Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
valla oyle bi fiyat politikası varki gecen nisanda 9800 e beyaz 2013 plaka dahil alıyordum sonra yogunluktan vazgectim

alsaydım yeni kasam yok diye hic hayıflanmazdım şuanki fiyata bakarak.

Ama bayilerin yaptıgı buyuk terbiyesizlık.

İtelediler eskileri yüksek fiyata.

yenisini bekleyip eski alanlara da buyük ticari ayıp yapılmış oldu

Bence bu fiyatlar sınırlı sayıda gelen ilk etap icin. Talep artınca Haziran da bir zam daha çakacaklardir. Yazin bir kenara.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
kafa grenajından kaynaklanıyo olabılır.

Belki de. Ayrıca yeni Cbr'ın göstergesini beğenmedim. Eskisinde ki devir saatinin ortasında mavi alan artık renksiz. Işığını görmedim ama sanırım oda turuncu gibi yanıyor. Gidonda ki kumandalarda da değişiklik yapmışlar. Kornayla sinyal butonlarının yerleri değiştirilmiş.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
herkesin fikri düşüncesi farklı olabilir ama arkadaşlar zamanında cbr125r ler cok cılız duruyodu cift farlı kasayı deiştirdiler motorun albenisi arttı biranda 250 dede kasa gayet guzeldi bence çift fara gecerek kasayı resmen dahada cılız bi hale soktular... şimdiden alıcısına hayırlı olsun ama ben motorumdan cok memnunum...
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Belki de. Ayrıca yeni Cbr'ın göstergesini beğenmedim. Eskisinde ki devir saatinin ortasında mavi alan artık renksiz. Işığını görmedim ama sanırım oda turuncu gibi yanıyor. Gidonda ki kumandalarda da değişiklik yapmışlar. Kornayla sinyal butonlarının yerleri değiştirilmiş.
avrupa normlarına gore sınyal ve korna dugmelerının yerlerı degıstı
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
ohh iyi oldu ciksin ciksin diyordu eski cbr kasasi olanlar simdi elllerinde patlasinda 8 9 bine 2014 cbr alalim bizde ;)
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
ohh iyi oldu ciksin ciksin diyordu eski cbr kasasi olanlar simdi elllerinde patlasinda 8 9 bine 2014 cbr alalim bizde ;)

rahat ol adam bayide 10.000 tl ye sym wolf satıyor, ikinci el ilanlarına bakıyorum 2012 modelini adam 9000 e veriyor, mesaj atıyorum ciddimisin diye istediğini al diyor böyle bir memeleketteyiz kimse senin istediğin fiyatlara inmez inendede vardır bi müşküliyet :)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
90
Yeni kasa çıktı genelde cbr si olmayanların ağzı sulanmaya başladı. Bizim kasanın 2.eli ile 0 ı arasında 500 oynuyordu bu kasanın sifiriyla en fazla 1500 tl oynar Hatırlatırım sadece kasa değişti motor deil !!
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
Arkadaşlar motorumu satıyorum. Yeni motor alacağım, artık ayrılık vakti geldi :)
Forumdan arkadaşlara fiyat değişebilir :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yan-cantali-tertemiz-2013-model-cbr-250r-163822129/detay/
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Yeni kasa çıktı genelde cbr si olmayanların ağzı sulanmaya başladı. Bizim kasanın 2.eli ile 0 ı arasında 500 oynuyordu bu kasanın sifiriyla en fazla 1500 tl oynar Hatırlatırım sadece kasa değişti motor deil !!

alırız 500 gaymeye grenaj takımı olur bizim 2013 de 2014 :) ama siyahı qelmemıs 2014'ün :D
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
agrasiwe;. Geçen sene uzun arayışlar sürdürerek,çok severek almıştın. neden sym wolf düşünür oldun ?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
alırız 500 gaymeye grenaj takımı olur bizim 2013 de 2014 :) ama siyahı qelmemıs 2014'ün :D
olmaz mehmetım buyuk ihtımalle çünkü baglantı yerlerı farklı dün saatlerce inceledim olsa bıle bayagı uzun ugraş ve fazla parça değişimi demek sadece kafa degıl çünkü yenı kasada yan panel komple.gelsın yakından inceler size bilgi veririm buraya 1 hafta sonra repsol gelecekmiş
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
olmaz mehmetım buyuk ihtımalle çünkü baglantı yerlerı farklı dün saatlerce inceledim olsa bıle bayagı uzun ugraş ve fazla parça değişimi demek sadece kafa degıl çünkü yenı kasada yan panel komple.gelsın yakından inceler size bilgi veririm buraya 1 hafta sonra repsol gelecekmiş
Yan panelin komle olması kötü olmuş. Ayrica alt sakalda artik plastik değil ve yan panelle Birleşik olarak tasarlanmis. Yani yeni kullanıcı dikkat etmeyip Yüksek bi kaldirimdan indirirken yada cikarirken altı vurursa yan panelede zarar verebilir. Birde kuyruktaki stopun üstündeki malzemede karenajla ayni malzeme. Çizilmeye müsait gibi arkaya birsey falan yuklendiginde.
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Eski kasaların fiyatının baya düşmesini bekliyorum bi akıma iyide oldu bu yeni kasa olayı. 8-9'a denk getirebilirsem alabilirim peşin. Duyrulur :queen:mad:agrasiwe sizin o motoru 8.700 gibi bi fiyata aldığınızı hatırlıyorum 2 bin lira koymak nedir üstüne az insaf yahu. Ki satmanızın imkanı yok artık o fiyata.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Eski kasaların fiyatının baya düşmesini bekliyorum bi akıma iyide oldu bu yeni kasa olayı. 8-9'a denk getirebilirsem alabilirim peşin. Duyrulur :queen:mad:agrasiwe sizin o motoru 8.700 gibi bi fiyata aldığınızı hatırlıyorum 2 bin lira koymak nedir üstüne az insaf yahu. Ki satmanızın imkanı yok artık o fiyata.

motorumu 8800 e izmirden aldım, gidip gelme 9.000.TL yi buldu zaten. ayrıca piyasa 10.000.TL üzeri iken size 8800tl den vermemi mi isterdiniz, :) bir diğer olayımda hiç satma taraftarı değilim, satılırsa wolf alırım satılmazsa binebildiğim kadar binerim, hiç sıkıntım yok hocam emin olabilirsin, üzerine 2000 değil 1500.tl gelmiş oldu, insafı bana değil maalesef hondaya bildirmeniz gerekiyor, ben sürekli eleştiriyorum ben olsam almam bu fiyatlara bu motoru gidin wolf alın :)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
90
Abi bu kadar ölücü olmanın manası yok paran varsa alırsın cbr yoksa alternatife bakarsın sıfırının 13 olduğu ülkede o fiatlara 2011 2012 bulursun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst