Merhaba,
Bildiğim kadarıyla CBR 250 de 4.000 bakımı diye bir şey yok.
Kitapçığına göre bakımları 12.000 de bir yapılması lazım ancak ülkemiz şartlarında (tozlu yollar) bu bakım periyodunu yarıya indirmekte fayda var.
Zaten servis tarafında yapılan tavsiyelerde bu yönde.
Ancak siz ben titizim bunu 4.000 km de bir yaptıracağım derseniz yada sürekli yüksek devir kullanıyorum derseniz (Şahsen bende eski motorumda öyle yapıyordum.) 4.000 km de bir yaptırmanızda sakınca yoktur.
Bu 4.000 bakımında yağ, yağ filtresi mutlaka değiştir. Yağı değiştirip filtresini değiştirmemezlik yapma.
O zaman değiştirdiğin yağ hiç bir işe yaramıyor paran boşa gidiyor.
Onun dışında hava filtreni kontrol ettir. Kötüyse değiştir idare edecek gibiyse temizletip kullanmaya devam et.
Ustanın eli değmişken bujilere bakmasında da fayda var.
4.000 de değişmesine gerek olacağını sanmıyorum ama kararmışsa değiştirsinler.
merhaba,
son zamanlarda 4.000 bakımı yaptıran oldu mu?
neler değişti?hangi kontroller yapıldı?(veya yapılması lazım?)
hangi yağı tavsiye edersiniz?
ne kadar tuttu(bayii adı?)
teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
Arkadaşlar bir tanıdığımın motorunu almak üzereyim motor hafta sonundan beri bende deniyorum.
Çarşamba günü parasını verip üstüme alacağım büyük ihtimal.
Üstündeki IRC lastikler inanılmaz dandik.
Değiştirmek istiyorum.
Pirelli Diablo Rosso 2 ye aklım kaydı.
Sizlerden değiştiren varsa kullandığı lastiği ve tecrübelerini yazarsa sevinirim.
Ama sadece kullananlar ve varsa viraj ve fren yapmayı bilenler yazsın lütfen "ben duydum iyi lastikmiş" vs yazmayın boşuna.