Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
yaklaşık 3 hafta önce aldığım motosikletimin fotoğraflarını bugün çekme imkanım oldu.
birkaç kere trafiğe çıktım onun dışında hep trafiğe kapalı alanda deneme sürüşleri yaptım.
trafiğe çıkmak için ise ehliyeti bekliyorum.

Motoru çaldıran arkadaşlara geçmiş olsun diyorum, motoruyla sahile akanlara da imreniyorum :)

http://imageshack.com/a/img836/1354/dul9.jpg
http://imageshack.com/a/img843/1011/i004a.jpg
http://imageshack.com/a/img836/9153/6c5r.jpg

Repsolu sevdiren fotoğraflar. Beyazlı repsol güzel durmuyor gibi gelmişti ama gerçekten güzelmiş
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
yaklaşık 3 hafta önce aldığım motosikletimin fotoğraflarını bugün çekme imkanım oldu.
birkaç kere trafiğe çıktım onun dışında hep trafiğe kapalı alanda deneme sürüşleri yaptım.
trafiğe çıkmak için ise ehliyeti bekliyorum.

Motoru çaldıran arkadaşlara geçmiş olsun diyorum, motoruyla sahile akanlara da imreniyorum :)

http://imageshack.com/a/img836/1354/dul9.jpg
http://imageshack.com/a/img843/1011/i004a.jpg
http://imageshack.com/a/img836/9153/6c5r.jpg

bana mı öyle geliyo yoksa yeni modelde harbiden gidon yüksekliği daha mı fazla? (hala kişisel görüşüm beyaz repsol iyrenj :D )
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
şaşırdım sende uyguna vermişsin :) senin motorun hakkı 10 idi bence. 2013 çıkışlı 2012 galiba neyse hayırlısı olsun alanada satana da :)

bende mart ayında aldım motorumu 10binde 9,250 13 çıkışlı 2012ydi şimdi bakıyorumda fiyatlar aynı gibi bide satan kıyafet kilit ne arasan vermişti bana :)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
bende mart ayında aldım motorumu 10binde 9,250 13 çıkışlı 2012ydi şimdi bakıyorumda fiyatlar aynı gibi bide satan kıyafet kilit ne arasan vermişti bana :)


sen kilitle felan daha uyguna almışsın :D anlaşılan 10bin üzeri şimdilik yalan :) 2012 ler için ederi 9.500 -9750 esasen.

bende gerçi ilan koysam 10.500 yazarım ama vereceğim 9.5 açıkçası :) ama ben kilitleri zinciri vermem :D
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
10
Arkadaşlar merhaba bende uzun zamandır grubu takip ediyorum kısmetse.bende yaz sonu gibi motor alıcam gönlümde cbr 250 veya yamaha yzf125 var ancak yamahanın sadece görüntüsü olduğuna kanaat getirdim bu yüzden tamamen cbr250 yöneldim kısmet olur ise motorumıda buradan satan birinden alırım İnşallah
Bu arada acaba lim hangi koruma ekipmanlarını kullanıyor ben kask için Scorpion 410 ve 500 modellerine bakıyorum nasıl kask lardır acaba
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
63
Selamlar arkadaşlar.

Aranıza Cbr 250 ile katılmak istiyorum. Uzun zamandır fiyat araştırması yapıyorum.

Ama yukarıdaki mesajlarda olduğu gibi ben de anlam veremiyorum bir arkadaşımız gibi fiyat artışlarına.

Zamanında 11bine sıfır alınmış bir motora şimdi 11 12 bin istemek nasıl bir ikinci eldir bilmiyorum.

Mesela o kadar vereceğime gider mis gibi çift far sıfır alırım... eğer o kadar para vercek olsaydım.

Hatta belki bu motoru almazdım. 2004 transalp alırdım. Ama malesef o kadar para vermek istemiyorum ilk motora :)

Bence şuanda Olması gereken aralık 8500 civarı standart extrasız ve yan yatmamış dokunulmamış bir motor için ideal.


Geçen bir arkadaşımla karşılaştım, Cbr 250si var, dedim nasıl motor,

Dedi harika, 7500e alınabilecek en iyi motor dedi.. Dedim neyyyyy 7500 mü??? :D

Sat dedim bana :D :D Memnun tabi eleman yapcak bişi yok :)

Şimdi bakıyorum fiyatlara da bir 250lik için çok hayal rakamlar. :)

Umarım fiyatlar normal haline döner.

Bakalım Yamaha R25 Temmuz gibi çıkacakmış o zaman fiyatlar ne olacak.

O zamana kadar uygun bulursam alacağım yoksa bekleyeceğim :)

En kısa zamanda motordaş olmak dileğiyle.. ;)
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
22
Arkadaşlar CBR 250 R ı mı aldım sonunda 2012 model 10 binde inşallah kazasız belasız binmek nasip olur inşallah
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
63
7500 mü hadi ordan derim :D 8e versin bir tane daha alırım :D

Ne zaman aldığını bilmiyorum. Dün değildir elbette :)

Ama dediği buydu tam olarak.

Önceki sayfalarda sıfır fiyatlar şu şekilde verilmiş,

"bi farkı daha var farkı fiyatı.
şubat 2013 de fiyat 9900
28 şubattan 1 mayıs a kadar 10300
1-30 mayıs 2013 de 10500 tl"

Buna göre ikinci el %20 daha ucuz desen, 2013 de 2012 yada 2011 alsa gayet mantıklı bir fiyat ;)

Bugünün şartları elbetteki farklı. Ama ikinci el bu motora şu an sahibindendeki fiyatlar tamamen ütopik :)
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
7500 e ikitane alırım ikisinide 9000 e satarım aradaki farklada sana scooter alırım binersin gezersin :))))
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
63
2013 ilk yarısında fiyatı ortalama 10.000 olan bir motora, şuan 12 bin lira isteyen var :)

Elbetteki siz piyasanın içindesiniz. Ama dışarıdan bakınca maalesef ki mantıklı gelmiyor bana.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
yaklaşık 3 hafta önce aldığım motosikletimin fotoğraflarını bugün çekme imkanım oldu.
birkaç kere trafiğe çıktım onun dışında hep trafiğe kapalı alanda deneme sürüşleri yaptım.
trafiğe çıkmak için ise ehliyeti bekliyorum.

Motoru çaldıran arkadaşlara geçmiş olsun diyorum, motoruyla sahile akanlara da imreniyorum :)

http://imageshack.com/a/img836/1354/dul9.jpg
http://imageshack.com/a/img843/1011/i004a.jpg
http://imageshack.com/a/img836/9153/6c5r.jpg

şimdi bu resimdeki far kısalarmı ? eger oyleyse hiçbişi aydınlatmazki bu :) mecbur uzunları acıp gitmek lazım trafikte...
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Yamaha R25 çıksada binsek; CBR bu fiyata alınmaz ...Honda bayisiyle görüşüyorum bence hemen gelin alın diyor, fiyat artışı bekliyoruz diyor:))) Altın bu kadar değerlenmiyor herhalde.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
forumda konu açacağım boş ve ücretsiz mezar yerleri hakkında lazım galiba (sertmi oldu yok yok olmadı)
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
sen kilitle felan daha uyguna almışsın :D anlaşılan 10bin üzeri şimdilik yalan :) 2012 ler için ederi 9.500 -9750 esasen.

bende gerçi ilan koysam 10.500 yazarım ama vereceğim 9.5 açıkçası :) ama ben kilitleri zinciri vermem :D

ben beyaz alıcam die baya kovalıyodum o aralar bulunca da almıştım hemen :) satan adamda üzülmüştü galiba ucuza sattım die bide yok ya piyasası bole normal fiyat die teselli etmiştim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

Yamaha R25 çıksada binsek; CBR bu fiyata alınmaz ...Honda bayisiyle görüşüyorum bence hemen gelin alın diyor, fiyat artışı bekliyoruz diyor:))) Altın bu kadar değerlenmiyor herhalde.

kafayı calıştıran tek marka neyazıkki honda oldu kawasaki ve yamaha anca yeni yeni üretme aşamasına geciyolar yazık adamlar 250cc deki altın madenini farkedemedi hondada yiyebildiği kadar yiyo bu kaymagı...
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
tipi güzel, az yakan, torklu makineler yapsalar hele bide naked yapsalar piyasanın anasını ağlatıcaklar farkında değil itler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst