Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
2014 sonu veya 2015 başı gibi Doğu Asya ülkelerinde satışa çıkacak(Endonezya Hindistan vb)...Kawasakinin izlediği politikayla paralel satış düşündükleri için Avrupa ve Amerika piyasasına 2015te Yzf-R3 ile girmesi olasıymış bizde de Ninja 300'e rakip olarak R3 olası..yurt dışı kaynaklar ve beyanları bu yönde..sitelerin yalancısıyım :)
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
266
Maşa üzerinde 2 birer adet 8 yada 10 kafa somun var. Onları gevşetip ayarlayacaksın ;) Bu arada tam sağ ve tam sol yaparak elciklerin depona olan mesafesinin 2 taraftan da aynı olup olmadığını kontrol et. büyük ihtimal düştüğü taraf depoya doğru kapanmıştır. onu kalın bir borunun içine sokarak düzelteceksin ya da 40tl parça 40 tl işçilik ile 15 dk da serviste değiştirteceksin ;) Geçmiş olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

Tekerlek düz iken anahtar göbeği göstergedeki 2 ayar düğmesinin arasını gösteriyosa düzdür. Kolay gelsin

Verdiğin bilgiler için teşekkürler , ilk fırsatta düzelteceğim kendim , bakıma gittiğimde gidon dönük dedim servise inatla düz dediler ;) neyse.. Dediğin gibi yamuk olduğunu anahtar göbeğinin pozisyonundan anladım ;)
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
34
Merhaba arkadaşlar,

Olduğum yerde düştüğümden dolayı stop lambam kırıldı. Honda 150 tl fiyat çekiyor sırf parçaya. Daha ucuz bulma şansım var mı arka stop lambasını?
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
90
Öncelikle Geçmiş olsun
Fiyatlar hemen hemen aynıdır da arka stop nası kırıldı ki sinyal felan eyvallah da stop acayip olmuş
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
1969304_10152864155993275_5843724220140189578_n.jpg


haydi hayırlı olsun :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
motolastikten alıyorum en uygun fiyat orda

Hayırlı olsun yeni lastiğiniz.

Ben de lastikleri değiştirme arefesindeyim. Kimi yerlerin çok uçuk rakamlar verdiği, kimi yerlerin lastik değiştirirken janta vs. zarar verdiğini okudum. Siz lastiğinizi nerede değştirmeyi planlıyorsunuz?
 
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
33
Arkadaşlar 2014 model çift far cıbırım var ama kendime sorun ettiğim bir durum var ben ne yaparsam yapayım şu aynaları bir türlü istediğim konuma getiremedim ayarlıyorum aynanın yarısında kolumu görüyorum diğer yarısında belli belirsin arkamdaki aracı ya bende büyük sıkıntılar var yada aynalar cidden ayarlaması zor ve yetersiz bilgisi olan varsa bilgilendirebilirse sevinirim iyi gazlamalar :)
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
Eski bi cbr250 kullanıcısı olarak hala ara ara girip okumaktayım.
Cbr250 değeri konusunda şunu yazmadan edemeyeceğim, buraya gelip kati surette 2 yıl önce 9bin liraydı bu yıl ikinci elini 10bine satıyorlar gibi sürekli bla bla konuşanlar bi bitsin.
Sen iki yıl önce nerdeydin? O adam o motoru dişinden tırnağından arttırıp almaya çalışırken, yüksek oranlı faizin altına imzasını atarken, çeşitli risklere girerken seni ne alıkoydu.
Euro 1 liraya düşse cbr250 5bin liraya düşse buraya gelip ne yazacaktınız?
Bi takılmış cbr250 o paraydı bu para oldu, arkadaşlar bu motor 3bin lira zamlanasıya kadar bi üst segmentteki abisi 10bin liraya yakın bi zamma maruz kaldı.
Napsın cbr250 sahibi? hmm 9bin liraya almıştım 9'a satayım nasıl olsa taliplisi olduğum cbr600 sahibi arkadaş bana 28den aldığı için 35bin liralık motoru 28'e satar deyip aldığı paraya mı satsın? :D
Bu söylediklerime sahibindendeki uçuk kaçık fiyat yazanlar dahil değil tabiki.
2012 2013 model 10bin km civarındaki motorun ederi 9bucuk 10bucuk arasında değişiyor ki bu değerde bi sürü ilan var.
Siz ybr parasına cbr250 almak isteyince forum amacından çıkıyor. Ağlama duvarına dönüyor. Lütfen.
kafam çok dağınık olduğundan maalesef karman çorman yazdım kusura bakmayın.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Eski bi cbr250 kullanıcısı olarak hala ara ara girip okumaktayım.
Cbr250 değeri konusunda şunu yazmadan edemeyeceğim, buraya gelip kati surette 2 yıl önce 9bin liraydı bu yıl ikinci elini 10bine satıyorlar gibi sürekli bla bla konuşanlar bi bitsin.
Sen iki yıl önce nerdeydin? O adam o motoru dişinden tırnağından arttırıp almaya çalışırken, yüksek oranlı faizin altına imzasını atarken, çeşitli risklere girerken seni ne alıkoydu.
Euro 1 liraya düşse cbr250 5bin liraya düşse buraya gelip ne yazacaktınız?
Bi takılmış cbr250 o paraydı bu para oldu, arkadaşlar bu motor 3bin lira zamlanasıya kadar bi üst segmentteki abisi 10bin liraya yakın bi zamma maruz kaldı.
Napsın cbr250 sahibi? hmm 9bin liraya almıştım 9'a satayım nasıl olsa taliplisi olduğum cbr600 sahibi arkadaş bana 28den aldığı için 35bin liralık motoru 28'e satar deyip aldığı paraya mı satsın? :D
Bu söylediklerime sahibindendeki uçuk kaçık fiyat yazanlar dahil değil tabiki.
2012 2013 model 10bin km civarındaki motorun ederi 9bucuk 10bucuk arasında değişiyor ki bu değerde bi sürü ilan var.
Siz ybr parasına cbr250 almak isteyince forum amacından çıkıyor. Ağlama duvarına dönüyor. Lütfen.
kafam çok dağınık olduğundan maalesef karman çorman yazdım kusura bakmayın.

Çok doğru yazmıssın. Kimisne göre CBR 250 R Sıfır fiyatı 13 bini haketmiyor olabilir. Piyasa değeri diye birşey var millet bunu hiç düşünmüyor. Dediğin gibi 3 sene önce alsalarmıs.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Eski bi cbr250 kullanıcısı olarak hala ara ara girip okumaktayım.
Cbr250 değeri konusunda şunu yazmadan edemeyeceğim, buraya gelip kati surette 2 yıl önce 9bin liraydı bu yıl ikinci elini 10bine satıyorlar gibi sürekli bla bla konuşanlar bi bitsin.
Sen iki yıl önce nerdeydin? O adam o motoru dişinden tırnağından arttırıp almaya çalışırken, yüksek oranlı faizin altına imzasını atarken, çeşitli risklere girerken seni ne alıkoydu.
Euro 1 liraya düşse cbr250 5bin liraya düşse buraya gelip ne yazacaktınız?
Bi takılmış cbr250 o paraydı bu para oldu, arkadaşlar bu motor 3bin lira zamlanasıya kadar bi üst segmentteki abisi 10bin liraya yakın bi zamma maruz kaldı.
Napsın cbr250 sahibi? hmm 9bin liraya almıştım 9'a satayım nasıl olsa taliplisi olduğum cbr600 sahibi arkadaş bana 28den aldığı için 35bin liralık motoru 28'e satar deyip aldığı paraya mı satsın? :D
Bu söylediklerime sahibindendeki uçuk kaçık fiyat yazanlar dahil değil tabiki.
2012 2013 model 10bin km civarındaki motorun ederi 9bucuk 10bucuk arasında değişiyor ki bu değerde bi sürü ilan var.
Siz ybr parasına cbr250 almak isteyince forum amacından çıkıyor. Ağlama duvarına dönüyor. Lütfen.
kafam çok dağınık olduğundan maalesef karman çorman yazdım kusura bakmayın.
çok güzel yazdın be dostum
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Forza46 arkadaşım, çok güzel yazmışsın, uçuk fiyatlara ben de karşıyım, ama alıcı arkadaşlar hep kendi açılarından düşünüyor, satarken de kendi açılarından düşünecekler tabi ki :) Fiyatlara bakarken 2 sene once ki fiyata bakılır ama şimdiki fiyatlara da bakmak lazım, sonuçta bir enflasyon oranı + primlenme durumu var. Valla buradaki yazıları görünce motorun fiyatını daha düşükten verdim korkudan, yazıldığının tersine de bu fiyatlara çok alıcı var söyliyeyim, şu an şehirdışında olduğumdan motoru görmek isteyenlere gösteremedim daha ama haftaiçi birisine kısmet olacak inşallah :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-pirelli-rosso-ii-lastik-plus-honda-tam-korumali-mont-hediyeli-166218787/detay
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
Nedir bu Honda veya Cbr250 düşmanlığı arkadaş..Adamlar yıllardır Türkiye piyasasında otomotivden motosiklete küçük tarım aletlerine kadar yatırım üretim yedek parça ve servis ağı kurmuş..(Satış sonrası)rakipleri servis ağı ve ikinci el bakımından zayıf ve yedek parçada yüksek fiyatlı iken,sunduğu nispeten makul fiyat ve kalitesi ile beraber tercih sebebi olacaktır muhakkak ki.Bununda bedeli olacaktır "günümüz" Türkiye koşullarında.. Birey başına yıllık milli gelir 3 katı olsaydı ve vergilendirme daha "doğru" yapılabilseydi bu konuları konuşmuyor olurduk.Marka-model düşmanlığı yerine, o motor bunu döver öldürür yıkar bitirir sohbetleri yerine motosikletin keyfinden daha çok bahsedebilirdik..
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
250cc sınıfı genelde geçiş motoru olarak tercih edildiği için konuların içeriğinin %50-60 lık kısmını alışveriş işgal ediyor diye düşünüyorum. Al sat mevzuları nereye kadar azıcık teknik içerikli paylaşıma geçsek ne güzel olacak.
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
78
Arkadaşlar,

5-6-7 Haziran Motofest Bodrum'a gitmeyi düşünüyorum. Perşembe sabaha karşı 4 te Ankara'dan yola çıkarım öğlen 1-2 inerim bodruma kısmetse. Var mı eşlik etmek isteyen?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst