- Katılım
- 16 Şub 2009
- Mesajlar
- 2,377
Bujide fabrikasyondan kaynakalanan bi sorun olabilir garantiden bile değiştirtebilirsiniz.Tesekkurler. Servise ugrayinca sorarim bi ama motor dha 4 bine bile gelmedi fabrikasyon mu bir sıkıntı var acaba
Bujide fabrikasyondan kaynakalanan bi sorun olabilir garantiden bile değiştirtebilirsiniz.Tesekkurler. Servise ugrayinca sorarim bi ama motor dha 4 bine bile gelmedi fabrikasyon mu bir sıkıntı var acaba
Aynen, Diablo Rosso II'lerde 33-36'dır. Lastiğe göre biraz değişiklik olabiliyor, dikkat etmek lazım.
Diablo Rosso II almayı planlıyorum bende.
Kullanan var mı?
Memnun musunuz?
Sattığım Cbr 250'ye Diablo Rosso II almıştım. Cbr 250'ye alınabilecek en iyi lastik bence.
Çok çabuk ısınır, yolu çok iyi tutar, bombeli yapısı nedeniyle viraj almayı kolaylaştırır, hatta titreşimi bile azaltır.
Cbr 250 konusundaki eski mesajlarıma bakarsan, Diablo Rosso II konusunda daha detaylı yorumlarımı görebilirsin.
Aynısını banada dediler iste 30 küsür litreliklerden bak diye ama ben 45 lt lik canta taktım. Çanakkale'ye de 45 lt topcase prosevin yan soft çantaları arka seleye bir antreman cantasi gibi bir çanta ve sırt çantası koydum. O sekilde ortalama 120 km ile Çanakkale'ye geldim. Bence hic dert etme tak gitsin. Çünkü canta ne kadar lt o kadar kâr oluyor. Benim çantayı alış amacım artciyla gezilerimde kasklari amele gibi taşımamak içindi ve gayette memnunum. Mobilden yazdığım için resimi link olarak atıcam. Kusuruma bakmayınDün Honda'da arka çanta için demir taktırdım. Bugün Givi'nin 47 lik çantasını alacaktım ki satıcı aklımı karıştırdı. Bu çantalar pek kullanılmıyor cbr larda ve motorun dengesini bozabilir dedi. Fotoğrafçıyım çekimlere motorumla gideyim diye çanta kullanmak istiyorum. Kullanan varmı bu boyutta arka çanta, görüş ve önerisi olan? Bu arada tek farın yanması çok saçma ve çok kötü duruyor :/
Arkadaşlar Kafam Esti motora zenon düşünüyorum fakat nette bi ilan gördüm led zenon 8000K H4 soketli die yani montaj derdide yok garantide bozulmaz gibi ama size de fikrinizi sormak istedim..
İlan = http://www.sahibinden.com/ilan/yede...zenon-8000k-isik-h4-uzun-kisa-150330221/detay
Arkadaşlar Kafam Esti motora zenon düşünüyorum fakat nette bi ilan gördüm led zenon 8000K H4 soketli die yani montaj derdide yok garantide bozulmaz gibi ama size de fikrinizi sormak istedim..
İlan = http://www.sahibinden.com/ilan/yede...zenon-8000k-isik-h4-uzun-kisa-150330221/detay
oç olarak tabir ettiğimiz iki asalak benim cbr ı yoklamışlar bu sabah
http://www.youtube.com/watch?v=U504RpkxyNA
iki tane alarmlı disk kilidi, masterlock zincir var ama nereye kadar korur tabi,,, ilk yıl kasko yaptırmıştım anadolu sigortadan 1250 tl %10 muafiyetli ,hiç vukuatım olmamasına rağmen ikinci yıl önerdikleri 2500 tl %20 muafiyet oldu, telefondaki kadına 4-5 yıl bekleyin motor parası kadar para alın ve %100 muafiyet yapın dedim kapattım ,,,
bu akşamdan itibaren ücretli/kapalı garaja alıyorum motoru, bu lavukları bekleyeceğim ama,,,
iki tane alarmlı disk kilidi, masterlock zincir var ama nereye kadar korur tabi,,, ilk yıl kasko yaptırmıştım anadolu sigortadan 1250 tl %10 muafiyetli ,hiç vukuatım olmamasına rağmen ikinci yıl önerdikleri 2500 tl %20 muafiyet oldu, telefondaki kadına 4-5 yıl bekleyin motor parası kadar para alın ve %100 muafiyet yapın dedim kapattım ,,,
Bu arada tüm cbr250 kullanıcılarına merhaba size danışmak istediğim bir konu var.Önümüzdeki ay ehliyetimi alıyorum şuan 15-16bin tl param var.2000 tl sini ekipmana ayırdım.Honda gs1 gs2 ye katıldıktan sonra sıfır cbr250 almayı düşünüyorum.Çok fikir veren var kimisi 125'lik al diyor kimisi zaten sıkılacaksın 250 ile başla diyor.Sizce cbr 250 içinde olduğum şartlara uygun mudur ? Teşekkür ederim.![]()