Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
1
Merhabalar arkadaşlar aranıza muğladan katılıyorum.. Ben 23 Mayısta almıştım motorumu ve aranıza katılma fırsatını yeni buldum. Umarım eğlenceli ve güzel varkit geçer :)

Size bir kaç sorum olacaktı. İlk 1000 km bakımını yeni yaptırdım ve sadece yağını değiştirdiler Eneos marka yağ koydular sizce bu marka yağ nasıldır ve başka bakımlarıda yapılması gerekiyormuydu mesela yağ filtresi filan değişmesi gerekiyormuydu.. şimdi 1150 km'de max 176 km hıza çıktım eğimli yolda ve düzde ise 166 km hıza çıktım paylaşımalrınızı bekliyorum teşekkürler :)

 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
Merhabalar arkadaşlar aranıza muğladan katılıyorum.. Ben 23 Mayısta almıştım motorumu ve aranıza katılma fırsatını yeni buldum. Umarım eğlenceli ve güzel varkit geçer :)

Size bir kaç sorum olacaktı. İlk 1000 km bakımını yeni yaptırdım ve sadece yağını değiştirdiler Eneos marka yağ koydular sizce bu marka yağ nasıldır ve başka bakımlarıda yapılması gerekiyormuydu mesela yağ filtresi filan değişmesi gerekiyormuydu.. şimdi 1150 km'de max 176 km hıza çıktım eğimli yolda ve düzde ise 166 km hıza çıktım paylaşımalrınızı bekliyorum teşekkürler :)

[url]http://i.hizliresim.com/JLym5J.jpg[/url]


hayırlı olsun. bende eneos kullanıyorum 1000 bakım hariç.... 6000-12000 bakımda hep eneos kullandım vites geçişleri çok yumuşak ve güzel bir hal aldı memnunum yalnız kışın 10w30 yazın 10w40 atıyorm hep 10w30 atsamda olur ama sıcak havada dur kalk yapınca ısınıyo baya kıllanıyorum o yüzden yazın 10w40 tercih sebebim..:queen::queen:

dipnot:google dan araştırabilirsin yağ markasını daha güzel bi bilgi edinebilirsin.. :wiinkk:
dipnot 2: çok yüksek devirde kullanıyorsan eğer sürekli.. örnek 8bin devir ve üstünde vites geçişi yapıyorsan hep, biraz ömrü kısa oluyo sentetik ve mineral karışımı olduğu için.. full sentetik değil çünkü..


konu dışı ama önemli: aşırı yüksek devirde kullanmamaya çalışın 9 bini geçip uzun süreli devam etmeyin eksantirik mili ayvayı yiyor :sunny::salut:

pazartesi esengüle götürüyorum motoru garantiden değişecekler:pale::salut:... ayrıca kronik bir sorun dedi servistekiler bilginize..
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Merhabalar arkadaşlar aranıza muğladan katılıyorum.. Ben 23 Mayısta almıştım motorumu ve aranıza katılma fırsatını yeni buldum. Umarım eğlenceli ve güzel varkit geçer :)

Size bir kaç sorum olacaktı. İlk 1000 km bakımını yeni yaptırdım ve sadece yağını değiştirdiler Eneos marka yağ koydular sizce bu marka yağ nasıldır ve başka bakımlarıda yapılması gerekiyormuydu mesela yağ filtresi filan değişmesi gerekiyormuydu.. şimdi 1150 km'de max 176 km hıza çıktım eğimli yolda ve düzde ise 166 km hıza çıktım paylaşımalrınızı bekliyorum teşekkürler :)

[url]http://i.hizliresim.com/JLym5J.jpg[/url]
servis kitapçığına bakarsan yağ filtresinin değişmesi gerekiyor zaten mantıkende öyle ilk yağ motor ve şanzımanda kalan çapaklar filtreye yapışıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:31 ----------

eksantirik derken zincir demek istedin galiba komple motor değişimi değil herhalde gün içi gelişmeler hakkında yazarmısın servisten
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
bendeki seste ondan kaynaklanıyor olabilirmi yüksek devirde kullanıyorum ama 9 bini geçmiyorum, ses giderken çıkıyor şıkır şıkır ses yapıyor ustaya götürdüm birşey yok dedi çok aklımı kurcalıyor yolda giderken birşey olmasında
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
70
bendeki seste ondan kaynaklanıyor olabilirmi yüksek devirde kullanıyorum ama 9 bini geçmiyorum, ses giderken çıkıyor şıkır şıkır ses yapıyor ustaya götürdüm birşey yok dedi çok aklımı kurcalıyor yolda giderken birşey olmasında

Aynı ses bndede var galiba hepsindede var. ilk basta zincirden bi şıkırtı geliyodu yaglayinca düzeldi. Sonra dikkatimi çekti inceden motor tarafindan bi şıkırtı geliyo.
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Benim motorum 0 geldiğinde koltuktaki böyle muşambalar yoktu. Galeride milletin kurcaladığı motorumu bana verdiler acaba ? Kil olurum ben boyle seylere
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
servis kitapçığına bakarsan yağ filtresinin değişmesi gerekiyor zaten mantıkende öyle ilk yağ motor ve şanzımanda kalan çapaklar filtreye yapışıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:31 ----------

eksantirik derken zincir demek istedin galiba komple motor değişimi değil herhalde gün içi gelişmeler hakkında yazarmısın servisten

yok zincir değil motorun içi abicim.. eksantirik mili.. motorun içini açıp bakacaklar işte ne var ne yok..
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
motoru aldığımda yapmak istediğim modifiye photoshopla yaptım şimdilik inşallah gerçeğinide yapmak nasip olur hem doğum tarihi hemde marc marquez replica

 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
20
Hepinize iyi akşamlar. 2014 model kırmızısı için kapora verdim. Ama sormak istediğim bişeyler var size. Tecrübem bu motora binmek için yeterlimi? İl motorum Honda Today50. 4000km today kullandım. Sonrasında ise 2000km kadar PCX125 kullandım. Vitesli motosikleti bi denemek içinde arkadaşımın Ninja250 sini kullanmayı denedim. Öyle bir iki tur attım. Kullanırken zorlanmadım. Tabiki trafiğe çıkamadım ama vites debriyaj olayı zorlamadı beni. Sizde CBR250 r benimdurumumda doğru tercihmidir? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
Fotoğraf yükleyeceğim imageshack programını kullanıyordum buraya yüklerken ama sorun oldu.Nasıl yükleyebilirim?
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Hepinize iyi akşamlar. 2014 model kırmızısı için kapora verdim. Ama sormak istediğim bişeyler var size. Tecrübem bu motora binmek için yeterlimi? İl motorum Honda Today50. 4000km today kullandım. Sonrasında ise 2000km kadar PCX125 kullandım. Vitesli motosikleti bi denemek içinde arkadaşımın Ninja250 sini kullanmayı denedim. Öyle bir iki tur attım. Kullanırken zorlanmadım. Tabiki trafiğe çıkamadım ama vites debriyaj olayı zorlamadı beni. Sizde CBR250 r benimdurumumda doğru tercihmidir? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
dikkat et güçlüdür pcx e benzemez hele o gariban 500 cc today 50 ye hiç benzemez
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Benim motorum 0 geldiğinde koltuktaki böyle muşambalar yoktu. Galeride milletin kurcaladığı motorumu bana verdiler acaba ? Kil olurum ben boyle seylere

O naylon takılıp çıkarılabilen lastikli bir şey. Kurcalanmış motora da rahatlıkla takılabilir. Sen motoru mayıs başında almıştın zaten. Çok kurcalanacak vakit bulamamışlardır.

Hepinize iyi akşamlar. 2014 model kırmızısı için kapora verdim. Ama sormak istediğim bişeyler var size. Tecrübem bu motora binmek için yeterlimi? İl motorum Honda Today50. 4000km today kullandım. Sonrasında ise 2000km kadar PCX125 kullandım. Vitesli motosikleti bi denemek içinde arkadaşımın Ninja250 sini kullanmayı denedim. Öyle bir iki tur attım. Kullanırken zorlanmadım. Tabiki trafiğe çıkamadım ama vites debriyaj olayı zorlamadı beni. Sizde CBR250 r benimdurumumda doğru tercihmidir? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.

CBR 250 skuterden sonra vitesliye geçiş için iyi alternatiflerden birisi. Yolu okumayı skuterle öğrendiğine göre vitesli kullanmaya birkaç günde alışırsın. Nacizane tavsiyem, vitesli ile 300, 400 km yaptıktan sonra Honda Akademi ya da Gis Akademi'ye gitmeniz olacaktır. Benim için inanılmaz deneyimdi.

Fotoğraf yükleyeceğim imageshack programını kullanıyordum buraya yüklerken ama sorun oldu.Nasıl yükleyebilirim?

imageshack'ta yüklediğiniz fotoğrafın altında,"direkt" yazan yerdeki, sonu .jpg ile biten linki kopyalayıp, bu iki kodun arasına yerleştirin.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Fotoğraf yükleyeceğim imageshack programını kullanıyordum buraya yüklerken ama sorun oldu.Nasıl yükleyebilirim?
Imageshackle hiç uğraşma derim. Imgur'dan yukle. Yüklemesi daha basit. Yukledikten sonra zaten kullanmak istediğin yerlere gore kopyalanacak linkler vericek. Forum yazani kopyala ekle direk mesaja... ayrica ne üyelik nede başka bişey istiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

Hepinize iyi akşamlar. 2014 model kırmızısı için kapora verdim. Ama sormak istediğim bişeyler var size. Tecrübem bu motora binmek için yeterlimi? İl motorum Honda Today50. 4000km today kullandım. Sonrasında ise 2000km kadar PCX125 kullandım. Vitesli motosikleti bi denemek içinde arkadaşımın Ninja250 sini kullanmayı denedim. Öyle bir iki tur attım. Kullanırken zorlanmadım. Tabiki trafiğe çıkamadım ama vites debriyaj olayı zorlamadı beni. Sizde CBR250 r benimdurumumda doğru tercihmidir? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar da demişler zaten. Gayet doğru seçim. Gaz tepkisi falan seni riske atacak cinsten değil. Rahatça kullanırsınız.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Geçen GPS ile hızını ölçtüm aletin biraz moralim bozuldu :)
%10 net fazla gösteriyor :)
O olay bir çok motosiklette öyle. Bir yerde o fazla gösterme olayından bahsetmişti. Altin elbiseli adamda mi yoksa baska yerde mi tam hatirlamiyorum. Motosiklet sürücülerinin biraz daha psikolojik olarak hızlı gittiğini düşünmesi içinmiş.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2012-cbr-ekstrali-sik-temiz-sifir-masraf-garantili-163857595/detay

ARKADAŞLAR DOSTA GİDECEK MAKİNE ...GÖNÜL RAHATLIĞIYLA SÖYLÜYORUM...PATATES OLMUŞ MAKİNELERE DİKKAT EDELİM ...
HEVESİMİ ALDIM TARZ DEĞİŞİKLİĞİ KEYFE KADER SATILIKTIR ARKADAŞLAR...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
113
merhaba,

son zamanlarda 4.000 bakımı yaptıran oldu mu?
neler değişti?hangi kontroller yapıldı?(veya yapılması lazım?)
hangi yağı tavsiye edersiniz?
ne kadar tuttu(bayii adı?)

teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst