- Katılım
- 28 Ara 2013
- Mesajlar
- 409
valla oyle bi fiyat politikası varki gecen nisanda 9800 e beyaz 2013 plaka dahil alıyordum sonra yogunluktan vazgectim
alsaydım yeni kasam yok diye hic hayıflanmazdım şuanki fiyata bakarak.
Ama bayilerin yaptıgı buyuk terbiyesizlık.
İtelediler eskileri yüksek fiyata.
yenisini bekleyip eski alanlara da buyük ticari ayıp yapılmış oldu
Bence bu fiyatlar sınırlı sayıda gelen ilk etap icin. Talep artınca Haziran da bir zam daha çakacaklardir. Yazin bir kenara.