Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
merhaba,

son zamanlarda 4.000 bakımı yaptıran oldu mu?
neler değişti?hangi kontroller yapıldı?(veya yapılması lazım?)
hangi yağı tavsiye edersiniz?
ne kadar tuttu(bayii adı?)

teşekkür ederim.
Dostum onceki sayfaları okumani tavsiye ederim. Daha geçen haftalar bahsedildi. Ayrintili olarak faturayı yazdim oraya. Şimdi aklımda olsa yazardım kusura bakma.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Merhaba,
Bildiğim kadarıyla CBR 250 de 4.000 bakımı diye bir şey yok.
Kitapçığına göre bakımları 12.000 de bir yapılması lazım ancak ülkemiz şartlarında (tozlu yollar) bu bakım periyodunu yarıya indirmekte fayda var.
Zaten servis tarafında yapılan tavsiyelerde bu yönde.

Ancak siz ben titizim bunu 4.000 km de bir yaptıracağım derseniz yada sürekli yüksek devir kullanıyorum derseniz (Şahsen bende eski motorumda öyle yapıyordum.) 4.000 km de bir yaptırmanızda sakınca yoktur.
Bu 4.000 bakımında yağ, yağ filtresi mutlaka değiştir. Yağı değiştirip filtresini değiştirmemezlik yapma.
O zaman değiştirdiğin yağ hiç bir işe yaramıyor paran boşa gidiyor.

Onun dışında hava filtreni kontrol ettir. Kötüyse değiştir idare edecek gibiyse temizletip kullanmaya devam et.
Ustanın eli değmişken bujilere bakmasında da fayda var.
4.000 de değişmesine gerek olacağını sanmıyorum ama kararmışsa değiştirsinler.

merhaba,

son zamanlarda 4.000 bakımı yaptıran oldu mu?
neler değişti?hangi kontroller yapıldı?(veya yapılması lazım?)
hangi yağı tavsiye edersiniz?
ne kadar tuttu(bayii adı?)

teşekkür ederim.


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

Arkadaşlar bir tanıdığımın motorunu almak üzereyim motor hafta sonundan beri bende deniyorum.
Çarşamba günü parasını verip üstüme alacağım büyük ihtimal.
Üstündeki IRC lastikler inanılmaz dandik.
Değiştirmek istiyorum.
Pirelli Diablo Rosso 2 ye aklım kaydı.
Sizlerden değiştiren varsa kullandığı lastiği ve tecrübelerini yazarsa sevinirim.
Ama sadece kullananlar ve varsa viraj ve fren yapmayı bilenler yazsın lütfen "ben duydum iyi lastikmiş" vs yazmayın boşuna.
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
bugün 1000km bakımını yaptırdım. 85tl tuttu. ustanın ilgi alakasına fazlasıyla memnun kaldım. yağ filtresi değişti yağ değişti hondanın kendi yağı koyuldu. ipone falan koyalım desem de usta beni ikna etti ancak 10w30 bana biraz düşük geldi gibi bi zararı olurmu arkadaşlar ?
ayrıca rodaj sonrası yağ değişimi gerçekten çok önemli. çıkan yağ filtresinde ki çapakları görünce şaşırdım doğrusu.
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Bn 55 e yaptırmıştım mart ta

diğer 1000 bakımını yaptıran arkadaşlar da paylaşabilirlermi ? eğer aynı ya iki farklı bayide farklı fiyatsa itiraz edicem 7 gün içinde faturaya itiraz etme hakkım var..

başka servisi aradım oda yağı daha pahalıya satıp filtreyi ucuza sayıyo
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
bugün 1000km bakımını yaptırdım. 85tl tuttu. ustanın ilgi alakasına fazlasıyla memnun kaldım. yağ filtresi değişti yağ değişti hondanın kendi yağı koyuldu. ipone falan koyalım desem de usta beni ikna etti ancak 10w30 bana biraz düşük geldi gibi bi zararı olurmu arkadaşlar ?
ayrıca rodaj sonrası yağ değişimi gerçekten çok önemli. çıkan yağ filtresinde ki çapakları görünce şaşırdım doğrusu.

Bn 55 e yaptırmıştım mart ta

Nerelerde yaptırdınız bakımları. Benim bakımın da eli kulağında. Bileyim de ona göre gideyim servise.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
113
Teşekkür ederim bilgi için.Evet önceki sayfada buldum,dikkatimden kaçmış kusura bakmayın.
Bir sorum da şudur ki; motoin.de sitesinden alışveriş yapan var mı?
Dainese'nin deri montu 1.000 ₺ olarak görünüyor.Bunu alsam ne kadar vergi öderim?(geçen bir arkadaş 20% demişti diye hatırlıyorum,bu rakama göre değişiyor mu?)
Türkiye satış fiyatı 600 euro bu arada...
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Teşekkür ederim bilgi için.Evet önceki sayfada buldum,dikkatimden kaçmış kusura bakmayın.
Bir sorum da şudur ki; motoin.de sitesinden alışveriş yapan var mı?
Dainese'nin deri montu 1.000 ₺ olarak görünüyor.Bunu alsam ne kadar vergi öderim?(geçen bir arkadaş 20% demişti diye hatırlıyorum,bu rakama göre değişiyor mu?)
Türkiye satış fiyatı 600 euro bu arada...

Almanya'dan geliyorsa 75 avro üstü için %18 vergi ödersiniz. Ancak devlet kargosu ile geliyorsa gümrüğe takılmadan geçme ihtimali var. Bu biraz şans işi, herhangi bir matematiği yok.
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Nerelerde yaptırdınız bakımları. Benim bakımın da eli kulağında. Bileyim de ona göre gideyim servise.

istanbul gaziosmanpaşa honda artı da yaptırdım. halaklıda ki anesi aradım oda ikinci mesajımdaki fiyatları verdi sanırım istanbulda nereye gidersek gidelim 2lt yağ ve yağ filtresi bize 75-85 aralıgına gelecek. bariz bi ucuzluk yoksa başka bi bayide cüneyt ustaya gitmeye devam edicem.

hocam sende birazcık sür şu motoru Allahasen :) hala eli kulağında diyorsun :D
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Esengül'ü çok övüyorlardı. Oraya gitmeyi planlıyorum. Yarın telefon açıp fiyat sorayım.

hocam sende birazcık sür şu motoru Allahasen :) hala eli kulağında diyorsun :D

Dostum ben motorcu değilim zaten, bisikletçiyim. Doğaya karbon salan makineyi ancak zorunlu oluğu zamanlar kullanırım. O yüzden km çok yükselmiyor bende. Hem sahil trafiğinde bisiklet çok daha randımanlı. Çok motorcu sollamışlığım vardır trafikte.:p
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Nerelerde yaptırdınız bakımları. Benim bakımın da eli kulağında. Bileyim de ona göre gideyim servise.

Ben motorumu ikinci el aldm 10binde ilk bakima esengule gitti genel bi bakim olarak sadece yag ve yag filtresini deistirdiler ben 12500 de dogu batiya goturdum hava filtresi ve balatalar deisti bence yolu dert etme gozunde dogubatiya gotur motorunun basinda bekleyip ne yaptiklarini goruyosun anlatiyolar derdini dinliyolar ben memnun kaldim tavsiyede ederim :)
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
63
Evveeett... Bugün sabah motoru alarak cıbırcı olduk.

Artık gezilerde görüşmek ümidiyle diyeyim :)

Çok güzel bir motor denk geldi, istediğimgibi siyah değil ama oldukça temiz bir motor 2012 çift renk :)

Herkese kazasız sürüşler. Artık burada ben de başınızı ağrıtırım.

Hatta ilk soruyla başlayayım, Mototal Honda Kadkıköyden memnun musunuz? Motoru almak için, motoru göürdüğümde biraz ilgisiz hissettim.

Servise girdiğinizde memnun kalan kalmayan??

İyi sürüşler herkese. ;)
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Yahu 50 km gitmeden benim heryerim ağrıyor (bilek/bel...) ne edeceğiz bu uzun yola gitme işini?
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın.
Tanıdıkları olmadığın sürece Mototal'dan memnun kalman mümkün değil.
Hem kazıkçılar hemde çok ilgisizler.
Konşuk motoru tavsiye ederim 2011 den beri honda kullanıyorum ve sürekli oraya giderim.
Çok memnunum, gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.
Evveeett... Bugün sabah motoru alarak cıbırcı olduk.

Artık gezilerde görüşmek ümidiyle diyeyim :)

Çok güzel bir motor denk geldi, istediğimgibi siyah değil ama oldukça temiz bir motor 2012 çift renk :)

Herkese kazasız sürüşler. Artık burada ben de başınızı ağrıtırım.

Hatta ilk soruyla başlayayım, Mototal Honda Kadkıköyden memnun musunuz? Motoru almak için, motoru göürdüğümde biraz ilgisiz hissettim.

Servise girdiğinizde memnun kalan kalmayan??

İyi sürüşler herkese. ;)


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------

Yahu 50 km gitmeden benim heryerim ağrıyor (bilek/bel...) ne edeceğiz bu uzun yola gitme işini?

Doğru oturuş pozisyonunu öğrenirseniz eğer bu dertler ortadan kalkacaktır ve sürüşünüz gelişecektir.
Eğitim almanızı tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst