açınca farkettiğim motor sesinin yanında ikinci bir uğultu duyuyorum. Böyle küçük 3-5 voltluk elektrik motorlarını zorlayıp yavaşlatınca çıkan ses gibi. Genelde gaz açma ile beraber duyulabilir oluyor, servis son bakımda pek umursamayıp zincirden gelir o ses dedi ama daha önceleri böyle bir ses duyduğumu hatırlamıyorum. Var mıdır yapılması gereken bir şey?

Teşekkürler
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
S.a arkadaşlar 4 bin bakımı geliyor, fiyat olarak ne tutar bilgisi olan varmıdır. Birde yağ olarak ipone hangi yağı kullanilmali yada putolin kullanan varmı veya farklı tavsiyesi olan varsa yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Yeni cbr 250 far ampulleri h4 mü h7 mi arkadaşlar ?


4.000 bakımı 180 lira civarı. Yağ olarak genelde ipone 10 40 kullanılıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst