Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Sayfalar önce fuarda Cbr 125 almak isterken Cbr aldım diye yazmıştım. Hakkaten de kaparoyu vermiş, imzaları atmıştım. Fuarın ikinci günü ehliyet kursunu aradığımda ehliyetlerin biraz gecikeceğini söylediler. Mart ortası almayı planladığım ehliyet almam neredeyse nisanı bulacaktı. Durum böyle olunca bir ay daha bekleyeyim 2014 model alayım dedim.

Beklediğime değdi doğrusu. Öğleden sonra Honda aradı, motorun geldiğini söyledi. Ben siyah istemiştim ama siyahın gelmediğini kırmızı,repsol ve beyaz renk istersem alabileceğimi söylediler. Kırmızıyı benim için ayırmalarını istedim telefonda. Gittiğimde repsolu göremedim.

Eskisine göre biraz daha gösterişli olmuş. Köşeler sivrilmiş. Far ve egzoz hepimizin malumu.


Danışmak istediğim bir şey var. Bayi, plaka ve ruhsat işlemlerini kendisi yaparsa 520 TL alacağını söyledi. Ben kendim yapmaya kalksam ne kadara patlar acaba? Aradaki farka değer mi sizce? Bir de işlemleri kendim yapmaya kalkarsam en az 2 gün gecikecek motoru almak.

http://i57.tinypic.com/5minet.jpg

Hangi bayii'den aldınız acaba? Kaç liraya geldi?
 
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
Harika! Çok sevindim şu kırmızı CBR250'e... Çift far hem de (:) Ya bir şey soracağım bayiyi arayıp ayırtmak mı gerekir sizce? Ayırtırırsak pazarlık olmaz,ayırtırmazsak kalmama yada geç gelme ihtimali olur mu acaba
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
bugun forum baya canlanmıs

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

Harika! Çok sevindim şu kırmızı CBR250'e... Çift far hem de (:) Ya bir şey soracağım bayiyi arayıp ayırtmak mı gerekir sizce? Ayırtırırsak pazarlık olmaz,ayırtırmazsak kalmama yada geç gelme ihtimali olur mu acaba

eger ayırtma gıbı bır ıslem yapacaksanız once bayıye gıdın pazarlıgınızı yapın ( pazarlık cok zor cunkı yenı model fıyatta esneyeceklerını pek sanmam ) sonra sıze vermıs oldukları hesap numarasına kapora mıktarını havale olarak cıkın ( veya elden verın ankarada bora honda elden nakıt para almıyor ) sonrada beklemeye gecın en guzel yontem bence bu olacakdır.
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Hangi bayii'den aldınız acaba? Kaç liraya geldi?

Valla kaporayı daha önceden ödeyince pek pazarlık şansı kalmıyor. Bir de model yeni olunca ve ilk parti sınırlı sayıda gelince resmen ellerine düşmüş oluyorsunuz. Bana göstermelik 100 tl indirim yaptılar. Ber de plaka ruhsat işlemlerini 520 TL'ye halledebileceklerini söylediler. Ekstra olarak orijinal tankpad verecekler ayrıca.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Valla kaporayı daha önceden ödeyince pek pazarlık şansı kalmıyor. Bir de model yeni olunca ve ilk parti sınırlı sayıda gelince resmen ellerine düşmüş oluyorsunuz. Bana göstermelik 100 tl indirim yaptılar. Ber de plaka ruhsat işlemlerini 520 TL'ye halledebileceklerini söylediler. Ekstra olarak orijinal tankpad verecekler ayrıca.

hangi bayi hocam bu acaba ?
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
1
selamun aleykum arkadaşlar adım ertan formdakı arkdaşaların yardımına ihtıyacım var kucuk bi kaza gecirdim ön maşa biraz geriye geldi iki lastık arasının ölcusunu bulmam lazım istanbul da oturan arkadaşlardan yardım beklıyorum istanbulun anadolu yakasında cbr olan varmı arkadaşlar ölcu almam lazım sizlerden yardım beklıyorum saygılar.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
bence ile olmuyor abi ya, araştırdım sağlam bir gilgi bulamadım ancak bunu bulabildim neden bu motorun uzun ömürlüğüğüne takıldığımı sorarsanız eğer 3 ayda 7500 kmden fazla yol yapmışım, bu demek ki senelik 30 000 kmlere yakın yol yapıcam bu motor beni götürecek mi ? çünkü işim gereği 250 cc üzerine de çıkamayacağım, eğer bir aksilik olmazsa işe hep motorumla gidip gelicem zaten. o sebeple sordum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------



çok enteresan ama ya, 2011 den beri hiçmi kurye bu motoru kullanmamış hiçmi 2011 den beri benim gibi düzenli işine gidip gelen olmamış, hiç mi 2011 den beri 50 000 km yi geçen olmamış hayret ya.

arkadaşlar ben kuryelerde görüyoorum bizim motoru eğer düşündüğün gibi bişey olsa binmezdi adamlar... ama ilk gordüğüm fırsatta sorucam km yi aklımda :)
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Pendik Güngör.

520 nasıl fiyat sence? 80 de vekalete gidecek, toplam 600. Kendim uğraşırsam ne kadara patlar acaba?

içinde sigorta da var sanırım fiyat normal hocam, karın tahmini 100 lira olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

arkadaşlar ben kuryelerde görüyoorum bizim motoru eğer düşündüğün gibi bişey olsa binmezdi adamlar... ama ilk gordüğüm fırsatta sorucam km yi aklımda :)

kardeşim saolda, kuryelerde bende arada görüyordum, ama sürekli kullandıklarını değilde geçici olarak kullandıklarını düşünürdüm, sonuçta 250r
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Sayfalar önce fuarda Cbr 125 almak isterken Cbr aldım diye yazmıştım. Hakkaten de kaparoyu vermiş, imzaları atmıştım. Fuarın ikinci günü ehliyet kursunu aradığımda ehliyetlerin biraz gecikeceğini söylediler. Mart ortası almayı planladığım ehliyet almam neredeyse nisanı bulacaktı. Durum böyle olunca bir ay daha bekleyeyim 2014 model alayım dedim.

Beklediğime değdi doğrusu. Öğleden sonra Honda aradı, motorun geldiğini söyledi. Ben siyah istemiştim ama siyahın gelmediğini kırmızı,repsol ve beyaz renk istersem alabileceğimi söylediler. Kırmızıyı benim için ayırmalarını istedim telefonda. Gittiğimde repsolu göremedim.

Eskisine göre biraz daha gösterişli olmuş. Köşeler sivrilmiş. Far ve egzoz hepimizin malumu.


Danışmak istediğim bir şey var. Bayi, plaka ve ruhsat işlemlerini kendisi yaparsa 520 TL alacağını söyledi. Ben kendim yapmaya kalksam ne kadara patlar acaba? Aradaki farka değer mi sizce? Bir de işlemleri kendim yapmaya kalkarsam en az 2 gün gecikecek motoru almak.

http://i57.tinypic.com/5minet.jpg
öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler ... motorun birtek kafa grenaj deişmiş yine üzerinde aptal ırc lastikler tasarımı deiştiriceklerine özellikleri biraz daha iyiye doğru goturselerde insanları boyle güven vererek teşvik etseler 250r lere...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

içinde sigorta da var sanırım fiyat normal hocam, karın tahmini 100 lira olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------



kardeşim saolda, kuryelerde bende arada görüyordum, ama sürekli kullandıklarını değilde geçici olarak kullandıklarını düşünürdüm, sonuçta 250r
ya aslında mantıklı düşünürsen motor bukadar iyi olmasa servis aralığıda bukadar uzun olmaz... 50binde 60 binde biticeğini düşünmüyorum ben kesinlikle uzun ömürlüdür...
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Pendik Güngör.

520 nasıl fiyat sence? 80 de vekalete gidecek, toplam 600. Kendim uğraşırsam ne kadara patlar acaba?

kardeş sen eminmisin ya yeni kasaların geldiğine bu resmi senmi çektin acaba ? hiçbiryerde geldiğine dair bişey yok... yanlışlık olmasın ? hani ne zaman gelmiş abi, en büyük bayilere gelmeden güngör motora mı gelmiş anlamadım.
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
kardeş sen eminmisin ya yeni kasaların geldiğine bu resmi senmi çektin acaba ? hiçbiryerde geldiğine dair bişey yok... yanlışlık olmasın ? hani ne zaman gelmiş abi, en büyük bayilere gelmeden güngör motora mı gelmiş anlamadım.

Sabah geldi dedi bayi. Fotoğrafı kendim çektim. Birkaç fotoğraf daha var. Büyük bayiler belki ellerinde eski modeller varsa bitirmeden satışa çıkarmak istemiyorlardır.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Foto istanbulda çekilmiş. Arkadaki "istanbul outlet" yazısını okumasam türkiye olmayabilir diyecektim :) vfr yavrusu bile bu kadar sattıysa RR yavrusu çok daha fazla satacak gibi duruyor.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
90
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin.(hepimize)
Abi biz eski kasaya devam :)
3-4 ay önce
Video atmistik bi kaç kişi sonuç ortada bayilerin satış politikası bayiler kasa değişmeyecek dedi elde mal kalmasın die böyle satış politikası olmaz olsun.o kadar insana kasa değişmeyecek die 2013 motorları 2014 çıkış die kitlediler.

ama boş ver iike beklememişim aldığım fiyatla bu fiyat arası nerden baksan 4000 oynuyor
Biraz fazla oldu ii geceler
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Geçen sene aynı oyun hyosung larda da yapıldı.Yeni kasa gelmeyecek dediler fuara yeni kasaları getirdiler.Ayak üstü öptüler milleti
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
valla oyle bi fiyat politikası varki gecen nisanda 9800 e beyaz 2013 plaka dahil alıyordum sonra yogunluktan vazgectim

alsaydım yeni kasam yok diye hic hayıflanmazdım şuanki fiyata bakarak.

Ama bayilerin yaptıgı buyuk terbiyesizlık.

İtelediler eskileri yüksek fiyata.

yenisini bekleyip eski alanlara da buyük ticari ayıp yapılmış oldu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst