- Katılım
- 13 Haz 2014
- Mesajlar
- 86
hayırlı olsun yenı motorunuz
teşekkür ederim. kazasız belasız günlerde kullanalım hepimiz.
hayırlı olsun yenı motorunuz

Merhabalar arkadaşlar aranıza muğladan katılıyorum.. Ben 23 Mayısta almıştım motorumu ve aranıza katılma fırsatını yeni buldum. Umarım eğlenceli ve güzel varkit geçer
Size bir kaç sorum olacaktı. İlk 1000 km bakımını yeni yaptırdım ve sadece yağını değiştirdiler Eneos marka yağ koydular sizce bu marka yağ nasıldır ve başka bakımlarıda yapılması gerekiyormuydu mesela yağ filtresi filan değişmesi gerekiyormuydu.. şimdi 1150 km'de max 176 km hıza çıktım eğimli yolda ve düzde ise 166 km hıza çıktım paylaşımalrınızı bekliyorum teşekkürler
[url]http://i.hizliresim.com/JLym5J.jpg[/url]
servis kitapçığına bakarsan yağ filtresinin değişmesi gerekiyor zaten mantıkende öyle ilk yağ motor ve şanzımanda kalan çapaklar filtreye yapışıyorMerhabalar arkadaşlar aranıza muğladan katılıyorum.. Ben 23 Mayısta almıştım motorumu ve aranıza katılma fırsatını yeni buldum. Umarım eğlenceli ve güzel varkit geçer
Size bir kaç sorum olacaktı. İlk 1000 km bakımını yeni yaptırdım ve sadece yağını değiştirdiler Eneos marka yağ koydular sizce bu marka yağ nasıldır ve başka bakımlarıda yapılması gerekiyormuydu mesela yağ filtresi filan değişmesi gerekiyormuydu.. şimdi 1150 km'de max 176 km hıza çıktım eğimli yolda ve düzde ise 166 km hıza çıktım paylaşımalrınızı bekliyorum teşekkürler
[url]http://i.hizliresim.com/JLym5J.jpg[/url]
bendeki seste ondan kaynaklanıyor olabilirmi yüksek devirde kullanıyorum ama 9 bini geçmiyorum, ses giderken çıkıyor şıkır şıkır ses yapıyor ustaya götürdüm birşey yok dedi çok aklımı kurcalıyor yolda giderken birşey olmasında
servis kitapçığına bakarsan yağ filtresinin değişmesi gerekiyor zaten mantıkende öyle ilk yağ motor ve şanzımanda kalan çapaklar filtreye yapışıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:31 ----------
eksantirik derken zincir demek istedin galiba komple motor değişimi değil herhalde gün içi gelişmeler hakkında yazarmısın servisten
dikkat et güçlüdür pcx e benzemez hele o gariban 500 cc today 50 ye hiç benzemezHepinize iyi akşamlar. 2014 model kırmızısı için kapora verdim. Ama sormak istediğim bişeyler var size. Tecrübem bu motora binmek için yeterlimi? İl motorum Honda Today50. 4000km today kullandım. Sonrasında ise 2000km kadar PCX125 kullandım. Vitesli motosikleti bi denemek içinde arkadaşımın Ninja250 sini kullanmayı denedim. Öyle bir iki tur attım. Kullanırken zorlanmadım. Tabiki trafiğe çıkamadım ama vites debriyaj olayı zorlamadı beni. Sizde CBR250 r benimdurumumda doğru tercihmidir? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Benim motorum 0 geldiğinde koltuktaki böyle muşambalar yoktu. Galeride milletin kurcaladığı motorumu bana verdiler acaba ? Kil olurum ben boyle seylere
Hepinize iyi akşamlar. 2014 model kırmızısı için kapora verdim. Ama sormak istediğim bişeyler var size. Tecrübem bu motora binmek için yeterlimi? İl motorum Honda Today50. 4000km today kullandım. Sonrasında ise 2000km kadar PCX125 kullandım. Vitesli motosikleti bi denemek içinde arkadaşımın Ninja250 sini kullanmayı denedim. Öyle bir iki tur attım. Kullanırken zorlanmadım. Tabiki trafiğe çıkamadım ama vites debriyaj olayı zorlamadı beni. Sizde CBR250 r benimdurumumda doğru tercihmidir? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Fotoğraf yükleyeceğim imageshack programını kullanıyordum buraya yüklerken ama sorun oldu.Nasıl yükleyebilirim?
Imageshackle hiç uğraşma derim. Imgur'dan yukle. Yüklemesi daha basit. Yukledikten sonra zaten kullanmak istediğin yerlere gore kopyalanacak linkler vericek. Forum yazani kopyala ekle direk mesaja... ayrica ne üyelik nede başka bişey istiyor.Fotoğraf yükleyeceğim imageshack programını kullanıyordum buraya yüklerken ama sorun oldu.Nasıl yükleyebilirim?
Arkadaşlar da demişler zaten. Gayet doğru seçim. Gaz tepkisi falan seni riske atacak cinsten değil. Rahatça kullanırsınız.Hepinize iyi akşamlar. 2014 model kırmızısı için kapora verdim. Ama sormak istediğim bişeyler var size. Tecrübem bu motora binmek için yeterlimi? İl motorum Honda Today50. 4000km today kullandım. Sonrasında ise 2000km kadar PCX125 kullandım. Vitesli motosikleti bi denemek içinde arkadaşımın Ninja250 sini kullanmayı denedim. Öyle bir iki tur attım. Kullanırken zorlanmadım. Tabiki trafiğe çıkamadım ama vites debriyaj olayı zorlamadı beni. Sizde CBR250 r benimdurumumda doğru tercihmidir? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Aynı ses bndede var galiba hepsindede var. ilk basta zincirden bi şıkırtı geliyodu yaglayinca düzeldi. Sonra dikkatimi çekti inceden motor tarafindan bi şıkırtı geliyo.
O olay bir çok motosiklette öyle. Bir yerde o fazla gösterme olayından bahsetmişti. Altin elbiseli adamda mi yoksa baska yerde mi tam hatirlamiyorum. Motosiklet sürücülerinin biraz daha psikolojik olarak hızlı gittiğini düşünmesi içinmiş.Geçen GPS ile hızını ölçtüm aletin biraz moralim bozuldu
%10 net fazla gösteriyor![]()
Çok sinir bozucu birsey