- Katılım
- 20 May 2013
- Mesajlar
- 1,247
yaklaşık 3 hafta önce aldığım motosikletimin fotoğraflarını bugün çekme imkanım oldu.
birkaç kere trafiğe çıktım onun dışında hep trafiğe kapalı alanda deneme sürüşleri yaptım.
trafiğe çıkmak için ise ehliyeti bekliyorum.
Motoru çaldıran arkadaşlara geçmiş olsun diyorum, motoruyla sahile akanlara da imreniyorum
http://imageshack.com/a/img836/1354/dul9.jpg
http://imageshack.com/a/img843/1011/i004a.jpg
http://imageshack.com/a/img836/9153/6c5r.jpg
Repsolu sevdiren fotoğraflar. Beyazlı repsol güzel durmuyor gibi gelmişti ama gerçekten güzelmiş